- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Αυτό είναι το καλύτερο μήνυμα για τη μάχη εναντίον του κορωνοϊού
Τι μας λέει το πιο ειλικρινές, εύστοχο, πειστικό σποτάκι «ευαισθητοποίησης» για τον κορωνοϊό;
Ο Μάνος Βουλαρίνος βρήκε το καλύτερο τα σποτάκι για τον κορωνοϊό. Είναι αυτό του Αλέξανδρου Χαριζάνη, δείτε το!
Δεν ξέρω αν το σποτάκι στο οποίο ο Σπύρος ο Παπαδόπουλος προτρέπει το κοινό του να μείνει σπίτι είναι αποτελεσματικό, αλλά κάτι μου λέει πως δεν πρέπει να είναι ιδιαιτέρως. Θέλω να πω πως είναι δύσκολο να πείσεις κάποιον για την ανάγκη να μείνει μέσα όταν σε βλέπει να του το λες επιστρέφοντας από τη βόλτα σου. Είναι περίπου όσο αποτελεσματικό θα ήταν ένα σποτάκι όπου κάποιος περιγράφει τα κακά του καπνίσματος σβήνοντας στο τασάκι του το τσιγάρο που μόλις είχε καπνίσει.
Το πρόβλημα με τα περισσότερα μέινστριμ σποτάκια «ευαισθητοποίησης» για οποιοδήποτε θέμα είναι ότι είναι ελάχιστα πειστικά. Είναι συνήθως τόσο καθωσπρέπει και τόσο ξεπερασμένα κλισέ που συχνά μου φαίνεται πως ο μοναδικός λόγος ύπαρξής τους είναι η ψευδαίσθηση του «κάτι κάναμε» ή η προβολή του «ευαίσθητου» σελέμπριτι ή και τα δύο με τα οποία δεν θα υπήρχε πρόβλημα, αν ήταν έστω και λίγο αποτελεσματικά.
Ευτυχώς καμιά φορά εμφανίζονται και άλλα σποτάκια. Πολύ πιο σύγχρονα, πιο ειλικρινή και πιο εύστοχα. Όπως αυτό το μήνυμα που έφτιαξε ο Αλέξανδρος ο Χαριζάνης.
Σαφές, ειλικρινές, εύστοχο, πειστικό. Ό,τι δηλαδή πρέπει να έχει ένα μήνυμα που πρώτο στόχο έχει να προβάλει το περιεχόμενο και όχι τον φορέα του. Και μπράβο του. Και μην είστε μαλάκες.