- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Κίνημα Αλλαγής και ΣΥΡΙΖΑ: Η αντιπολίτευση is a state of mind
Αυτός είναι ο τρόπος που κάνει πολιτική ένα κανονικό κόμμα της αντιπολίτευσης
Η πολιτική διαφήμιση-απάντηση του Κινήματος Αλλαγής στο σποτ για τον τουρισμό και οι αντιπολιτευτικές πρακτικές που θυμίζουν μια άλλη περίοδο.
Αυτή η πολιτική διαφήμιση είναι η απάντηση του Κινήματος Αλλαγής στο σποτ της κυβέρνησης για τον τουρισμό. Αυτός είναι ο τρόπος που κάνει πολιτική ένα κανονικό κόμμα της αντιπολίτευσης. Όπως είναι το Κίνημα Αλλαγής.
Τι κάνουν οι άλλοι, αυτοί που οφείλουν να κάνουν σοβαρή αντιπολίτευση εκ του μεγέθους και του θεσμικού τους ρόλου;
Λένε ότι η ακτή που φαίνεται βρίσκεται στην Κροατία. Την ώρα που όλα τα κανάλια της τηλεόρασης δείχνουν βίντεο από το Μαρμάρι της Εύβοιας και ρεπορτάζ με τους κατοίκους να δηλώνουν πόσο ευχαριστημένοι είναι που προβάλλεται ο τόπος τους. Λένε ότι το σλόγκαν είναι κλεμμένο από διαφήμιση καλλυντικών ενώ πρόκειται για φράση κοινής χρήσης που χρησιμοποιείται για πολλά και διαφορετικά μηνύματα.
Λένε ότι η εταιρεία που ανέλαβε τη παραγωγή του βίντεο είναι ιδιωτική ενώ δεν είναι, είναι οργανισμός ενός κοινωνικού εταίρου, του ΣΕΤΕ. Και όχι μόνο δεν πήρε χρήματα αλλά προσέθεσε χρήματα για τη προβολή του. Λένε πως το βίντεο στοίχισε 32 εκατομμύρια χωρίς να καταλαβαίνουν καν ότι το ποσό αυτό είναι τερατώδες για ένα διαφημιστικό σποτ, είναι μεγαλύτερο από τον προϋπολογισμό όλου του ΕΟΤ.
Με αποτέλεσμα έπειτα από όλα αυτά, ένας ολόκληρος επαγγελματικός κλάδος, ο σύνδεσμος τουριστικών επαγγελμάτων να βγάζει οργισμένη ανακοίνωση και να καταγγέλλει την συκοφαντία και τα fake news.
Είναι φανερό για μια ακόμα φορά, ότι αυτού του είδους η αντιπολίτευση, ότι αυτού του είδους η πολιτική, είναι μια πολιτική της προηγούμενης περιόδου. Της περιόδου της εχθροπάθειας, της συκοφαντίας, των επιθέσεων, των κραυγών για «κλέφτες και προδότες πολιτικούς».
Η πολιτική διαφήμιση του ΠΑΣΟΚ με τον τρόπο της μας βοηθάει να το συνειδητοποιήσουμε.
«Αν συνέβαιναν όλα αυτά, το ελληνικό καλοκαίρι δεν θα ήταν μια ιδέα (state of mind) ούτε θα το βλέπαμε από μακριά».#kinima_allagis #StateOfMind #greeksummer pic.twitter.com/olhpWG0ShA
— Κίνημα Αλλαγής (@kinimallagis) June 7, 2020
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Επενδύσεις 420 εκατ. ευρώ και νέοι κανόνες στον σιδηρόδρομο με αυστηρότερες ρήτρες
Στην Ιερουσαλήμ ο πρωθυπουργός για την τριμερή Σύνοδο Κορυφής Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ
Υπεγράφη συμφωνία ανάμεσα σε Hellenic Train και Alstom
Τα ονόματα που θα συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια του κόμματος
Αφορά την προκήρυξη 1Κ/2024
Ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα η πιλοτική εγκατάσταση καμερών
«Δεν είναι ασφαλής ένας δρόμος που στη μία του άκρη είναι παρκαρισμένα τρακτέρ», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Έως 5 Ιανουαρίου 2026 οι αιτήσεις
«Η ιστορία αυτή δεν μπορεί να διαγραφεί ούτε να παραχαραχθεί», σημειώνει ο ευρωβουλευτής
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στα Ιεροσόλυμα
«Οι ενεργειακές συμφωνίες αναβαθμίζουν τη θέση της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή ενεργειακή αρχιτεκτονική»
Έξι νέοι ΓΓ στα υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης και Μετανάστευσης
Πότε εκπνέει η προθεσμία πληρωμής
Οι οικονομολόγοι στηρίζουν τη στρατηγική απομείωσης του χρέους, ζητούν όμως διαρκή ανάλυση κόστους–οφέλους
Η δηλούμενη αίσθηση περί φτώχειας δεν πηγάζει από τη σημερινή κατάσταση των οικονομικών της χώρας, αλλά μάλλον από μία νοσταλγική σύγκριση με το παρελθόν
Τι είναι η στρατηγική και σε ποιους κανόνες υποκύπτει; Ποια είναι η στρατηγική που προσιδιάζει σε μας;
Ισχυρές επενδύσεις, δημοσιονομικά πλεονάσματα και ανθεκτικό τραπεζικό σύστημα στην Έκθεση Νομισματικής Πολιτικής 2025
«Πυρετός το Σαββατόβραδο» από την ΑΑΔΕ
Τι δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας
Το πρόγραμμα και οι συναντήσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.