Πολιτικη & Οικονομια

«Ελπίδα»: Πώς θα δοθεί η αποζημίωση για διακοπές ρεύματος

Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Αποζημίωση από τον ΔΕΔΔΗΕ για διακοπές ρεύματος λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα». Αναλυτικά η ανακοίνωση.

Τον τρόπο με το οποίο θα αποζημιωθούν οι καταναλωτές που έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδα» ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, θα αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς ρεύματος η χρέωση του δικτύου διανομής για τέσσερις μήνες. Επίσης θα δοθεί προτεραιότητα σε όσους έχουν κάνει αίτηση για αποζημιώσεις σε ηλεκτρικές συσκευές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ:

«Ο ΔΕΔΔΗΕ αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία «Ελπίδα» στην Αττική, ανακοινώνει ότι θα αφαιρεθεί από τους λογαριασμούς η Χρέωση Δικτύου Διανομής που αντιστοιχεί σε τέσσερις μήνες.

Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμός των πελατών Χαμηλής Τάσης όλων των προμηθευτών ηλεκτρικής ενέργειας, που επλήγησαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα» και δεν επανήλθε η ηλεκτροδότησή τους για περισσότερο από ένα 24ωρο.

Ταυτόχρονα, θα δοθεί προτεραιότητα σε όλα τα αιτήματα για αποζημιώσεις για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές των πολιτών από τις πληγείσες από την κακοκαιρία «Ελπίδα» περιοχές.

Για τη διευκόλυνσή τους και την αμεσότερη εξυπηρέτησή τους, η είσοδος στην σχετική εφαρμογή βρίσκεται πλέον στην κεντρική σελίδα του site του ΔΕΔΔΗΕ».

Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος: Η αίτηση

Αποζημίωση για βλάβες σε οικιακές συσκευές που οφείλονται σε διακοπή ρεύματος μπορούν να λάβουν πολίτες.

Η αίτηση γίνεται μέσα από συγκεκριμένη εφαρμογή στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ και το ποσό της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει μέχρι τα 600 ευρώ ανάλογα με το ύψος των ζημιών που προκλήθηκαν στον οικιακό εξοπλισμό.

Στην επιλογή «Κατηγορία αιτήματος» (σ.σ. πρώτο κουτί) ο πολίτης επιλέγει «Αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος πατά την επιλογή «Αποζημιώσεις», όπως φαίνεται στις ακόλουθες εικόνες.

Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση

Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση

Βασική προϋπόθεση για την αποζημίωση στους δικαιούχους, είναι η αίτηση να έχει υποβληθεί μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από τη διακοπή ρεύματος. Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, ο καταναλωτής που κάνει την αίτηση για αποζημίωση σε οικιακό εξοπλισμό λόγω διακοπής ρεύματος πρέπει:

  • Να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
  • Να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).
  • Να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται
  • Να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του

Διακοπή ρεύματος: Πότε βγαίνει η απόφαση για την αποζημίωση - Πότε καταβάλλονται τα χρήματα

Ο ΔΕΔΔΗΕ αποφασίζει επί την αιτήσεων αποζημίωσης εντός 15 εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.

Σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.

Πατήστε ΕΔΩ για την αίτηση αποζημίωσης από ΔΕΔΔΗΕ για ζημιές σε ηλεκτρικές συσκευές μετά από τη διακοπή ρεύματος.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις