- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Marketing in Practice: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM), ένα εργαλείο για την αύξηση τζίρου
Η αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής «Marketing in Practice and more»
CRM ή Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων: Θέμης Σαρανταένας και Μανώλης Λαμπόβας συζητούν στην τηλεοπτική εκπομπή Marketing in Practice and more.
Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.
Στη μοναδική τηλεοπτική εκπομπή για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα «Marketing in Practice», τα επεισόδια της οποίας μπορείτε να παρακολουθείτε και κάθε Παρασκευή στο athensvoice.gr, παρουσιάζει επιχειρηματικές έννοιες, παραδείγματα και προτάσεις ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.
To CRM ή αλλιώς το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων είναι το κλειδί για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Αν χρησιμοποιηθεί σωστά βελτιώνει και αναπτύσσει τις σχέσεις με τους πελάτες μας δημιουργώντας αυτό που όλοι οι επιχειρηματίες επιθυμούν: μια άριστη πελατειακή εμπειρία. Ένα σύστημα CRM τοποθετεί τον πελάτη στο προσκήνιο με απώτερο στόχο την αύξηση του τζίρου και εν συνεχεία την αύξηση της κερδοφορίας.
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τoν CRM Expert Μανώλη Λαμπόβα, συζήτησαν για την αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:
- Τι είναι το CRM, το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων;
- Πώς λειτουργεί;
- Τι γνώσεις απαιτεί από τον επιχειρηματία;
- Ποια τα συνηθισμένα εμπόδια στην χρήση του;
- Σε ποιες λειτουργίες της επιχείρησης έχει εφαρμογή;
- Τι μπορεί να κερδίσει ένας επιχειρηματίας από ένα σύστημα CRM;
- Τι είναι το marketing automation και πώς συνδέεται με αυτό το CRM;
- Πώς η πανδημία έχει ενισχύσει την ανάγκη για CRM;
- Ποιο το κόστος του CRM;
- Για ποιο λόγο οι ΜΜ επιχειρηματίες δεν επενδύουν σε ένα τέτοιο σύστημα;
- Ποια τα σημάδια που μας δείχνουν ότι είμαστε έτοιμοι για ένα πρόγραμμα/σύστημα CRM;
Παράλληλα ο Επιχειρηματίας – Ιδιοκτήτης Κέντρων Αισθητικής Αποστόλης Βιτουλαδίτης, παρουσίασε το CRM στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε τα 5 βήματα πριν το CRM.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αρμοδιότητα ανήκει στο υπουργείο Πολιτισμού, καθώς έχει κηρυχθεί μνημείο
«Αυτή είναι η επιτυχία της φορολογικής μας πολιτικής» ανέφερε χαρακτηριστικά
Όποιο και αν είναι το στιλ σας, το να προσθέσετε την ενσυναίσθηση στις τεχνικές σας, θα σας φέρει μόνο αύξηση πωλήσεων
«Εμείς ψυχραιμία»: Πώς σχολιάζει τις εξελίξεις για το κόμμα που γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για την εκλογική διαδικασία της Κυριακής
Τι απάντησε στις κατηγορίες περί «πράσινου ΣΥΡΙΖΑ»
Με αφορμή την έκπτωση του ΣΥΡΙΖΑ από την αξιωματική αντιπολίτευση
Από την μικρασιατική καταστροφή και μετά, η Ελλάδα ασκεί την εξωτερική της πολιτική με μάλλον φοβικό τρόπο
Τι περιλαμβάνουν οι επενδύσεις άνω των 5 δισ. ευρώ
Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πια Αξιωματική Αντιπολίτευση
Τι παραμένει αμετάβλητο
«Με το ζόρι παντρειά δε γίνεται» δηλώνει ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος
Η πρώτη αντίδραση μετά την παραίτηση Τζάκρη - Πούλου
Το ΠΑΣΟΚ γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»
«Είναι μία οδυνηρή απόφαση για εμένα», είπε η βουλεύτρια
Το Σάββατο ανακοινώνεται η ιδρυτική διακήρυξη
Τα βασικά σημεία των δηλώσεων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.