- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής απαντά σε άρθρο για τις καθυστερήσεις στο Μετρό
«Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια οι υπηρεσίες προς τους πολίτες να γίνονται κάθε μέρα και καλύτερες»
Η απάντηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή σε άρθρο για τις καθυστερήσεις στο Μετρό.
Αξιότιμε κύριε Τσάκαλε,
Μέσα όπως το athensvoice.gr τα θέλουμε συμμάχους στην προσπάθειά μας να κάνουμε καλύτερη και πιο ανθρώπινη την καθημερινότητα στην πόλη. Το άρθρο σας σχετικά με το Μετρό, αν και άδικο όπως νομίζω θα διαπιστώσετε και ο ίδιος, είναι χρήσιμο γιατί μας δίνει την ευκαιρία να ενημερώσουμε τους πολίτες για τα πραγματικά περιστατικά στα οποία οφείλονται οι καθυστερήσεις δρομολογίων της περασμένης Δευτέρας 18 Νοεμβρίου.
Ζητώ συγγνώμη και από εσάς και από όλους τους επιβάτες για την ταλαιπωρία. Όμως, τη συγκεκριμένη μέρα συνέβησαν στη Γραμμή 3 τρία ατυχή περιστατικά, δύο εκ των οποίων είχαν να κάνουν μάλιστα με την υγεία συμπολιτών μας –ευτυχώς με θετική κατάληξη. Σας τα αναφέρω συνοπτικά, στη διάθεσή σας αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες:
Το μεσημέρι, οδηγός ειδοποίησε ότι βρέθηκε άτομο κάτω από συρμό με κατεύθυνση προς Αγία Μαρίνα. Ευτυχώς ανασύρθηκε με ελαφρά τραύματα και το περιστατικό ερευνάται. Το βράδυ, οδηγός ειδοποίησε ότι είχε λιποθυμήσει νέα γυναίκα μέσα σε συρμό με κατεύθυνση προς Αεροδρόμιο και δεν μπορούσε να μετακινηθεί. Ευτυχώς περίπου μισή ώρα αργότερα ανέκτησε τις αισθήσεις της. Ενώ στο ενδιάμεσο, υπήρξε και τεχνικό πρόβλημα στη ρευματοληψία συρμού με κατεύθυνση προς αεροδρόμιο.
Όπως αντιλαμβάνεστε, είναι η φύση του Μέσου τέτοια ώστε κάθε ένα από αυτά τα έκτακτα περιστατικά προκάλεσε αλυσιδωτές καθυστερήσεις σε δρομολόγια. Η προσπάθεια που έγινε από το προσωπικό ήταν οι καθυστερήσεις αυτές να είναι οι μικρότερες δυνατές. Αν υπήρξε κάποια παράλειψη, αυτή ίσως ήταν ότι μαζί με την ενημέρωση των επιβατών για τις καθυστερήσεις θα μπορούσε να γίνεται και μια ενημέρωση για την αιτία τους.
Πέρα από αυτά τα μεμονωμένα περιστατικά, όμως, όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι το τελευταίο διάστημα τα δρομολόγια του Μετρό έχουν πυκνώσει –και όχι το αντίθετο. Ο μέσος όρος αναμονής κατά τις ώρες αιχμής έχει πέσει κάτω από τα 5’, ενώ πέρσι οι χρονοαποστάσεις ήταν πολύ μεγαλύτερες και το καλοκαίρι, ιδίως στις Γραμμές 1 και 2, συχνά έφταναν μέχρι και στα 10’. Αναγνωρίζω ότι δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο επιθυμητό επίπεδο. Η αλήθεια όμως είναι ότι η κατάσταση που παραλάβαμε το καλοκαίρι ήταν δραματική και δυστυχώς οι παραλείψεις των τελευταίων ετών σε συντήρηση και προμήθειες δεν μπορούν να διορθωθούν μέσα σε λίγους μήνες. Δεν έχουμε κάποιο μαγικό ραβδάκι και σε αντίθεση με ό,τι πιστεύετε για εμένα έχω επίγνωση του γεγονότος ότι δεν μπορούμε να νικήσουμε τους νόμους της Φυσικής. Προσπαθούμε όμως στο μέτρο του δυνατού να μειώσουμε κι άλλο τους χρόνους αναμονής.
Και γενικότερα, καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια οι υπηρεσίες προς τους πολίτες να γίνονται κάθε μέρα και καλύτερες. Σας δεσμεύομαι για δύο πράγματα: Πρώτον, ότι δεν θα είναι πλέον κανόνας οι αναίτιες καθυστερήσεις δρομολογίων, όπως ήταν τους καλοκαιρινούς μήνες. Αλλά και δεύτερον, ότι… θα είναι κανόνας πως αν προκύψουν ανάλογα έκτακτα περιστατικά, θα υπάρχουν καθυστερήσεις γιατί η ασφάλεια και η υγεία των πολιτών μπαίνει πάνω απ’ όλα.
Ξεκαθαρίζω πως ασφαλώς πιστεύω ότι είναι δικαίωμά σας να ασκείτε κριτική. Είναι δικαίωμά σας να δημοσιοποιείτε μια αρνητική εμπειρία σας στο Μετρό –βέβαια, να είστε σίγουρος ότι αν είχαμε τη δυνατότητα θα σας είχαμε εξηγήσει αναλυτικά πού οφείλεται το συγκεκριμένο γεγονός. Είναι δικαίωμά σας ακόμα και να ειρωνεύεστε εμένα προσωπικά, αφού το κρίνετε σκόπιμο. Άλλωστε, οι τελικοί κριτές και για τους δημοσιογράφους και για τους πολιτικούς είναι οι πολίτες.
Όμως, θα ήθελα να σας παρακαλέσω να έχετε στο μυαλό σας και ότι όταν ασκείτε άδικη κριτική και κάνετε γενικεύσεις που βασίζονται σε μεμονωμένα γεγονότα, συμβάλετε στο να μην ενημερώνονται οι πολίτες και αδικείτε μια συνολική προσπάθεια. Μια προσπάθεια να κάνουμε καλύτερα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην πόλη μας, η επιτυχία της οποίας σε μεγάλο βαθμό βασίζεται και στη σωστή ενημέρωση των πολιτών.
Κώστας Καραμανλής
Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών