- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ταξί ή εκλογικά κέντρα;
Γιατί οι συγκοινωνίες δείχνουν αν ένα κράτος είναι σύγχρονο ή όχι
Ο Αλέξης Τσίπρας, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος και η στάση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα των συγκοινωνιών.
Στη μεταπολεμική και πολιτικά καχεκτική Ελλάδα του μεταπολέμου τα καφενεία ήταν τα πανίσχυρα εκλογικά κέντρα των κομμάτων, και τα ΤΑΧΙ παίζανε και τον συμπληρωματικό ρόλο των κινητών καφενείων. Σήμερα στην δικτυακή εποχή και παρά την δεκαετή μνημονιακή καθήλωση της χώρας, θέλουμε να δούμε αισιόδοξα το μέλλον και να διασυνδεθούμε οριστικά στα ευρωπαϊκά κεκτημένα, και να δώσουμε την μάχη ως κανονικοποιημένη ευρωπαϊκή χώρα. Θέλουμε αλλά δεν μπορούμε ως φαίνεται ακόμη.
Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας εναγκαλίζεται ζεστά με τον Θύμιο, και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών καλεί τον αρχισυνδικαλιστή Λυμπεροπούλο να μετατρέψει σε εκλογικά κέντρα τα ταξί. Μάλιστα δεν είναι άσχημο, για μια κυβέρνηση που παραπαίει. Και σαν μην φτάνουνε αυτά ο κρατικός ΟΑΣΘ της Θεσσαλονίκης, γίνεται χορηγός των γυναικείων δημαρχιακών υποψηφιοτήτων, δηλαδή μόνο της κας Νοτοπούλου, και ο Πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ δηλώνει πως ο Οργανισμός υποστηρίζει για Δήμαρχο Θεσσαλονίκης την Κατερινα Νοτοπούλου. Σας θυμίζει παλαιοκομματισμό του ‘70; Παραπέμπει σε λαφυραγώγηση του κράτους; Πιθανώς ναι. Όμως και κάτι ακόμη η αφορμή για τον προσεταιρισμό των ταξί χρησιμοποιεί ως αφορμή τον αποκλεισμό των νέων τεχνολογιών, από τον τομέα των συγκοινωνιών. Οι συγκοινωνίες που είναι η πεμπτουσία της καθημερινότητας του πολίτη, που είναι ο πολιτισμός κάθε πόλης, που δείχνει αν ένα κράτος είναι σύγχρονο ή όχι, χρησιμοποιείται σκοταδιστικά, ιδιοκτησιακά, εντέλει χειραγωγικά, από μία κυβέρνηση που ομνύει στο όνομα της αριστεράς και ενίοτε φλερτάρει άκομψα με τη σοσιαλδημοκρατία...
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σε εξέλιξη πρόγραμμα 500.000 ωφελούμενων για αναβάθμιση δεξιοτήτων και επανακατάρτιση
Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας μιλάει για τις δυσκολίες αλλά και την πρόοδο της κοινωνικής πολιτικής
Τα λάθη και η πελατειακή νοοτροπία είδαμε πού μας οδήγησαν. Οι επιλογές που γίνονται σήμερα θα καθορίσουν αν θα αφήσουμε οριστικά πίσω μας την κρίση ή αν θα ξαναμπούμε στον φαύλο κύκλο.
Τι προβλέπεται για την κύρια σύνταξη και τη προσωπική διαφορά
Το μήνυμα προς τους αγρότες - Τι λέει για τους οδικούς αποκλεισμούς
Τι θα παρέχει στους δικαιούχους
«Με ευθύνη της κυβέρνησης, έχουν χαθεί πόροι δισεκατομμυρίων για τον πρωτογενή τομέα», σημείωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
«Η Αθήνα δεν αντέχει άλλες χαμένες χρονιές» σημειώνει η «Αθήνα Ψηλά»
Στόχος η πλήρης εξόφληση των διακρατικών δανείων του Μνημονίου έως το 2031
Οι ημερομηνίες πληρωμής των τριών δόσεων
Επενδύσεις 420 εκατ. ευρώ και νέοι κανόνες στον σιδηρόδρομο με αυστηρότερες ρήτρες
Στην Ιερουσαλήμ ο πρωθυπουργός για την τριμερή Σύνοδο Κορυφής Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ
Υπεγράφη συμφωνία ανάμεσα σε Hellenic Train και Alstom
Τα ονόματα που θα συμπεριληφθούν στα ψηφοδέλτια του κόμματος
Αφορά την προκήρυξη 1Κ/2024
Ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα η πιλοτική εγκατάσταση καμερών
«Δεν είναι ασφαλής ένας δρόμος που στη μία του άκρη είναι παρκαρισμένα τρακτέρ», ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
Έως 5 Ιανουαρίου 2026 οι αιτήσεις
«Η ιστορία αυτή δεν μπορεί να διαγραφεί ούτε να παραχαραχθεί», σημειώνει ο ευρωβουλευτής
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.