Πολιτικη & Οικονομια

Κεραμέως για σημαιοφόρους: Προκρίνεται η προσπάθεια, όχι η τύχη

«Οφείλουμε να επιβραβεύσουμε την προσπάθεια και να δώσουμε κίνητρα»

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
kerameos-vouli
Νίκη Κεραμέως © ΙΝΤΙΜΕ ΝΕWS/ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

«Προκρίνεται η προσπάθεια έναντι της τύχης», για επιλογή σημαιοφόρου στο Δημοτικό ανέφερε η Νίκη Κεραμέως.

«Κεντρικό μήνυμα της πολιτικής μας είναι ότι προκρίνεται η προσπάθεια έναντι της τύχης», ανέφερε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως παρουσιάζοντας, νωρίτερα στη Βουλή την τροπολογία που προβλέπει επιλογή σημαιοφόρου στο Δημοτικό, με βάση την επίδοση.

«Αξίζει οι μαθητές μας να προσπαθούν να βελτιώνονται και όχι να επιδιώκουν να είναι τυχεροί στη ζωή τους. Αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε ως κυβέρνηση. Με τη διάταξη που φέρνουμε σήμερα, αλλάζει ο τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για κατάθεση στεφάνου στα Δημοτικά σχολεία. Εφεξής, από τη φετινή σχολική χρονιά, η επιλογή τους θα γίνεται με βάση την επίδοσή τους το προηγούμενο σχολικό έτος, δηλαδή με βάση την επίδοσή τους στην Ε΄Δημοτικού. Ο στόχος είναι η επιβράβευση της προσπάθειας και η παροχή κινήτρου για τη βελτίωση των επιδόσεων», είπε η Νίκη Κεραμέως.

Η κ. Κεραμέως σχολίασε και χθεσινή ανακοίνωση του Τομέα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ για την απόφαση του ΣτΕ σχετικά με τη συνταγματικότητα της επιλογής σημαιοφόρου με κλήρωση που είχε καθιερώσει η προηγούμενη κυβέρνηση. «Ο τομέας του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε ότι είναι απόφαση κόλαφος για τη ΝΔ. Κόλαφος γιατί; Κρίνει αυτή η απόφαση ότι η επιλογή βάσει της επίδοσης είναι αντισυνταγματική; Όχι βέβαια. Λέει ότι η Πολιτεία και δη η Βουλή έχει δυνατότητα να ορίζει τα κριτήρια επιλογής σημαιοφόρου. Το μόνο που έκανε η απόφαση ήταν να πει ότι δεν ήταν αντισυνταγματική η προηγούμενη ρύθμιση», είπε η υπουργός και επέμεινε: «Ναι στην ισότητα ευκαιριών και δη στην ισότητα ευκαιριών στην Παιδεία. Άλλο όμως η ομοιότητα. Δεν είμαστε όλοι όμοιοι και οφείλουμε να επιβραβεύσουμε την προσπάθεια και να δώσουμε κίνητρα προκειμένου τα νέα παιδιά να ξεπερνάνε κάθε μέρα τον ίδιο τους εαυτό».

Παρουσιάζοντας τις άλλες διατάξεις της τροπολογίας, η υπουργός Παιδείας είπε ότι επιχειρείται η επίλυση προβλημάτων χρηματοδότησης που πρέπει να αντιμετωπιστούν για την εύρυθμη λειτουργία του σχολικού έτους. «Εξασφαλίζουμε τις αναγκαίες πιστώσεις για την απασχόληση του απαιτούμενου αριθμού αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και για το ειδικό και βοηθητικό εκπαιδευτικό προσωπικό. Η ρύθμιση κρίθηκε αναγκαία επειδή η απελθούσα κυβέρνηση δεν κληροδότησε αναγκαίες πιστώσεις που ήταν απαραίτητες προκειμένου να προχωρήσει με πλήρη κάλυψη η νέα σχολική χρονιά. Ενδεικτικά δεν υπήρξε η απαραίτητη πρόνοια για το απαραίτητο προσωπικό στην υποχρεωτική δίχρονη προσχολική αγωγή. Επίσης δεν είχαν υπολογιστεί οι πιστώσεις για την νέα ομάδα προσανατολισμού που έχει προστεθεί στο Λύκειο και άρα για τις νέες ανάγκες σε εκπαιδευτικούς. Καλύπτουμε αυτές τις ανάγκες και σας καλούμε να ψηφίσετε την τροπολογία», είπε η Νίκη Κεραμέως.

Το υπουργείο Παιδείας καλεί σε διάλογο τα κόμματα της αντιπολίτευσης

Πρόσκληση, προκειμένου να ξεκινήσει ένας «ουσιαστικός, διαρκής και εποικοδομητικός διάλογος» για την Παιδεία, απηύθυνε, μέσω επιστολής, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στους τομεάρχες Παιδείας των κομμάτων της αντιπολίτευσης.

Η εν λόγω επιστολή εστάλη και εν όψει της κατάρτισης του νέου νομοθετικού πλαισίου που θα διέπει τη λειτουργία της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Όπως αναφέρει το υπουργείο, «ο χώρος της Παιδείας μπορεί να αποτελέσει πεδίο ευρύτερων συναινέσεων και αξιοποίησης της γνώσης και της εμπειρίας του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας».

Μάλιστα, η ηγεσία του υπουργείου προσκάλεσε τους τομεάρχες σε συνάντηση εργασίας και ανταλλαγής σκέψεων στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Στην επιστολή, την οποία υπογράφουν η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, και ο υφυπουργός, Βασίλης Διγαλάκης, τονίζεται ότι η πρόθεσή τους είναι τους επόμενους μήνες να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το νέο νομοθετικό πλαίσιο που θα διέπει τη λειτουργία της Ανώτατης Εκπαίδευσης, με απώτερο σκοπό την «αναβάθμιση του δημοσίου πανεπιστημίου και την απελευθερωτής των δημιουργικών του δυνάμεων».

«Προς αυτήν την κατεύθυνση, έχουμε ήδη εκκινήσει διάλογο με την ακαδημαϊκή κοινότητα, καθώς τα μέλη της γνωρίζουν σε βάθος τα προβλήματα του πανεπιστημίου και είναι σε θέση να προτείνουν πρακτικές και εφαρμόσιμες λύσεις προς την αντιμετώπιση των παθογενειών του», τονίζουν στην επιστολή οι κ.κ. Κεραμέως και Διγαλάκης.

«Πιστεύουμε ότι, παρά τις όποιες ιδεολογικές διαφορές μας, μπορούμε να μοιραστούμε κοινές ανησυχίες και προβληματισμούς, αλλά και να προτείνουμε από κοινού λύσεις για το σύγχρονο ελληνικό πανεπιστήμιο. Με τον τρόπο αυτό θα επιτύχουμε την εφαρμογή μακροχρόνιας πολιτικής στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης», καταλήγει η επιστολή.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H απειλή εξ Ανατολών - Μέρος 2: Η διεθνής νομολογία ως περίγραμμα ενός έντιμου συμβιβασμού
H απειλή εξ Ανατολών - Μέρος 2: Η διεθνής νομολογία ως περίγραμμα ενός έντιμου συμβιβασμού

Μια προσπάθεια να σκιαγραφηθεί η εικόνα της πλέον εύλογης και πιθανής απόφασης του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, στην υποθετική περίπτωση κοινής ελληνο-τουρκικής προσφυγής σε αυτό

Πώς το κράτος θα ξαναπροσλάβει ένστολους που μπουκάρουν σε υπουργεία;
Πώς το κράτος θα ξαναπροσλάβει ένστολους που μπουκάρουν σε υπουργεία;

Κανείς δεν θα εκπλαγεί αν οι εποχιακοί πυροσβέστες που μπουκάραν στο υπουργείο Πολιτικής Προστασίας πάρουν μέρος στον επόμενο διαγωνισμό για τις προσλήψεις εποχιακών, προσληφθούν ή μονιμοποιηθούν

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.