- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Το 80% όσων ψωνίζουν online «χάνει» από την εμπειρία καταστήματος
Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι το 35% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι είχαν μια μη ικανοποιητική εμπειρία διαδικτυακών αγορών
PFS: Έρευνα δείχνει ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι χάνουν τουλάχιστον μία πτυχή των αγορών στο κατάστημα όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο.
Η έρευνα έχει δείξει ότι το 80% των καταναλωτών δηλώνουν ότι χάνουν τουλάχιστον μία πτυχή των αγορών στο κατάστημα όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Οι εταιρείες υπολείπονται όταν πρόκειται για την αναπαραγωγή εμπειριών όταν ψωνίζουν ψηφιακά, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσίευσε η PFS, η οποία ερεύνησε 2.000 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι το 35% των ερωτηθέντων παραδέχτηκε ότι είχαν μια μη ικανοποιητική εμπειρία διαδικτυακών αγορών με μια μάρκα που είχαν εμπιστοσύνη αναγκάζοντάς τους να κάνουν περιήγηση αλλού.
Επιπλέον, η μελέτη διαπίστωσε ότι το 23% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα διαδικτυακά καταστήματα δεν αναπτύσσουν αρκετά προσωπική σχέση μαζί τους ή ότι η εταιρεία εστιάζει μόνο στα χρήματά τους και δεν ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση τους.
Σύμφωνα με την PFS, το στοιχείο των φυσικών αγορών που αναφέρεται συχνότερα να λείπει στους αγοραστές είναι να μπορούν να αγγίξουν τα προϊόντα, με το 43% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι τους έχει λείψει πολύ να μπορούν να αλληλεπιδράσουν φυσικά με τα προϊόντα. Στους πελάτες λείπει επίσης η επιλογή να δοκιμάζουν τα προϊόντα, με 41% να λέει ότι τους λείπει η επιλογή να δοκιμάσουν χρώμα ή μέγεθος.
Οι εταιρείες έχουν προσπαθήσει να χρησιμοποιήσουν σελίδες chatbots και FAQ για να δώσουν κάποια ανθρώπινη διάσταση στις διαδικτυακές τους εμπειρίες αγορών, αλλά το 21% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι εξακολουθούσαν να πιστεύουν ότι η διαδικτυακή εξυπηρέτηση πελατών είναι ελλιπής.
Η έρευνα ανέφερε επίσης αργή παράδοση (18%), έλλειψη αποθεμάτων (17%) και δύσκολη διαδικασία επιστροφών (14%) ως λόγους για την απώλεια ενδιαφέροντος για μια προηγουμένως προτιμώμενη μάρκα. Οι ελλείψεις σε αποθέματα είναι σαφώς απογοητευτικές για τους καταναλωτές, καθώς 88% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τουλάχιστον ένα ζήτημα εκπλήρωσης παραγγελιών έχει ήδη επηρεάσει την εμπειρία τους.
Πηγή: The Total Business
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αρμοδιότητα ανήκει στο υπουργείο Πολιτισμού, καθώς έχει κηρυχθεί μνημείο
«Αυτή είναι η επιτυχία της φορολογικής μας πολιτικής» ανέφερε χαρακτηριστικά
Όποιο και αν είναι το στιλ σας, το να προσθέσετε την ενσυναίσθηση στις τεχνικές σας, θα σας φέρει μόνο αύξηση πωλήσεων
«Εμείς ψυχραιμία»: Πώς σχολιάζει τις εξελίξεις για το κόμμα που γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για την εκλογική διαδικασία της Κυριακής
Τι απάντησε στις κατηγορίες περί «πράσινου ΣΥΡΙΖΑ»
Με αφορμή την έκπτωση του ΣΥΡΙΖΑ από την αξιωματική αντιπολίτευση
Από την μικρασιατική καταστροφή και μετά, η Ελλάδα ασκεί την εξωτερική της πολιτική με μάλλον φοβικό τρόπο
Τι περιλαμβάνουν οι επενδύσεις άνω των 5 δισ. ευρώ
Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πια Αξιωματική Αντιπολίτευση
Τι παραμένει αμετάβλητο
«Με το ζόρι παντρειά δε γίνεται» δηλώνει ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος
Η πρώτη αντίδραση μετά την παραίτηση Τζάκρη - Πούλου
Το ΠΑΣΟΚ γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»
«Είναι μία οδυνηρή απόφαση για εμένα», είπε η βουλεύτρια
Το Σάββατο ανακοινώνεται η ιδρυτική διακήρυξη
Τα βασικά σημεία των δηλώσεων
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.