- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Πώς σχολιάζει ο Σπίρτζης την αύξηση στα διόδια της Αττικής Οδού
Κάνει λόγο για «μονομερή» και «απαράδεκτη» ενέργεια λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές
Πρώτη αντίδραση Σπίρτζη μετά τις ανακοινώσεις για την αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό.
Την έντονη αντίδρασή του για τις προωθούμενες αυξήσεις στα διόδια της Αττικής Οδού εξέφρασε ο Χρήστος Σπίρτζης. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έκανε λόγο για «συμφέροντα που δεν μπορούν να κρατηθούν εν όψει των εκλογών της 7ης Ιουλίου και επανεμφανίστηκαν... έπειτα από 4,5 χρόνια προεκλογικά».
Υπενθυμίζεται ότι η διαχειρίστρια εταιρεία ανακοίνωσε την Παρασκευή αυξήσεις σε δύο φάσεις: Για τα ΙΧ το κόστος διέλευσης ανεβαίνει στα 3 ευρώ από την 1η Ιουλίου, και στα 3,3 ευρώ από την 1η Ιανουαρίου 2020. Σήμερα, η τιμή διαμορφώνεται στα 2,80 ευρώ.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Σπίρτζης καλεί όλα τα κόμματα και τις πολιτικές δυνάμεις, καθώς και την Αυτοδιοίκηση να πάρουν ξεκάθαρη θέση για το θέμα.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
Κάποια συμφέροντα δεν μπορούν να κρατηθούν ενόψει των εκλογών στις 7 Ιουλίου. Έτσι, ανακοίνωσαν μονομερώς αύξηση των διοδίων της Αττικής Οδού την 1η Ιουλίου και μεγαλύτερες αυξήσεις στη συνέχεια, παρότι βρίσκεται σε εξέλιξη Εισαγγελική Έρευνα η οποία έχει επικεντρωθεί στο θέμα των υπέρογκων εξόδων λειτουργίας και συντήρησης της Αττικής Οδού καθώς και στο χρόνο απόσβεσης του έργου, που σημαίνει ότι η Αττική Οδός πρέπει να επιστρέψει άμεσα στο Δημόσιο, πιθανά εντός του 2019.
Είναι γνωστό ότι δεν ικανοποιήθηκαν τα αιτήματά τους εδώ και τέσσερα χρόνια για χρονική παράταση της σύμβασης της Αττικής Οδού.
Είναι γνωστό ότι δεν ανταποκρίθηκαν ούτε στις δεσμεύσεις τους για να υπάρξουν μελέτες επέκτασης του φυσικού αντικειμένου.
Είναι γνωστό ότι ακόμη και η μελέτη οδοποιίας για το οδικό δίκτυο στην πληγείσα περιοχή στο Μάτι, όπως είχαν δεσμευτεί, η μελέτη για τη σιδηροδρομική επέκταση στο Λαύριο και για μια σειρά άλλων έργων, ενώ είναι έτοιμες, δεν παραδίδονται στο Υπουργείο Υποδομών.
Είναι γνωστό ότι για αρκετό καιρό γίνεται διαπραγμάτευση για μείωση των διοδίων της Αττικής Οδού.
Στις 28 Δεκεμβρίου 2018, έστειλαν επιστολή αύξησης διοδίων από την 1η Φεβρουαρίου 2019 και στη συνέχεια την ανακάλεσαν, με επιστολή τους στις 29 Ιανουαρίου 2019. Σήμερα, ανακοίνωσαν μονομερώς αυξήσεις μέσα στην προεκλογική περίοδο.
Σύμφωνα με τη σημερινή ανακοίνωση της Αττικής Οδού, η ίδια κράτησε σταθερά για 13 χρόνια τις τιμές των διοδίων. Το θυμήθηκε λίγες εβδομάδες πριν τις εκλογές.
Και για να γίνει απόλυτα κατανοητή η μεθόδευση, η γνωστοποίηση παραδόθηκε στο Πρωτόκολλο της Υπηρεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σήμερα στις 15:00, σχεδόν ταυτόχρονα με την ανακοίνωσή της.
Γιατί άραγε;
Προφανώς γιατί επιχειρούν να υλοποιήσουν προεκλογικά ό,τι προσδοκούν μετεκλογικά…
Οι μάσκες έπεσαν…
Καλούμε όλα τα κόμματα, τις πολιτικές δυνάμεις, την Αυτοδιοίκηση να πάρουν ξεκάθαρη θέση ενάντια σε αυτή τη μονομερή και απαράδεκτη ενέργεια αύξησης των διοδίων της Αττικής Οδού.