- CITY GUIDE
- PODCAST
-
31°
Καβγάς κυβέρνησης - ΣΥΡΙΖΑ για την τουριστική καμπάνια - Πόσο κόστισε
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας διαψεύδει τα περί 32 εκατ. ευρώ που ισχυρίζεται η Κουμουνδούρου και κάνει λόγο για fake αντιπολίτευση
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Στέλιος Πέτσας Στέλιος Πέτσας](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/02/17/petsas23423.jpg)
Απάντηση Πέτσα σε ΣΥΡΙΖΑ: «Fake news ότι η καμπάνια για τον Τουρισμό κοστίζει 32 εκατ. ευρώ. Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται»
Σε πεδίο νέας πολιτικής αντιπαράθεσης εξελίσσεται η φετινή τουριστική καμπάνια και το πόσο κόστισε.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, ξεκαθαρίζοντας πως είναι «fake news ότι η καμπάνια για τον Τουρισμό κοστίζει 32 εκατ. ευρώ».
«Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο» δήλωσε με νόημα ο Στέλιος Πέτσας, απαντώντας στα όσα ισχυρίζεται η Κουμουνδούρου για την τουριστική καμπάνια. Και εξηγεί: «Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου».
«Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του Τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;» αναρωτιέται. Και συμπληρώνει: «Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης».
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του οργανωμένου σχεδίου για την επανεκκίνηση της οικονομίας και της κοινωνικής ζωής, η κυβέρνηση έθεσε πριν από λίγες ημέρες σε εφαρμογή το πρόγραμμα «Restart Tourism» (Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το πρώτο διαφημιστικό σποτ για τις διακοπές στην Ελλάδα).
Στέλιος Πέτσας για Τουρισμό: Τι ισχύει με την Marketing Greece και πώς συνεργάζεται με το Δημόσιο
Στην ίδια ανακοίνωση ο κ. Πέτσας δίνει διευκρινίσεις για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στη διαφημιστική προβολή της Ελλάδας αυτό το καλοκαίρι. Συγκεκριμένα:
- Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.
- Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.
- Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.
- Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.
«Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν» υπογραμμίζει με νόημα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Και κλείνει, λέγοντας: «Η κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. Δημιουργία και συνέπεια που είναι άγνωστες λέξεις για τον ΣΥΡΙΖΑ».
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι δηλώνει στην απαντητική της επιστολή η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Τι αποφάσισε η Κεντρική Εκλογική Επιτροπή
Τι είπε η Υπουργός Εργασίας για την ψηφιακή κάρτα και το επίδομα ανεργίας
«Κάνουμε μεγάλη προσπάθεια να χτίσουμε ξανά τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες» είπε ο πρωθυπουργός
Γιατί η εμφάνιση Σαμαρά - Καραμανλή στο Πολεμικό Μουσείο προκάλεσε θυμό σε μερικούς από εμάς
Θα ήταν παράδοξο αν η Ευρώπη έχανε εκείνα ακριβώς τα στοιχεία που την κάνουν ελκυστική για τους μετανάστες. Τον ανοιχτό δημοκρατικό της χαρακτήρα και την ανεκτικότητα στη διαφορά
Η απάντηση στο ερώτημα αν στηρίζει τον πρόεδρο του κόμματος
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού στο Χ μετά την ευρεία νίκη των Εργατικών
Ένας ανώτατος δικαστικός είπε πριν από λίγα μόλις χρόνια πως ο δικαστικός λειτουργός «αγγίζει το θείο». Αυτό μάλλον πιστεύει και ο Υπουργός Δικαιοσύνης
«Προς λάθος κατεύθυνση η πορεία της χώρας», λένε οι πολίτες - Δείτε τα ποσοστά στην εκτίμηση ψήφου
Η παραδοχή και η απάντηση του δικηγόρου
Σε ποιες κατηγορίες προϊόντων καταγράφονται οι μεγαλύτερες μειώσεις
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα συναντηθεί με εκπροσώπους της «Αυγής»
«Τα καθυστερημένα αντανακλαστικά είναι ένοχα», δηλώνει η υποψήφια πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
«Δέσμευση της κυβέρνησης η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας να εφαρμοστεί σε όλους τους κλάδους της οικονομίας»
Για όσα έγραψε ο δημοσιογράφος σε ανάρτησή του για τον Στέφανο Κασσελάκη
«Όσο καλόπιστα και να το δει κανείς, η συμπεριφορά του Κ. Καραμανλή και του Αν. Σαμαρά είναι εντελώς ακατανόητη. Και να μου επιτραπεί να πω και καθόλου έντιμη»
«Δεν ήρθες ποτέ να μας δεις, μας έκλεισες από την Αμερική», απάντησαν οι εργαζόμενοι
Όσα δήλωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης για την ακρίβεια στα προϊόντα
«Δεν θυμάμαι πολλούς να το έχουν κάνει»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.