- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Τέλος οι κομματικές συγκεντρώσεις για τη ΝΔ -Η νέα καμπάνια
Ανέβηκε ήδη το πρώτο προεκλογικό σποτ στο Youtube.
Το βάρος της καμπάνιας της ΝΔ σε περιοδείες, θεματικές εκδηλώσεις και διαδίκτυο. Ο κ. Μητσοτάκης θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.
Eντελώς διαφορετική καμπάνια θα κάνει η Νέα Δημοκρατία τις επόμενες πέντε εβδομάδες, σύμφωνα με ενημέρωση της ΝΔ. Όπως προέκυψε από τη χθεσινή συνέντευξη του προέδρου του κόμματος, Κυριάκου Μητσοτάκη, στον ΑΝΤ1, αντί για τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις που κυριάρχησαν σε όλη τη διάρκεια της Μεταπολίτευσης, η ΝΔ επιλέγει να διοργανώσει μία σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων, στις οποίες ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.
Όπως αναφέρει η ενημέρωση της ΝΔ, μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά απ' ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού σχεδίου του, και παράλληλα να εμπλουτίσει τον προγραμματικό λόγο της ΝΔ από τις παρεμβάσεις των πολιτών.
Αυτή η επιλογή, αν και φαντάζει παράδοξη για τα προεκλογικά ειωθότα της χώρας μας, δεν είναι ξένη στη ΝΔ, σύμφωνα με την ενημέρωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης: «Ο κ. Μητσοτάκης πολύ συνειδητά τον τελευταίο 1,5 χρόνο επέλεξε αυτόν τον νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων, η ΝΔ έχει οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με τη μορφή των ερωταπαντήσεων. Πολλές μάλιστα εξ αυτών των εκδηλώσεων, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους».
Η στόχευση της ΝΔ είναι να απευθυνθεί όχι μόνο σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Να μπορούν, δηλαδή, όλοι να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της Νέας Δημοκρατίες όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να τις υλοποιήσει αν οι πολίτες την εμπιστευθούν.
Παράλληλα, στην Πειραιώς προσδίδουν τεράστια σημασία και στα social media, καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες, οι οποίες είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. Και η τακτική που έχει επιλεγεί εκεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων. Στη θέση της μαύρης προπαγάνδας, όπως λένε στην Πειραιώς, προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά, τα οποία κλικάροντάς τα οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της ΝΔ.
Το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης, που έφερε για πρώτη φορά τη ΝΔ να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες, ήταν μία δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια του κόμματος στο ίντερνετ, ενώ ήδη από σήμερα στο youtube προβάλλεται ακόμη ένα νέο σποτάκι της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε ιδιαίτερα συγκινητικό κλίμα έγινε η συνάντηση του με τη γυναίκα- σύμβολο, Χαρίτα Μάντολες
«Καθημερινό φαινόμενο οι κυβερνοεπιθέσεις - 13.000 την εβδομάδα»
Συνολικά θα εξυπηρετεί ετησίως τις ανάγκες 270.000 ατόμων
Σταδιακά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα καταρτιστούν σε θέματα ΑΙ
H ανάρτηση της Προέδρου της Δημοκρατίας για τις χθεσινές εκδηλώσεις, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας
Όσα είπε ο υπουργός Υγείας για το ΕΣΥ και το Κυπριακό
Γιατί δεν ισχύει για τις επιχειρήσεις
Πότε εκπνέει η προθεσμία
Δείτε τις αναρτήσεις του στο Χ
Το αξιοπρεπές τέλος στην καριέρα του και το μετέωρο βήμα των Δημοκρατικών προς τον Νοέμβριο
Τι προβλέπει η νομοθετική ρύθμιση
Ο Τούρκος Πρόεδρος είχε ζητήσει από τον πρωθυπουργό να βάλει τον Δένδια «στη θέση του»
Ο εβδομαδιαίος απολογισμός του πρωθυπουργού στο Facebook
Οι απαντήσεις στα κρίσιμα αυτά διακυβεύματα δεν μπορεί να είναι επικοινωνιακές και συνθηματικές
Το σύμβολο δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα Νίκο Δήμου στις 14 Αυγούστου 1974
Η ομιλία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας
«Το γεγονός ότι συνομιλούμε δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε ή υποχωρούμε»
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Λευκωσία
Πρώτη φορά Έλληνας πρωθυπουργός στη Λευκωσία για τη μαύρη επέτειο του «Αττίλα»
«Μια ομοσπονδιακή λύση δεν είναι δυνατή στην Κύπρο», δήλωσε ο Τούρκος Πρόεδρος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.