Η Γενιά Ζ αναδύεται ως η «Sustainability Γενιά»
Υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι η πανδημία θα αποτελέσει για την Γενιά Ζ ο,τι και η Μεγάλη Ύφεση που ξεκίνησε το 2008 για τους Millennials
![the_total_business.jpg the_total_business.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/the_total_business.jpg)
![gen-z-marketing-the-total-business.jpg gen-z-marketing-the-total-business.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2021/05/27/gen-z-marketing-the-total-business.jpg)
Sustainable γενιά: Καθώς η οικονομία αρχίζει να επανέρχεται στα προ-πανδημικά της επίπεδα, αυτό που θεωρείται πλέον καίριας σημασίας είναι η σωτηρία του πλανήτη
Τα παγκόσμια φαινόμενα, συνήθως, επηρεάζουν τις καταναλωτικές συνήθειες των γενεών που ενηλικιώνονται κατά την διάρκειά τους. Υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι η πανδημία θα αποτελέσει για την Γενιά Ζ (δηλαδή για αυτούς που γεννήθηκαν από το 1997 και μετά) ο,τι και η Μεγάλη Ύφεση που ξεκίνησε το 2008 για τους Millennials (δηλαδή όσους γεννήθηκαν μεταξύ του 1981 και του 1996).
Η Μεγάλη Ύφεση, για να γίνει απόλυτα προφανής, χρειάστηκε περίπου έναν ολόκληρο χρόνο κατά τον οποίο μειώνονταν σταδιακά οι αξίες των ακινήτων και οι τιμές των μετοχών. Τα όνειρα των Millennials για καριέρα διακόπηκαν και έπρεπε να μάθουν να ζουν με λιγότερα. Το φθηνό μετατράπηκε σε chic και τα κινέζικα προϊόντα πλημμύρισαν την αγορά.
Η πανδημία του κορωνοϊού θεωρείται ένα από τα πιο καταστροφικά για την οικονομία γεγονότα της σύγχρονης ιστορίας και είχε ως αποτέλεσμα την οικονομική καταστροφή πολλών.
Ωστόσο, αντίθετα με την Μεγάλη Ύφεση, ξεκίνησε απότομα. Τα εργοστάσια έκλεισαν και ο ουρανός του Πεκίνου έγινε ξανά μπλε για πρώτη φορά μετά από ολόκληρες δεκαετίες. Επιπλέον, άδειασαν οι αυτοκινητόδρομοι που κάποτε ήταν ασφυκτικά γεμάτοι, αφού αρχίσαμε να δουλεύουμε και να εκπαιδευόμαστε από το σπίτι. Μάθαμε να κάνουμε λιγότερα, να ξοδεύουμε λιγότερα και να δημιουργούμε λιγότερα απόβλητα. Η Γενιά Ζ είναι αυτή που έχει επηρεαστεί πιο πολύ. Μπορεί η πανδημία να μην ήταν η αιτία έναρξης της επανάστασης της βιωσιμότητας, αλλά σίγουρα την ενίσχυσε, και η Γενιά Ζ την ασπάζεται περισσότερο από όλους.
Καθώς η οικονομία αρχίζει να επανέρχεται στα προ-πανδημικά της επίπεδα, αυτό που θεωρείται πλέον καίριας σημασίας είναι η σωτηρία του πλανήτη. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών της Γενιάς Ζ προτιμούν να ψωνίζουν από βιώσιμες μάρκες και είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν 10% περισσότερα χρήματα προκειμένου να αγοράσουν βιώσιμα προϊόντα. Επίσης, οι αγοραστικές συνήθειες της Γενιάς Ζ και των Millennials τείνουν να βασίζονται περισσότερο στις ηθικές αξίες και αρχές, είτε αυτές είναι προσωπικές, είτε κοινωνικές, είτε περιβαλλοντικές.
Παλαιότερα, θα ήταν απίθανο δύο μεγάλες αθλητικές εταιρίες – οι Allbirds και Adidas – να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο αθλητικό παπούτσι, ή το Walmart να συνεργαστεί με το ThredUp, ένα διαδικτυακό κατάστημα μεταχειρισμένων ρούχων, και να πουλάει μεταχειρισμένα ενδύματα από οίκους μόδας όπως οι Anne Klein και Tommy Hilfiger.
Σε μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε πέρσι βρέθηκε ότι το 75% της Γενιάς Ζ περιμένει από τις επιχειρήσεις να εξασφαλίζουν την ασφάλεια των υπαλλήλων και των καταναλωτών. Εάν οι μάρκες δεν είναι αυθεντικές, η Γενιά Ζ θα είναι η πρώτη που θα το καταλάβει.
Στον ψηφιακό κόσμο όλες οι εταιρίες υμνούν την αφοσίωσή τους στην βιωσιμότητα. Αλλά το να είναι αυθεντικές δεν είναι τόσο εύκολο και αυτές που προωθούνται βασιζόμενες στην βιωσιμότητα χωρίς να την υποστηρίζουν, διατρέχουν τον κίνδυνο να απομακρύνουν τους καταναλωτές εάν γίνει αντιληπτό ότι υποστηρίζουν την βιωσιμότητα αποκλειστικά και μόνο για να επωφεληθούν.
Πηγή: The Total Business
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Καθημερινό φαινόμενο οι κυβερνοεπιθέσεις - 13.000 την εβδομάδα»
Συνολικά θα εξυπηρετεί ετησίως τις ανάγκες 270.000 ατόμων
Σταδιακά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα καταρτιστούν σε θέματα ΑΙ
H ανάρτηση της Προέδρου της Δημοκρατίας για τις χθεσινές εκδηλώσεις, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας
Όσα είπε ο υπουργός Υγείας για το ΕΣΥ και το Κυπριακό
Γιατί δεν ισχύει για τις επιχειρήσεις
Πότε εκπνέει η προθεσμία
Δείτε τις αναρτήσεις του στο Χ
Το αξιοπρεπές τέλος στην καριέρα του και το μετέωρο βήμα των Δημοκρατικών προς τον Νοέμβριο
Τι προβλέπει η νομοθετική ρύθμιση
Ο Τούρκος Πρόεδρος είχε ζητήσει από τον πρωθυπουργό να βάλει τον Δένδια «στη θέση του»
Ο εβδομαδιαίος απολογισμός του πρωθυπουργού στο Facebook
Οι απαντήσεις στα κρίσιμα αυτά διακυβεύματα δεν μπορεί να είναι επικοινωνιακές και συνθηματικές
Το σύμβολο δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα Νίκο Δήμου στις 14 Αυγούστου 1974
Η ομιλία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας
«Το γεγονός ότι συνομιλούμε δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε ή υποχωρούμε»
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Λευκωσία
Πρώτη φορά Έλληνας πρωθυπουργός στη Λευκωσία για τη μαύρη επέτειο του «Αττίλα»
«Μια ομοσπονδιακή λύση δεν είναι δυνατή στην Κύπρο», δήλωσε ο Τούρκος Πρόεδρος
«Είστε ζωντανό σύμβολο αυτής της τραγωδίας», δήλωσε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.