Η πανδημία επηρέασε τη γενιά Ζ σχετικά με ζητήματα βιωσιμότητας
Τι δείχνουν έρευνες για τις αγορές των καταναλωτών από brands μόδας
Η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών της γενιάς Z προτιμούν να αγοράζουν από βιώσιμες μάρκες
Φαίνεται πως τα μεγάλα παγκόσμια γεγονότα έχουν διαμορφώσει τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών της γενιάς Ζ και των millennials. Για παράδειγμα, η πανδημία επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την γενιά Ζ και η οικονομική κρίση του 2008 επηρέασε τους millennials. Ειδικότερα, στην μεγάλη οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2008, τα όνειρα καριέρας εκατομμυρίων millennials ανεστάλησαν, καθώς έπρεπε να μάθουν να ζουν με λιγότερα.
Το ίδιο συνέβη και με την πανδημία όπου υπήρξε μια οικονομική καταστροφή για πολλούς. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι καταναλωτές έμαθαν να ξοδεύουν λιγότερα και καμία γενιά δεν επηρεάστηκε τόσο πολύ όσο η γενιά Ζ. Φαίνεται λοιπόν πως η πανδημία επηρέασε τη συγκεκριμένη γενιά σχετικά με ζητήματα βιωσιμότητας, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές ξεκίνησαν να πραγματοποιούν αγορές με στόχο την βιωσιμότητα.
Καθώς η οικονομία αρχίζει να ανακάμπτει, έρευνες σχετικά με τις αγορές των καταναλωτών από brands μόδας, δείχνουν ότι η επιστροφή στην κανονικότητα μετά την λήξη της πανδημίας θα είναι σωτηρία για τον πλανήτη. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών της γενιάς Z προτιμούν να αγοράζουν από βιώσιμες μάρκες καθώς είναι περισσότερο πρόθυμοι να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε βιώσιμα προϊόντα. Η μελέτη δείχνει επίσης ότι η γενιά Z μαζί με τους Millennials είναι πιο πιθανό να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τις αγορές τους βάσει αξιών και αρχών, προσωπικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές.
Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε πέρυσι από το DoSomething, έναν παγκόσμιο μη κερδοσκοπικό οργανισμό, που έχει ως στόχο να παρακινεί του νέους να παίρνουν μέρος στις καμπάνιες του, ανέφερε ότι το 75% των ερωτηθέντων της γενιάς Z δήλωσαν ότι επιθυμούσαν να δουν ότι οι μάρκες διασφαλίζουν την ασφάλεια των εργαζομένων και των καταναλωτών. Η έρευνα διαπίστωσε ότι εάν τα brands δεν είναι αυθεντικά, η γενιά Ζ θα είναι η πρώτη που θα σηκώσει «κόκκινη» σημαία.
Σχεδόν κάθε εταιρεία διακηρύσσει τώρα την αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα. Ωστόσο προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους θα πρέπει να υποστηρίζουν τις πρακτικές που χρησιμοποιούν προκειμένου να δημιουργήσουν βιώσιμα προϊόντα, γιατί αν δεν το κάνουν διατρέχουν σημαντικό κίνδυνο να αποξενώσουν τους καταναλωτές.
Πηγή: thetotalbusiness.com
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για σημαντική νίκη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης κάνει λόγο ο Χάρης Δούκας
Οι μεγάλες τομές των κρίσεων θα γίνουν στις θέσεις των αστυνομικών διευθυντών
Yπερ ψήφισαν όλα τα κόμματα
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου
Η δήλωση του Σωκράτη Φάμελλου
«Πρόκειται για μια επιλογή στενά παραταξιακή και κοινωνικά αδιάφορη», σχολίασε για την πρόταση του πρωθυπουργού
Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Κώστας Τσουκαλάς σχολίασε το διάγγελμα Μητσοτάκη
Μετά την απόφαση του πρωθυπουργού να είναι ο Κωνσταντίνος Τασούλας ο υποψήφιος ΠτΔ
Η τοποθέτησή του από το βήμα της Βουλής
Ποια είναι η διαδικασία που προβλέπει το Σύνταγμα
Η δήλωση της μετά την πρόταση του Κώστα Τασούλα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την Προεδρία της Δημοκρατίας
Το βιογραφικό και η πολιτική του διαδρομή
Τι ανακοίνωσε στο διάγγελμά του ο πρωθυπουργός
Μετατίθεται η συνάντηση με Σακελλαροπούλου
Κατηγόρησε τον βουλευτή Χανίων ότι χρωστάει στο κόμμα 190.000 ευρώ
Στις 11:30 στο Προεδρικό Μέγαρο η συνάντηση του πρωθυπουργού με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Αναφέρθηκε και στο μέλλον του ΣΥΡΙΖΑ υπό τη νέα του ηγεσία
Ποιοι αξιωματικοί θα αναλάβουν τη Διοίκηση της Αστυνομίας Χανίων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.