- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Η πανδημία επηρέασε τη γενιά Ζ σχετικά με ζητήματα βιωσιμότητας
Τι δείχνουν έρευνες για τις αγορές των καταναλωτών από brands μόδας
Η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών της γενιάς Z προτιμούν να αγοράζουν από βιώσιμες μάρκες
Φαίνεται πως τα μεγάλα παγκόσμια γεγονότα έχουν διαμορφώσει τις διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών της γενιάς Ζ και των millennials. Για παράδειγμα, η πανδημία επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την γενιά Ζ και η οικονομική κρίση του 2008 επηρέασε τους millennials. Ειδικότερα, στην μεγάλη οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2008, τα όνειρα καριέρας εκατομμυρίων millennials ανεστάλησαν, καθώς έπρεπε να μάθουν να ζουν με λιγότερα.
Το ίδιο συνέβη και με την πανδημία όπου υπήρξε μια οικονομική καταστροφή για πολλούς. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι καταναλωτές έμαθαν να ξοδεύουν λιγότερα και καμία γενιά δεν επηρεάστηκε τόσο πολύ όσο η γενιά Ζ. Φαίνεται λοιπόν πως η πανδημία επηρέασε τη συγκεκριμένη γενιά σχετικά με ζητήματα βιωσιμότητας, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές ξεκίνησαν να πραγματοποιούν αγορές με στόχο την βιωσιμότητα.
Καθώς η οικονομία αρχίζει να ανακάμπτει, έρευνες σχετικά με τις αγορές των καταναλωτών από brands μόδας, δείχνουν ότι η επιστροφή στην κανονικότητα μετά την λήξη της πανδημίας θα είναι σωτηρία για τον πλανήτη. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών της γενιάς Z προτιμούν να αγοράζουν από βιώσιμες μάρκες καθώς είναι περισσότερο πρόθυμοι να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε βιώσιμα προϊόντα. Η μελέτη δείχνει επίσης ότι η γενιά Z μαζί με τους Millennials είναι πιο πιθανό να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τις αγορές τους βάσει αξιών και αρχών, προσωπικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές.
Μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε πέρυσι από το DoSomething, έναν παγκόσμιο μη κερδοσκοπικό οργανισμό, που έχει ως στόχο να παρακινεί του νέους να παίρνουν μέρος στις καμπάνιες του, ανέφερε ότι το 75% των ερωτηθέντων της γενιάς Z δήλωσαν ότι επιθυμούσαν να δουν ότι οι μάρκες διασφαλίζουν την ασφάλεια των εργαζομένων και των καταναλωτών. Η έρευνα διαπίστωσε ότι εάν τα brands δεν είναι αυθεντικά, η γενιά Ζ θα είναι η πρώτη που θα σηκώσει «κόκκινη» σημαία.
Σχεδόν κάθε εταιρεία διακηρύσσει τώρα την αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα. Ωστόσο προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους θα πρέπει να υποστηρίζουν τις πρακτικές που χρησιμοποιούν προκειμένου να δημιουργήσουν βιώσιμα προϊόντα, γιατί αν δεν το κάνουν διατρέχουν σημαντικό κίνδυνο να αποξενώσουν τους καταναλωτές.
Πηγή: thetotalbusiness.com
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η «Ομάδα Βουντού» για άλλη μια φορά δικαίωσε όσους με σιγουριά δηλώνουν ότι η χώρα είναι θωρακισμένη απέναντι στην τρομοκρατία
Επίθεση Φάμελλου στον Κασσελάκη - Τι καταγγέλλει η Θεοδώρα Τζάκρη
«Το έργο είναι εδώ, σε περίπου είκοσι ημέρες θα το αντιληφθούμε για τα καλά όταν θα βγάλουμε το πρώτο μας εισιτήριο!»
Ο επιτυχημένος προσεταιρισμός των ψηφοφόρων της μεσαίας τάξης σε μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν αποτελεί εφάπαξ κατάκτηση ενός κόμματος, αλλά πρόσκαιρο χαρτί
Το παρών έδωσαν ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών
«Σας συμπαθώ, αλλά...» είπε ο υπουργός Υγείας
Τι άφησε να εννοηθεί ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Το νέο ηλικιακό όριο και όλες οι αλλαγές που έρχονται
Έτοιμος να ανοίξει πολιτικό διάλογο είπε πως είναι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
H ηχηρή παρέμβαση του πρώην πρωθυπουργού
«Η πολιτική των συναινέσεων είναι εξαιρετικά σημαντική»
Μιλούν για «εικόνα μη οργανωμένου κόμματος» καθώς δεν έχει ανακοινωθεί ο αριθμός των όσων ψήφισαν
«Mea culpa που δεν έκανα εκλογές το Φεβρουάριο», δήλωσε ο πρώην Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
«Ο στόλος των λεωφορείων του ΟΑΣΘ ανανεώνεται και εκσυγχρονίζεται», δήλωσε ο Υπουργός Μεταφορών
Κεραμέως: Σημαντική βελτίωση στην εξυπηρέτηση των ευάλωτων συμπολιτών μας
«Δίνουμε €2,1 δισ. για ενίσχυση των υποδομών πολιτικής προστασίας», τόνισε ο πρωθυπουργός
Τα αποτελέσματα που έδωσε στη δημοσιότητα
«Το ύψος του κατώτατου μισθού θα βασίζεται σε αντικειμενικά δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ»
«Τα πανεπιστήμιά μας δεν πρέπει να εκπέμπουν χαλαρότητα, αλλά δυναμισμό», δήλωσε ο Υπουργός
Μια προσπάθεια να σκιαγραφηθεί η εικόνα της πλέον εύλογης και πιθανής απόφασης του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, στην υποθετική περίπτωση κοινής ελληνο-τουρκικής προσφυγής σε αυτό
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.