Πολιτικη & Οικονομια

Marketing in Practice: Ευρεσιτεχνίες και επιχειρηματικότητα

Το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice and more με θέμα τις ευρεσιτεχνίες.

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Marketing in Practice: Ευρεσιτεχνίες και επιχειρηματικότητα

Ευρεσιτεχνίες & επιχειρηματικότητα: Θέμης Σαρανταένας και Διάνα Βουτυράκου συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και κάθε Παρασκευή στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.

Φέτος συμπληρώνονται συμπληρώνονται 102 χρόνια από την πρώτη κατοχύρωση εφεύρεσης με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στην Ελλάδα. Ωστόσο η Ελλάδα παραμένει πολύ κάτω του Ευρωπαϊκού μέσου όρου σε διπλώματα ευρεσιτεχνίας κάτι που δεν συμβαδίζει με έναν λαό ο οποίος έχει υψηλό επίπεδο μόρφωσης και εφευρετικότητας. Αν βέβαια το καλοσκεφτούμε θα διαπιστώσουμε πως όλες οι συσκευές γύρω μας, κάποια στιγμή ήταν μία ιδέα, που έγινε εφεύρεση. Η εφεύρεση ωστόσο είναι το πρώτο βήμα για να έχουμε ανάπτυξη. Το επόμενο είναι η εφεύρεση να γίνει, να μπει στην αγορά και το τελικό: να την κατακτήσει.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την Ευρεσιτέχνη – Ηλεκτρολόγο Μηχανικό & Καθηγήτρια Ρομποτικής Διάνα Βουτυράκου, συζητούν για τις ευρεσιτεχνίες και το πώς κατάφερε η ίδια  και η ομάδα της να αποσπάσουν την 1η θέση στην Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής στην Κορέα για το ρομποτικό μπαστούνι που δημιούργησαν για ανθρώπους με προβλήματα όρασης.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:

  • Πώς δημιουργήθηκε η ιδέα;
  • Ποια βήματα ακολουθήθηκαν για την δημιουργία του μπαστουνιού;
  • Ποια τα χαρακτηριστικά του;
  • Γιατί θεωρείται επανάσταση;
  • Ποια εμπόδια συνάντησε;
  • Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να εφεύρουμε κάτι νέο στην Ελλάδα σήμερα;
  • Ποιες οι αιτίες αποτυχίας νέων ιδεών;
  • Πώς συμβάλλει η πολιτεία στην ανάδειξη νέων εφευρέσεων;
  • Οι εφευρέσεις με κοινωνικό αντίκτυπο έχουν μεγαλύτερη αποδοχή;
  • Ποια η ευκολία ή δυσκολία στην ανεύρεση επενδυτή; 

Παράλληλα η Δικηγόρος - Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια Βίκυ Αθανάσογλου μίλησε για τις νομικές προεκτάσεις στην κατοχύρωση μιας ευρεσιτεχνίας. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 4 τρόπους να είστε πάντα μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.

Marketing in Practice SBC TV S07 Ε162 Ευρεσιτεχνίες & Επιχειρηματικότητα

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.