- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
24,6 εκ. ευρώ για 12 άγονες αεροπορικές γραμμές
Η νέα επιδότηση του υπουργείου Μεταφορών
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![holiday-2250010_1920.jpg holiday-2250010_1920.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/01/30/holiday-2250010_1920.jpg)
Υπουργείο Μεταφορών : Επιδοτούνται 12 άγονες αεροπορικές γραμμές με 24,6 εκατ. ευρώ.
Στην προκήρυξη διαγωνισμών για τις άγονες αεροπορικές γραμμές προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ορίζοντας τις μέγιστες τιμές του ναύλου ανάλογα με την περίοδο εκτέλεσης του δρομολογίου καθώς και ελάχιστη συχνότητα εκτέλεσης πτήσεων.
Πρόκειται για 12 άγονες γραμμές (Αθήνα - Σκιάθος, Αθήνα - Ικαρία, Αθήνα - Σύρος, Αθήνα - Λέρος, Αθήνα - Αστυπάλαια, Αθήνα - Κάλυμνος, Αθήνα - Σκύρος, Θεσσαλονίκη - Σάμος, Θεσσαλονίκη - Χίος, Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος και Ρόδος - Καστελόριζο), οι οποίες θα ανατεθούν από την 1η Οκτωβρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2024 και η επιδότηση προβλέπεται να φτάσει τα 24.608.000 ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ με ισόποση δέσμευση πίστωσης σε βάρος ειδικού λογαριασμού ΥΠΑ «Ταμείο Ανάπτυξης και Εκσυγχρονισμού Αερολιμένα» (ΤΑΕΑ). Οι αποφάσεις ελήφθησαν εξαιτίας της ανάγκης διασφάλισης επαρκούς εξυπηρέτησης τακτικών αεροπορικών γραμμών σε συγκεκριμένα δρομολόγια που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των περιφερειών στις οποίες αφορούν.
Ως προς τους ναύλους που ορίζει η σχετική απόφαση διαμορφώνονται σε διαφορετικό ύψος ανάλογα με την περίοδο εκτέλεσής του, ως εξής: Αθήνα - Σκιάθος και Αθήνα - Ικαρία (από 60 έως 75 ευρώ), Αθήνα - Σύρος (από 55 έως 70 ευρώ), Αθήνα - Λέρος και Αθήνα - Αστυπάλαια (από 65 έως 80 ευρώ), Αθήνα - Κάλυμνος (από 70 έως 90 ευρώ), Θεσσαλονίκη - Χίος (από 70 έως 85 ευρώ), Αθήνα - Σκύρος (από 50 έως 65 ευρώ), Θεσσαλονίκη - Σάμος (από 80 έως 95 ευρώ), Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα (από 85 έως 100 ευρώ), Ρόδος - Κάσος (από 45 έως 60 ευρώ), Ρόδος - Κάρπαθος (από 40 έως 55 ευρώ), Κάρπαθος - Κάσος (από 35 έως 45 ευρώ) και Ρόδος - Καστελόριζο (από 40 έως 55 ευρώ). Τα παραπάνω ποσά αντιστοιχούν στον καθαρό ναύλο του εισιτηρίου και όχι στην τελική τιμή για τον επιβάτη που περιλαμβάνει τέλη και φόρους.
Ως χαμηλή περίοδος ορίζεται η χειμερινή περίοδος ΙΑΤΑ.
Ως μέση περίοδος ορίζεται από την έναρξη της θερινής περιόδου ΙΑΤΑ, ο Απρίλιος, ο Μάιος και ο Οκτώβριος, έως τη λήξη της θερινής περιόδου ΙΑΤΑ. Ως υψηλή θερινή περίοδος ορίζονται οι μήνες Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος, Σεπτέμβριος.
Σε περίπτωση που τα διατιθέμενα αεροσκάφη δεν διαθέτουν την απαιτούμενη χωρητικότητα για την κάλυψη του ελάχιστου αριθμού προσφερόμενων θέσεων εβδομαδιαίως οι συχνότητες πτήσεων μπορούν να αυξηθούν αναλόγως. Σε περίπτωση που οι πτήσεις δεν εκτελεσθούν λόγω μετεωρολογικών συνθηκών, θα πρέπει να εκτελούνται κατά τις αμέσως επόμενες ημέρες, κατά τρόπο ώστε να ικανοποιείται η εβδομαδιαία ζήτηση, λαμβάνοντας υπόψη τις ελάχιστες εβδομαδιαίως προσφερόμενες θέσεις. Σε περίπτωση μη αναπλήρωσης της πτήσης που δεν εκτελέστηκε λόγω μετεωρολογικών συνθηκών ο αερομεταφορέας θα καταβάλει στην ΥΠΑ ποσό 10.000 ευρώ.
Η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών προβλέπει ότι κατά την εκτέλεση των δρομολογίων παροχής δημόσιας υπηρεσίας δεν επιτρέπεται η προσθήκη άλλων ενδιάμεσων σταθμών. Όσον αφορά στα ωράρια και στις μέρες εκτέλεσης των δρομολογίων οι αφίξεις /αναχωρήσεις των δρομολογίων προς/από τα αεροδρόμια μη εικοσιτετραώρου λειτουργίας θα πρέπει να πραγματοποιούνται πριν από τις 18:30 κατά την χειμερινή περίοδο ΙΑΤΑ και πριν από τις 21:00 κατά τη θερινή περίοδο. Τα δρομολόγια της Παρασκευής και Κυριακής θα πρέπει να πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες. Στις περιπτώσεις εκτέλεσης 2 ή 3 εβδομαδιαίων δρομολογίων, αυτά δεν πρέπει να εκτελούνται σε συνεχόμενες ημέρες της εβδομάδας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Δέσμευση της κυβέρνησης η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας να εφαρμοστεί σε όλους τους κλάδους της οικονομίας»
Για όσα έγραψε ο δημοσιογράφος σε ανάρτησή του για τον Στέφανο Κασσελάκη
«Όσο καλόπιστα και να το δει κανείς, η συμπεριφορά του Κ. Καραμανλή και του Αν. Σαμαρά είναι εντελώς ακατανόητη. Και να μου επιτραπεί να πω και καθόλου έντιμη»
«Δεν ήρθες ποτέ να μας δεις, μας έκλεισες από την Αμερική», απάντησαν οι εργαζόμενοι
Όσα δήλωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης για την ακρίβεια στα προϊόντα
«Δεν θυμάμαι πολλούς να το έχουν κάνει»
Η εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ. για όσα έγιναν στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»
Λίγη ιστορία του «ξέρεις ποιος είμαι εγώ» στην ελληνική κοινωνία και πολλή ντροπή
Για υπόθεση του 2011 σχετικά με την ολλανδική γαλακτοβιομηχανία Lyempf
Οι δηλώσεις που «δείχνουν» Τσίπρα και το πρόσωπο που θα ενώσει την Κεντροαριστερά
Τι δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σε ανάρτησή του
Γι’ αυτό που συνέβη στον Δήμο Αθηναίων και σύντομα και στο ΠΑΣΟΚ ευθύνονται αποκλειστικά και μόνο οι εστέτ αριστεροί
Τι είπε για τον Νίκο Ανδρουλάκη
Mιλώντας στο 28th Annual Economist Government Roundtable
Το χρονικό των εξελίξεων μετά το βίαιο επεισόδιο στο αεροδρόμιο
«Μέσα στις επόμενες μέρες, θα υπάρξουν έλεγχοι, οι οποίοι θα είναι στοχευμένοι» είπε ο Χατζηδάκης
Οι αποφάσεις του Κώστα Τασούλα μετά τις απρεπείς συμπεριφορές των βουλευτών
Nωρίτερα ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου είχε παραγγείλει προκαταρκτική έρευνα
Ικανοποιήστε τις ανάγκες του παρόντος χωρίς να διακινδυνεύσετε την ικανότητα των επόμενων γενεών να ικανοποιήσουν τις δικές τους ανάγκες
Η αδυναμία μετάδοσης ενός σημαντικού πολιτικού μηνύματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.