- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου θα υποβληθούν οι τελικές δεσμευτικές προσφορές από επτά επιχειρηματικά σχήματα προς το ΤΑΪΠΕΔ,
για τη διαχείριση 14 – 20 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, επί 40 το πολύ χρόνια.
Ειδικότερα, το ΤΑΪΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) παραχωρεί τη διαχείριση, αφού διαίρεσε τ΄ αεροδρόμια σε σε δυο ομάδες, η καθεμιά από τις οποίες περιλαμβάνει τουλάχιστον επτά. Η πρώτη: Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας (φωτογραφία), Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας και τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου. Η δεύτερη: τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σκιάθου, Σαντορίνης, Σάμου και τρία από τα αεροδρόμια Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.
Τα επτά επιχειρηματικά σχήματα που έχουν προκριθεί για την τελική διαδικασία είναι: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Fraport – Copelouzos, Advent International, ΜΕΤΚΑ- Corporacion America, Aeroports De La Cote d Azur, J&P Άβαξ-Zurich Airport και Vinci-Ελλάκτωρ.
Στα 14 αεροδρόμια, των οποίων η διαχείριση θα μεταβιβαστεί οπωσδήποτε, διακινούνται κάθε χρόνο 18 εκατομμύρια επιβάτες. Από το σύνολο των μεταβιβάσεων, το κράτος ελπίζει να εισπράξει 200 εκ. ευρώ., πσοό που μπορεί ν΄αυξηθεί, λόγω της συνεχούς ανόδου του τουρισμού.
Μ.Φ.