Πολιτικη & Οικονομια

Πιο αισιόδοξοι οι Γάλλοι καταναλωτές

Την ίδια ώρα εξακολουθούν να αμφισβητούν τις ικανότητες του Ολάντ

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Αύξηση παρουσιάζει τον Ιανουάριο ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στη Γαλλία, σύμφωνα με τη Στατιστική Υπηρεσία της χώρας (Insee), καταγράφοντας 86 μονάδες από 85 που ήταν τον Δεκέμβριο. Σημειώνεται ότι ο μακροπρόθεσμος μέσος όρος για τον συγκεκριμένο δείκτη βρίσκεται στις 100 μονάδες. Η αύξηση οφείλεται στο γεγονός ότι οι Γάλλοι καταναλωτές δηλώνουν πιο αισιόδοξοι για τη μελλοντική οικονομική τους κατάσταση και της ικανότητά τους να αποταμιεύουν. Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα σημερινά στοιχεία, οι Γάλλοι δεν έχουν πειστεί ακόμη πως ο πρόεδρός τους Φρανσουά Ολάντ θα καταφέρει να βελτιώσει τις συνθήκες στην αγορά εργασίας, καθώς ο φόβος της ανεργίας αυξήθηκε τον Ιανουάριο.