- CITY GUIDE
- PODCAST
-
29°
Το 80% όσων ψωνίζουν online «χάνει» από την εμπειρία καταστήματος
Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι το 35% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι είχαν μια μη ικανοποιητική εμπειρία διαδικτυακών αγορών
PFS: Έρευνα δείχνει ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι χάνουν τουλάχιστον μία πτυχή των αγορών στο κατάστημα όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο.
Η έρευνα έχει δείξει ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι χάνουν τουλάχιστον μία πτυχή των αγορών στο κατάστημα όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Οι εταιρείες υπολείπονται όταν πρόκειται για την αναπαραγωγή εμπειριών όταν ψωνίζουν ψηφιακά, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε η PFS, η οποία ερεύνησε 2.000 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι το 35% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι είχαν μια μη ικανοποιητική εμπειρία διαδικτυακών αγορών με μια μάρκα που είχαν εμπιστοσύνη αναγκάζοντάς τους να κάνουν περιήγηση αλλού.
Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι το 23% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα διαδικτυακά καταστήματα δεν αναπτύσσουν αρκετά προσωπική σχέση μαζί τους ή ότι η εταιρεία εστιάζει μόνο στα χρήματά τους και δεν ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση τους.
Σύμφωνα με την PFS, το στοιχείο των φυσικών αγορών που αναφέρεται συχνότερα να λείπει στους αγοραστές είναι να μπορούν να αγγίξουν τα προϊόντα, με το 43% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι τους έχει λείψει πολύ να μπορούν να αλληλεπιδράσουν φυσικά με τα προϊόντα. Στους πελάτες λείπει επίσης η επιλογή να δοκιμάζουν τα προϊόντα, με 41% να λέει ότι τους λείπει η επιλογή να δοκιμάσουν χρώμα ή μέγεθος.
Οι εταιρείες έχουν προσπαθήσει να χρησιμοποιήσουν σελίδες chatbots και FAQ για να δώσουν κάποια ανθρώπινη διάσταση στις διαδικτυακές τους εμπειρίες αγορών, αλλά το 21% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι εξακολουθούσαν να πιστεύουν ότι η διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών είναι ελλιπής.
Η έρευνα ανέφερε επίσης αργή παράδοση (18%), έλλειψη αποθεμάτων (17%) και δύσκολη διαδικασία επιστροφών (14%) ως λόγους για την απώλεια ενδιαφέροντος για μια προηγουμένως προτιμώμενη μάρκα. Οι ελλείψεις σε αποθέματα είναι σαφώς απογοητευτικές για τους καταναλωτές, καθώς 88% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τουλάχιστον ένα ζήτημα εκπλήρωσης παραγγελιών έχει ήδη επηρεάσει την εμπειρία τους.
Πηγή: The Total Business
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα έγινε η συνάντηση του με τη γυναίκα- σύμβολο, Χαρίτα Μάντολες
«Καθημερινό φαινόμενο οι κυβερνοεπιθέσεις - 13.000 την εβδομάδα»
Συνολικά θα εξυπηρετεί ετησίως τις ανάγκες 270.000 ατόμων
Σταδιακά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα καταρτιστούν σε θέματα ΑΙ
H ανάρτηση της Προέδρου της Δημοκρατίας για τις χθεσινές εκδηλώσεις, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας
Όσα είπε ο υπουργός Υγείας για το ΕΣΥ και το Κυπριακό
Γιατί δεν ισχύει για τις επιχειρήσεις
Πότε εκπνέει η προθεσμία
Δείτε τις αναρτήσεις του στο Χ
Το αξιοπρεπές τέλος στην καριέρα του και το μετέωρο βήμα των Δημοκρατικών προς τον Νοέμβριο
Τι προβλέπει η νομοθετική ρύθμιση
Ο Τούρκος Πρόεδρος είχε ζητήσει από τον πρωθυπουργό να βάλει τον Δένδια «στη θέση του»
Ο εβδομαδιαίος απολογισμός του πρωθυπουργού στο Facebook
Οι απαντήσεις στα κρίσιμα αυτά διακυβεύματα δεν μπορεί να είναι επικοινωνιακές και συνθηματικές
Το σύμβολο δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα Νίκο Δήμου στις 14 Αυγούστου 1974
Η ομιλία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας
«Το γεγονός ότι συνομιλούμε δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε ή υποχωρούμε»
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Λευκωσία
Πρώτη φορά Έλληνας πρωθυπουργός στη Λευκωσία για τη μαύρη επέτειο του «Αττίλα»
«Μια ομοσπονδιακή λύση δεν είναι δυνατή στην Κύπρο», δήλωσε ο Τούρκος Πρόεδρος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.