Πολιτικη & Οικονομια

«Έφοδος» Μηταράκη στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ: «Δεν απαντούσαν»

Απροειδοποίητη επίσκεψη από τον υφυπουργό Εργασίας, ο οποίος τηλεφωνούσε και δεν το σήκωνε κανείς

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μάταια περίμενε ο Νότης Μηταράκης να το σηκώσει κάποιος στο 1555, με αποτέλεσμα να κάνει «έφοδο» στον ΕΦΚΑ.

Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε ο Νότης Μηταράκης. Ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων συνομίλησε με υπαλλήλους, οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες. Σε δηλώσεις του τόνισε ότι οι ελλείψεις στον ΕΦΚΑ είναι τραγικές.

Οι δηλώσεις του κ. Μηταράκη:

Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες».