Πολιτικη & Οικονομια

Σούπερ μάρκετ: Αυτά τα προϊόντα παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις

Έχουν μειωθεί, ωστόσο, οι επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μειωμένες επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα των σούπερ μάρκετ από τους Έλληνες καταναλωτές - Θεαματική αύξηση στις πωλήσεις του αλευριού.

Αγοραστικές συνήθειες λόγω του κορωνοϊού φαίνεται πως έχουν αλλάξει οι Έλληνες πολίτες, οι οποίοι δείχνουν ξεκάθαρη προτίμηση σε συγκεκριμένα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της Nielsen, το προϊόν με τη μεγαλύτερη αύξηση την περίοδο της καραντίνας του κορωνοϊού είναι το αλεύρι με +141,3%, ακολουθεί το αλάτι (+55,8%), η κρέμα γάλακτος (+33%), τα αυγά (+36,9%), καθώς και η μαργαρίνη (+22,5%).

Η πρόθεση για διασκέδαση στο σπίτι έχει ευνοήσει την κατανάλωση διαφόρων snack, όπως για παράδειγμα τους ξηρούς καρπούς (+29,9%), την σοκολάτα (+14,5%), αλλά και τα μπισκότα (+10,8%).

Την ίδια στιγμή, σχδόν 1 στους 2 Έλληνες (ποσοστό 46%) ανέφερε ότι λόγω της πανδημίας σκοπεύει να μαγειρεύει και να τρώει περισσότερο στο σπίτι. Τάση η οποία επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου την περίοδο αυτή.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως έχουν μειωθεί οι επισκέψεις των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με την προαναφερθείσα έρευνα, ένας στους δύο Έλληνες (ποσοστό 49%) δήλωσε πως σκοπεύει να επισκέπτεται λιγότερο συχνά τα φυσικά καταστήματα των super markets, σε μια προσπάθεια να περιορίσει όσο περισσότερο γίνεται την επαφή/συναναστροφή με άλλους. 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates
Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό
Συνεχής ενημέρωση εδώ