- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Marketing in Practice: Σύγχρονο Μάρκετινγκ στα Ξενοδοχεία
Το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice and more παρέχει tips προς τους επιχειρηματίες του τουρισμού σχετικά με την εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών μάρκετινγκ
Σύγχρονο Μάρκετινγκ στα Ξενοδοχεία: Θέμης Σαρανταένας και Ειρήνη Κασελίμη συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.
Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast "Marketing & Business Tips" της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.
Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα "Marketing in Practice" τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και κάθε Παρασκευή στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο "Marketing in Practice and more" παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.
Ο βασικότερος τομέας οικονομικής ανάπτυξης στην χώρα μας είναι ο τουρισμός. Ο τρόπος εξυπηρέτησης και υποδοχής των επισκεπτών στην Ελλάδα, αποτελεί μια απαιτητική εξίσωση που όλοι οι εργαζόμενοι στον τουρισμό καλούνται να λύσουν. Οι απαιτήσεις έχουν ανέβει και η αύξηση της χρήσης του internet έχει αλλάξει το τοπίο ολοκληρωτικά. Ωστόσο η εμπειρία των επισκεπτών παραμένει σε πρώτο πλάνο και αποτελεί το μυστικό της επιτυχίας.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής "Marketing in Practice" o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την Ιδιοκτήτρια & CEO Ξενοδοχείου στη Σαντορίνη Ειρήνη Κασελίμη, συζητούν για το σύγχρονο μάρκετινγκ στα Ξενοδοχεία.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:
- Τελικά, το ίντερνετ είναι μονόδρομος για τις κρατήσεις των δωματίων σήμερα;
- Πως έχει αλλάξει το τοπίο των κρατήσεων το AirBnB;
- Πως έχει αλλάξει ο επισκέπτης σήμερα;
- Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η εμπειρία του επισκέπτη στο τουριστικό μάρκετινγκ;
- Με ποιους τρόπους μπορούμε να κάνουμε επιτυχημένο μάρκετινγκ εντός του ξενοδοχείου (αφού έρθει ο επισκέπτης);
- Πως χτίζουμε σχέση μαζί του αφού αναχωρήσει;
- Ποιος ο ρόλος του προσωπικού στην ικανοποίηση του πελάτη;
- Ποια τα ιδανικά προσόντα που πρέπει να έχουν σήμερα οι εργαζόμενοι στο ξενοδοχείο σας;
- Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις στο μάρκετινγκ των ξενοδοχείων;
- Ποιο το ένα πιο βασικό μυστικό για επιτυχημένο μάρκετινγκ Ξενοδοχείων σήμερα;
Παράλληλα η Digital Account Manager Ελπίδα Σαραντοπούλου μας μιλάει για το Digital Marketing στον Τουρισμό! Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει το checklist των 7 σημείων στο Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ.