Πολιτικη & Οικονομια

Γραμμή 4 του Μετρό - Καραμανλής: Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο

Τα χρονοδιαγράμματα για τη Γραμμή 4 του Μετρό και για τον Ε65

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Μετρό
Μετρό © EUROKINNISSI/ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Καραμανλής: Μέσα στο 2021 ξεκινά η κατασκευή του Ε65 και της Γραμμής 4 του Μετρό.

Για την υπογραφή των συμβάσεων για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας και για τον Ε65 και τα χρονοδιαγράμματα των δύο σπουδαίων αυτών έργων, μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.

Η σύμβαση για τη Γραμμή 4 υπεγράφη τη Δευτέρα και σήμερα υπογράφεται και η σύμβαση για τον Ε65. Το γεγονός ότι υπογράφεται μία σύμβαση σημαίνει ότι ξεκινάει ένα έργο, επισήμανε ο κ. Καραμανλής. Ανέφερε ότι το χρονοδιάγραμμα για τη Γραμμή 4 του Μετρό είναι εργοτάξια για τις πρόδρομες εργασίες μέσα στο καλοκαίρι και ολοκλήρωση του έργου μέσα σε οκτώ χρόνια. Αλλά και ο Ε65 ξεκινάει μέσα στο 2021 και ο χρόνος υλοποίησής του είναι τρία χρόνια.

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ο Ε65 χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Σημείωσε επίσης ότι η Γραμμή 4 του Μετρό, η οποία σχεδιάστηκε το 2005 και δημοπρατήθηκε το 2017, αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο των τελευταίων ετών, το οποίο θα δώσει λύσεις στην καθημερινότητα των πολιτών.

Η κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε εξωτερικούς χώρους 

Με αφορμή την κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε εξωτερικούς χώρους από σήμερα το πρωί, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι: «Στους κλειστούς χώρους και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πρέπει να φοράμε όλοι μάσκα» και τόνισε ότι χρειάζεται προσοχή αυτή τη μεταβατική περίοδο. Σημείωσε ότι η αστυνομία συνεχίζει τους ελέγχους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εκτιμώντας ότι η χρήση της μάσκας από τους επιβάτες είναι σχεδόν καθολική.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια αναβάθμισης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Καταρχήν για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια γίνονται προσλήψεις περίπου 600 ατόμων προσωπικού πεδίου (οδηγοί στα λεωφορεία και τεχνίτες στο Μετρό, ειδικότητες δηλαδή όπου υπήρχαν ελλείψεις). Και δεύτερον, έχει αυξηθεί ο στόλος των λεωφορείων και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη έχει διπλασιαστεί (από 230 λεωφορεία που παρέλαβε η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, σήμερα κυκλοφορούν πάνω από 400) και στην Αθήνα έχει αυξηθεί κατά 50% (από λιγότερα από 900 λεωφορεία, σήμερα κυκλοφορούν περίπου 1.300).

«Δεν λέω ότι η κατάσταση δεν μπορεί να γίνει καλύτερη και για αυτό προχωράμε», τόνισε.

Οι δηλώσεις Ζάεφ για το Euro

Ο κ. Καραμανλής ερωτηθείς σχετικά με τις δηλώσεις Ζάεφ για το Euro, επισήμανε ότι αποτελούν συνέπεια της συμφωνίας των Πρεσπών, η οποία κακώς επέτρεπε τη χρήση του όρου «μακεδονικός» για γλώσσα και ταυτότητα.

Σχολίασε ότι το Εuro δεν είναι κάτι απλό, αλλά ένα πολύ μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός και όσον αφορά στην αναγραφή του ονόματος της γειτονικής χώρας ως «Μακεδονία», τόνισε ότι δεν μπορεί μόνο η Ελλάδα να τηρεί τη συμφωνία των Πρεσπών, αλλά πρέπει και η άλλη πλευρά να τηρεί τις υποχρεώσεις της.

Επισήμανε τέλος ότι, στην ενταξιακή πορεία της γειτονικής χώρας όλα αξιολογούνται και η κυβέρνηση θα αποφασίσει πότε θα έρθουν προς κύρωση στη Βουλή τα πρωτόκολλα συνεργασίας, που απορρέουν από τη συμφωνία των Πρεσπών. Σημείωσε δε: «Όταν υπάρχουν αυτές οι προκλητικές ενέργειες, δεν υπάρχει λόγος αυτή τη στιγμή να βιαστεί η ελληνική κυβέρνηση».

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.