Πολιτικη & Οικονομια

Σούπερ μάρκετ: Αυτά τα προϊόντα παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις

Έχουν μειωθεί, ωστόσο, οι επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Σούπερ Μάρκετ
Σούπερ Μάρκετ εν μέσω κορωνοϊού © EUROKINISSI

Μειωμένες επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα των σούπερ μάρκετ από τους Έλληνες καταναλωτές - Θεαματική αύξηση στις πωλήσεις του αλευριού.

Αγοραστικές συνήθειες λόγω του κορωνοϊού φαίνεται πως έχουν αλλάξει οι Έλληνες πολίτες, οι οποίοι δείχνουν ξεκάθαρη προτίμηση σε συγκεκριμένα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της Nielsen, το προϊόν με τη μεγαλύτερη αύξηση την περίοδο της καραντίνας του κορωνοϊού είναι το αλεύρι με +141,3%, ακολουθεί το αλάτι (+55,8%), η κρέμα γάλακτος (+33%), τα αυγά (+36,9%), καθώς και η μαργαρίνη (+22,5%).

Η πρόθεση για διασκέδαση στο σπίτι έχει ευνοήσει την κατανάλωση διαφόρων snack, όπως για παράδειγμα τους ξηρούς καρπούς (+29,9%), την σοκολάτα (+14,5%), αλλά και τα μπισκότα (+10,8%).

Την ίδια στιγμή, σχδόν 1 στους 2 Έλληνες (ποσοστό 46%) ανέφερε ότι λόγω της πανδημίας σκοπεύει να μαγειρεύει και να τρώει περισσότερο στο σπίτι. Τάση η οποία επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία πωλήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου την περίοδο αυτή.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως έχουν μειωθεί οι επισκέψεις των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με την προαναφερθείσα έρευνα, ένας στους δύο Έλληνες (ποσοστό 49%) δήλωσε πως σκοπεύει να επισκέπτεται λιγότερο συχνά τα φυσικά καταστήματα των super markets, σε μια προσπάθεια να περιορίσει όσο περισσότερο γίνεται την επαφή/συναναστροφή με άλλους. 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates
Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό
Συνεχής ενημέρωση εδώ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα νούμερα της εβδομάδας | 26 Σεπτεμβρίου - 2 Οκτωβρίου
Τα νούμερα της εβδομάδας | 26 Σεπτεμβρίου - 2 Οκτωβρίου

Σχεδόν σύσσωμη η εγχώρια αριστερά έδωσε το «παρών» σε διαμαρτυρία έξω από το Βυζαντινό μουσείο, το οποίο και δόθηκε (έναντι αντιτίμου) στην κόρη του τέως βασιλιά για να πραγματοποιήσει το pre wedding party.

Δυο πρώην, ένας rebranded και η Κεντροαριστερά
Δυο πρώην, ένας rebranded και η Κεντροαριστερά

Oι τότε πρωταγωνιστές, τώρα με διάφορα «πατριωτικά και εθνικά» προσωπεία ανησυχούντων πρώην στη μια πλευρά ή «κεντροαριστερά και rebranded» στην άλλη, επιδιώκουν να μπουν ξανά στο παιχνίδι με άλλα ονόματα

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.