- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Η πανδημία επηρέασε τη γενιά Ζ σχετικά με ζητήματα βιωσιμότητας
Τι δείχνουν έρευνες για τις αγορές των καταναλωτών από brands μόδας
Η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών της γενιάς Z προτιμούν να αγοράζουν από βιώσιμες μάρκες
Φαίνεται πως τα μεγάλα παγκόσμια γεγονότα έχουν διαμορφώσει τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών της γενιάς Ζ και των millennials. Για παράδειγμα, η πανδημία επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την γενιά Ζ και η οικονομική κρίση του 2008 επηρέασε τους millennials. Ειδικότερα, στην μεγάλη οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2008, τα όνειρα καριέρας εκατομμυρίων millennials ανεστάλησαν, καθώς έπρεπε να μάθουν να ζουν με λιγότερα.
Το ίδιο συνέβη και με την πανδημία όπου υπήρξε μια οικονομική καταστροφή για πολλούς. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι καταναλωτές έμαθαν να ξοδεύουν λιγότερα και καμία γενιά δεν επηρεάστηκε τόσο πολύ όσο η γενιά Ζ. Φαίνεται λοιπόν πως η πανδημία επηρέασε τη συγκεκριμένη γενιά σχετικά με ζητήματα βιωσιμότητας, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές ξεκίνησαν να πραγματοποιούν αγορές με στόχο την βιωσιμότητα.
Καθώς η οικονομία αρχίζει να ανακάμπτει, έρευνες σχετικά με τις αγορές των καταναλωτών από brands μόδας, δείχνουν ότι η επιστροφή στην κανονικότητα μετά την λήξη της πανδημίας θα είναι σωτηρία για τον πλανήτη. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών της γενιάς Z προτιμούν να αγοράζουν από βιώσιμες μάρκες καθώς είναι περισσότερο πρόθυμοι να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε βιώσιμα προϊόντα. Η μελέτη δείχνει επίσης ότι η γενιά Z μαζί με τους Millennials είναι πιο πιθανό να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τις αγορές τους βάσει αξιών και αρχών, προσωπικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές.
Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε πέρυσι από το DoSomething, έναν παγκόσμιο μη κερδοσκοπικό οργανισμό, που έχει ως στόχο να παρακινεί του νέους να παίρνουν μέρος στις καμπάνιες του, ανέφερε ότι το 75% των ερωτηθέντων της γενιάς Z δήλωσαν ότι επιθυμούσαν να δουν ότι οι μάρκες διασφαλίζουν την ασφάλεια των εργαζομένων και των καταναλωτών. Η έρευνα διαπίστωσε ότι εάν τα brands δεν είναι αυθεντικά, η γενιά Ζ θα είναι η πρώτη που θα σηκώσει «κόκκινη» σημαία.
Σχεδόν κάθε εταιρεία διακηρύσσει τώρα την αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα. Ωστόσο προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους θα πρέπει να υποστηρίζουν τις πρακτικές που χρησιμοποιούν προκειμένου να δημιουργήσουν βιώσιμα προϊόντα, γιατί αν δεν το κάνουν διατρέχουν σημαντικό κίνδυνο να αποξενώσουν τους καταναλωτές.
Πηγή: thetotalbusiness.com
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι είπε για τον Νίκο Ανδρουλάκη
Mιλώντας στο 28th Annual Economist Government Roundtable
Το χρονικό των εξελίξεων μετά το βίαιο επεισόδιο στο αεροδρόμιο
«Μέσα στις επόμενες μέρες, θα υπάρξουν έλεγχοι, οι οποίοι θα είναι στοχευμένοι» είπε ο Χατζηδάκης
Οι αποφάσεις του Κώστα Τασούλα μετά τις απρεπείς συμπεριφορές των βουλευτών
Nωρίτερα ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου είχε παραγγείλει προκαταρκτική έρευνα
Ικανοποιήστε τις ανάγκες του παρόντος χωρίς να διακινδυνεύσετε την ικανότητα των επόμενων γενεών να ικανοποιήσουν τις δικές τους ανάγκες
Η αδυναμία μετάδοσης ενός σημαντικού πολιτικού μηνύματος
Μέχρι πότε θα διαρκέσουν - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
«Θυσιάστηκε κάθε μορφή πολιτικής διαδικασίας» είπε μεταξύ άλλων
Τι είπε για τις μεταρρυθμίσεις που αφορούν την ψηφιακή υγεία
Κατόπιν τούτου, η ΝΔ, αριθμεί πλέον 157 βουλευτές
Είναι διαφορετικό να θέλεις απλώς την εξουσία μιας χώρας και διαφορετικό να τη θέλεις αλλά ταυτόχρονα να ξέρεις τι θα την κάνεις.
500 εκ. ευρώ ήταν τα χρέη του Michel Jackson όταν πέθανε το 2009, όπως αποκαλύπτουν νέα δικαστικά έγγραφα
«Ανδρέα, δεν θα σε προδώσουμε ποτέ», αναφέρει στην ανακοίνωσή του
Θα απαιτηθεί η άρση της βουλευτικής ασυλίας του
«Σεβαστή η απόφαση για τη διαγραφή μου», δηλώνει
«Επιβάλω μομφή για ανάρμοστη συμπεριφορά», είπε ο Πρόεδρος της Βουλής
Μετά την επίθεση σε υπάλληλο στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»
«Σύντομα οι πολίτες θα βλέπουν και θα διαπιστώνουν τις μεταρρυθμίσεις» σημείωσε ο πρωθυπουργός
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.