- CITY GUIDE
- PODCAST
-
26°
ΑΑΔΕ: Αυτή την ερώτηση μας έκαναν 20.000 φορολογούμενοι
Πάνω από 7.000 οι ερωτήσεις για τις 120 δόσεις
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![eforia.jpg eforia.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/07/26/eforia.jpg)
20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης από τον Μάιο έως σήμερα στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων της ΑΑΔΕ. Ποια ζητήματα απασχολούν τους φορολογούμενους.
Σε πάνω από 20.100 αιτήματα εξυπηρέτησης ανταποκρίθηκε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, από τον Μάιο έως τις 6/10/2019. Μόνο τον Σεπτέμβριο, μετά την αποστολή ενημερωτικών sms και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την ΑΑΔΕ σχετικά με τη ρύθμιση των 120 δόσεων, το ΚΕΦ δέχθηκε πάνω από 7.000 αιτήματα εξυπηρέτησης, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων υποβλήθηκε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου.
Είναι χαρακτηριστικό πάντως, ότι απ' την αρχή του έτους έως σήμερα, τα περισσότερα αιτήματα εξυπηρέτησης αφορούν σε θέματα που σχετίζονται με τη φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων (108.190), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται αιτήματα για το πόθεν έσχες (68.785) και στην τρίτη ζητήματα της φορολογίας ακινήτων (52.841).
Από το 2016 έως και τις 6/10/2019, όπως προκύπτει απο τα στοιχεία, το ΚΕΦ έχει εξυπηρετήσει 1.991.389 αιτήματα που έχουν υποβάλει 806.634 φορολογούμενοι πολίτες και υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. Από αυτά τα αιτήματα, το 89,13% έχει ικανοποιηθεί άμεσα, την ίδια ημέρα της υποβολής του.
Παράλληλα, από τον Φεβρουάριο του 2018, το ΚΕΦ καταγράφει και αξιολογεί την ικανοποίηση των φορολογουμένων που επικοινωνούν τηλεφωνικά με αυτό. Συγκεκριμένα, από τις 21/2/2018 έως τις 4/10/2019 έχουν απαντήσει στην Έρευνα Ικανοποίησης (που πραγματοποιείται δειγματοληπτικά μετά το πέρας της τηλεφωνικής κλήσης) 9.502 φορολογούμενοι, οι οποίοι σε ποσοστό 82% δηλώνουν ικανοποιημένοι (πλήρως και πολύ) με την επάρκεια της απάντησης που έλαβαν, σε ποσοστό 81% δηλώνουν το ίδιο σε σχέση με την επίλυση του προβλήματός τους, ενώ ικανοποιημένοι με τη συμπεριφορά του εκπροσώπου εξυπηρέτησης του ΚΕΦ, δηλώνουν σε ποσοστό 91%.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
H νομοθεσία που ισχύει από 2002 και η ρύθμιση που εισήχθη
Αλλάζει ο τρόπος εισόδου στα γήπεδα μπάσκετ
Πώς σχολίασε τις εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ
Πιο εντατικοί οι έλεγχοι μεσούσης της καλοκαιρινής περιόδου
Στην τρίτη θέση ο Παύλος Γερουλάνος
Γιατί ο επαγγελματισμός στην πολιτική αντιμετωπίζεται καχύποπτα;
Γιατί ενημερώνονται πολίτες μέσω e-mail ή στο myAADE
Την αγορά του Αγίου Δημητρίου επισκέφθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης
Δεν έκανε δεκτή την παραίτησή του
Όποια κυβέρνηση κι αν προκύψει, η Γαλλία παραμένει χώρα των άκρων
Όσα είπε ο πρόεδρος του κόμματος για τον Αλέξη Τσίπρα
Τι απάντησε για τις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ
«Στήριξα τον Ανδρουλάκη, αλλά τα κόμματα δεν λειτουργούν σαν παρέα», είπε ο δήμαρχος Αθηναίων και υποψήφιος για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ
«Μάχη» για την εύρεση φοιτητικής στέγης
Δεν αποκλείεται να συναντηθεί με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν
Η επικαιροποιημένη εκτίμηση για την κατανομή των εδρών
Θριαμβευτική νίκη με ανατροπή των προγνωστικών
Πώς η γαλλική άκρα αριστερά ευνόησε την άνοδο της Εθνικής Συσπείρωσης και πώς πρυτάνευσε η λογική
Το ωράριο των καταστημάτων για τις θερινές εκπτώσεις
Οι υποχρεώσεις του εργοδότη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.