Κίνημα Αλλαγής και ΣΥΡΙΖΑ: Η αντιπολίτευση is a state of mind
Αυτός είναι ο τρόπος που κάνει πολιτική ένα κανονικό κόμμα της αντιπολίτευσης
![63576-718243.jpg 63576-718243.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/63576-718243.jpg)
![Το βίντεο-απάντηση του Κινήματος Αλλαγής στο σποτ για τον ελληνικό τουρισμό Το βίντεο-απάντηση του Κινήματος Αλλαγής στο σποτ για τον ελληνικό τουρισμό](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/06/08/video-kinima-allagis-spot-tourismos.jpg)
Η πολιτική διαφήμιση-απάντηση του Κινήματος Αλλαγής στο σποτ για τον τουρισμό και οι αντιπολιτευτικές πρακτικές που θυμίζουν μια άλλη περίοδο.
Αυτή η πολιτική διαφήμιση είναι η απάντηση του Κινήματος Αλλαγής στο σποτ της κυβέρνησης για τον τουρισμό. Αυτός είναι ο τρόπος που κάνει πολιτική ένα κανονικό κόμμα της αντιπολίτευσης. Όπως είναι το Κίνημα Αλλαγής.
Τι κάνουν οι άλλοι, αυτοί που οφείλουν να κάνουν σοβαρή αντιπολίτευση εκ του μεγέθους και του θεσμικού τους ρόλου;
Λένε ότι η ακτή που φαίνεται βρίσκεται στην Κροατία. Την ώρα που όλα τα κανάλια της τηλεόρασης δείχνουν βίντεο από το Μαρμάρι της Εύβοιας και ρεπορτάζ με τους κατοίκους να δηλώνουν πόσο ευχαριστημένοι είναι που προβάλλεται ο τόπος τους. Λένε ότι το σλόγκαν είναι κλεμμένο από διαφήμιση καλλυντικών ενώ πρόκειται για φράση κοινής χρήσης που χρησιμοποιείται για πολλά και διαφορετικά μηνύματα.
Λένε ότι η εταιρεία που ανέλαβε τη παραγωγή του βίντεο είναι ιδιωτική ενώ δεν είναι, είναι οργανισμός ενός κοινωνικού εταίρου, του ΣΕΤΕ. Και όχι μόνο δεν πήρε χρήματα αλλά προσέθεσε χρήματα για τη προβολή του. Λένε πως το βίντεο στοίχισε 32 εκατομμύρια χωρίς να καταλαβαίνουν καν ότι το ποσό αυτό είναι τερατώδες για ένα διαφημιστικό σποτ, είναι μεγαλύτερο από τον προϋπολογισμό όλου του ΕΟΤ.
Με αποτέλεσμα έπειτα από όλα αυτά, ένας ολόκληρος επαγγελματικός κλάδος, ο σύνδεσμος τουριστικών επαγγελμάτων να βγάζει οργισμένη ανακοίνωση και να καταγγέλλει την συκοφαντία και τα fake news.
Είναι φανερό για μια ακόμα φορά, ότι αυτού του είδους η αντιπολίτευση, ότι αυτού του είδους η πολιτική, είναι μια πολιτική της προηγούμενης περιόδου. Της περιόδου της εχθροπάθειας, της συκοφαντίας, των επιθέσεων, των κραυγών για «κλέφτες και προδότες πολιτικούς».
Η πολιτική διαφήμιση του ΠΑΣΟΚ με τον τρόπο της μας βοηθάει να το συνειδητοποιήσουμε.
«Αν συνέβαιναν όλα αυτά, το ελληνικό καλοκαίρι δεν θα ήταν μια ιδέα (state of mind) ούτε θα το βλέπαμε από μακριά».#kinima_allagis #StateOfMind #greeksummer pic.twitter.com/olhpWG0ShA
— Κίνημα Αλλαγής (@kinimallagis) June 7, 2020
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Καθημερινό φαινόμενο οι κυβερνοεπιθέσεις - 13.000 την εβδομάδα»
Συνολικά θα εξυπηρετεί ετησίως τις ανάγκες 270.000 ατόμων
Σταδιακά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα καταρτιστούν σε θέματα ΑΙ
H ανάρτηση της Προέδρου της Δημοκρατίας για τις χθεσινές εκδηλώσεις, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας
Όσα είπε ο υπουργός Υγείας για το ΕΣΥ και το Κυπριακό
Γιατί δεν ισχύει για τις επιχειρήσεις
Πότε εκπνέει η προθεσμία
Δείτε τις αναρτήσεις του στο Χ
Το αξιοπρεπές τέλος στην καριέρα του και το μετέωρο βήμα των Δημοκρατικών προς τον Νοέμβριο
Τι προβλέπει η νομοθετική ρύθμιση
Ο Τούρκος Πρόεδρος είχε ζητήσει από τον πρωθυπουργό να βάλει τον Δένδια «στη θέση του»
Ο εβδομαδιαίος απολογισμός του πρωθυπουργού στο Facebook
Οι απαντήσεις στα κρίσιμα αυτά διακυβεύματα δεν μπορεί να είναι επικοινωνιακές και συνθηματικές
Το σύμβολο δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα Νίκο Δήμου στις 14 Αυγούστου 1974
Η ομιλία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας
«Το γεγονός ότι συνομιλούμε δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε ή υποχωρούμε»
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Λευκωσία
Πρώτη φορά Έλληνας πρωθυπουργός στη Λευκωσία για τη μαύρη επέτειο του «Αττίλα»
«Μια ομοσπονδιακή λύση δεν είναι δυνατή στην Κύπρο», δήλωσε ο Τούρκος Πρόεδρος
«Είστε ζωντανό σύμβολο αυτής της τραγωδίας», δήλωσε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.