- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Σκρέκας: Η ΔΕΗ πρέπει να διασωθεί
Πυρά κατά της διοίκησης της ΔΗ και της κυβέρνησης
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![dei dei](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/06/12/dei.jpg)
«Η ΔΕΗ δεν μπορεί να κλείσει, δεν πρέπει να χρεοκοπήσει γιατί θα παρασύρει σε ξαφνικό θάνατο την ελληνική οικονομία».
«Η λύση είναι μία. Καταρχήν πρέπει να διασωθεί η ΔΕΗ. Η ΔΕΗ δεν μπορεί να κλείσει, δεν πρέπει να χρεοκοπήσει γιατί θα παρασύρει σε ξαφνικό θάνατο την ελληνική οικονομία» υπογράμμισε ο τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας της ΝΔ και υποψήφιος βουλευτής Τρικάλων, Κώστας Σκρέκας, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού -Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», ερωτηθείς για το θέμα της ΔΕΗ.
«Φαντάζεστε από αύριο να ξεκίναγε η ΔΕΗ λόγω της ανεπάρκειας της κυβέρνησης που την έχει φτάσει σε αυτό το σημείο και να έλεγε ότι θα έχω ρεύμα τις μισές ώρες της ημέρας, πού θα πήγαινε ο τουρισμός, πού θα πήγαινε η βιομηχανία, πού θα πήγαιναν οι αγρότες, τα νοικοκυριά; Μπορούμε να αφήσουμε τελικά τη ΔΕΗ να χρεοκοπήσει έτσι όπως την κατήντησε αυτή η κυβέρνηση, η χειρότερη κυβέρνηση που πέρασε ποτέ;» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ερωτηθείς ποιος είναι ο σχεδιασμός της ΝΔ για την επόμενη ημέρα της εταιρείας, ο κ. Σκρέκας είπε «θα τη νοικοκυρέψουμε, θα πρέπει να βρεθούν κεφάλαια να μπουν μέσα χρήματα, ικανός αριθμός χρημάτων -κεφαλαίων για να μπορέσει να διασωθεί και να προχωρήσει στην επόμενη μέρα. Και βέβαια θέλει νοικοκυριό και θέλει και άλλο τρόπο διοίκησης και άλλο τρόπο λειτουργίας και νέες επενδύσεις για να προχωρήσει και να μπορέσει να ανταπεξέλθει στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον».
«Τελείωσαν τα ψέματα. Φτάσαμε στο αμήν. Το ίδιο πρόβλημα έχουν και τα ΕΛΤΑ, το ίδιο πρόβλημα έχουν και οι αστικές συγκοινωνίες, αρρώστησαν, σάπισαν τα πάντα, πόσο καιρό θα καθόμαστε να τα ανεχόμαστε και θα λέμε μην μπει ιδιώτης ή να μην γίνει μία σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα; Υπάρχουν δύο λύσεις: Η μία λύση είναι να μην κάνουμε τίποτα και να βάζουμε τους φορολογούμενους να πληρώνουν συνέχεια το 'μάρμαρο' όπως γινόταν επί δεκαετίες για πολλές εταιρείες μέχρι που καταλάβαμε ότι δεν πάει άλλο, και έτσι ο ΟΤΕ πήγε σε ιδιώτη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πήγε σε ιδιώτη και βγάζει κέρδη και όπως το λιμάνι του Πειραιά πήγε σε ιδιώτη και από 17ο λιμάνι της Μεσογείου έγινε το τρίτο της Μεσογείου έτσι όπως έγιναν αυτά, όπως τα 14 αεροδρόμια παραχωρήθηκαν με ενοίκιο 1,4 δισ. ευρώ για 30 χρόνια και ξαφνικά γίνονται έργα», επισήμανε ο κ. Σκρέκας.
Για την χθεσινή ανακοίνωση της ΔΕΗ, ο κ. Σκρέκας τόνισε πως «μου κάνει εντύπωση που η σημερινή διοίκηση της ΔΕΗ προσπαθεί ακόμα και σήμερα να αποκρύψει το πρόβλημα. Η ΔΕΗ το 2018 είχε ζημιές 900 εκατ. ευρώ, το α' τρίμηνο του 2019 απ' ό,τι φαίνεται (...) τα οικονομικά αποτελέσματα θα δείξουν ότι οι ζημιές διευρύνονται και μάλιστα, διευρύνονται το α' τρίμηνο του έτους όπου τα υδροληεκτρικά εργοστάσια της ΔΕΗ, τα φράγματα είναι γεμάτα νερό και παράγει πάρα πολλή ηλεκτρική ενέργεια από το νερό με σχεδόν μηδαμινό κόστος. Και παρόλα αυτά, που παράγει ενέργεια πολύ φθηνά, έχει ζημιές της τάξης των 250 εκατ. ευρώ το α' τρίμηνο. Αν η διοίκηση της ΔΕΗ πιστεύει ότι είναι η στιγμή να προσπαθεί να αποκρύψει το πρόβλημα κάνει μεγάλο λάθος».
Η ΔΕΗ - συνέχισε ο κ. Σκρέκας - «είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο, ένα 49% είναι στο χρηματιστήριο, ένα 51% έχει το Δημόσιο, που κατάφερε να τη διαλύσει η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα με τη διαχείρισή της, με τη διοίκηση που διόρισε, με τους νόμους που ψήφισε, διέλυσε μια εταιρεία που ήταν βιώσιμη, ήταν εύρωστη, είχε 100 εκατ. καθαρά κέρδη μετά από φόρους το 2014 και έγραψε 1 δισ. ζημιές το 2018 και θα γράψει άλλες τόσες ζημιές το 2019».
Για τις χθεσινές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για την Τουρκία, ο κ. Σκρέκας σημείωσε πως «φυσικά και είναι πολύ σωστό αυτό το οποίο έγινε χθες ως πρώτο βήμα» το οποίο θα πρέπει να προχωρήσει εφόσον υπάρξει ανάγκη και «θα πρέπει να καταλάβει η Τουρκία ότι δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Είναι μονόδρομος για την Ελλάδα οι σοβαρές, σταθερές, ισχυρές συμμαχίες και φυσικά είναι μονόδρομος για την επόμενη κυβέρνηση να ισχυροποιήσουμε την εθνική οικονομία γιατί αδύνατη εθνική οικονομία σημαίνει αδύνατη χώρα σε όλους τους τομείς. Ισχυρή οικονομία σημαίνει ισχυρή χώρα σε όλους τους τομείς».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Δέσμευση της κυβέρνησης η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας να εφαρμοστεί σε όλους τους κλάδους της οικονομίας»
Για όσα έγραψε ο δημοσιογράφος σε ανάρτησή του για τον Στέφανο Κασσελάκη
«Όσο καλόπιστα και να το δει κανείς, η συμπεριφορά του Κ. Καραμανλή και του Αν. Σαμαρά είναι εντελώς ακατανόητη. Και να μου επιτραπεί να πω και καθόλου έντιμη»
«Δεν ήρθες ποτέ να μας δεις, μας έκλεισες από την Αμερική», απάντησαν οι εργαζόμενοι
Όσα δήλωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης για την ακρίβεια στα προϊόντα
«Δεν θυμάμαι πολλούς να το έχουν κάνει»
Η εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ. για όσα έγιναν στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»
Λίγη ιστορία του «ξέρεις ποιος είμαι εγώ» στην ελληνική κοινωνία και πολλή ντροπή
Για υπόθεση του 2011 σχετικά με την ολλανδική γαλακτοβιομηχανία Lyempf
Οι δηλώσεις που «δείχνουν» Τσίπρα και το πρόσωπο που θα ενώσει την Κεντροαριστερά
Τι δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σε ανάρτησή του
Γι’ αυτό που συνέβη στον Δήμο Αθηναίων και σύντομα και στο ΠΑΣΟΚ ευθύνονται αποκλειστικά και μόνο οι εστέτ αριστεροί
Τι είπε για τον Νίκο Ανδρουλάκη
Mιλώντας στο 28th Annual Economist Government Roundtable
Το χρονικό των εξελίξεων μετά το βίαιο επεισόδιο στο αεροδρόμιο
«Μέσα στις επόμενες μέρες, θα υπάρξουν έλεγχοι, οι οποίοι θα είναι στοχευμένοι» είπε ο Χατζηδάκης
Οι αποφάσεις του Κώστα Τασούλα μετά τις απρεπείς συμπεριφορές των βουλευτών
Nωρίτερα ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου είχε παραγγείλει προκαταρκτική έρευνα
Ικανοποιήστε τις ανάγκες του παρόντος χωρίς να διακινδυνεύσετε την ικανότητα των επόμενων γενεών να ικανοποιήσουν τις δικές τους ανάγκες
Η αδυναμία μετάδοσης ενός σημαντικού πολιτικού μηνύματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.