Πολιτικη & Οικονομια

«Επιθετική» είσοδος της PepsiCo στην Ινδία

Φιλοδοξεί να γίνει κυρίαρχος στην αγορά της χώρας

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κυρίαρχος στην αγορά της Ινδίας φιλοδοξεί να γίνει η γνωστή αμερικανική εταιρεία PepsiCo, που σχεδιάζει νέες επενδύσεις ύψους τουλάχιστον 5,2 δισ. δολαρίων (330 δισ. ρουπιών) στη χώρα μέχρι το 2020, καθώς αυξάνει την παραγωγική της δυναμικότητα και προσθέτει νέα προϊόντα στη «γκάμα» της. Η εταιρεία, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, θα προχωρήσει σε επενδύσεις στις υποδομές διανομής της Ινδίας, εστιάζοντας κυρίως στις αστικές περιοχές. «Η Ινδία είναι μια χώρα με τεράστιες δυνατότητες και παραμένει μια ελκυστική, υψηλής προτεραιότητας αγορά για την «PepsiCo», δήλωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Ίντρα Νούγι. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας, το ήμισυ των εσόδων της PepsiCo την περασμένη χρονιά, περίπου 65,5 δισ. δολάρια, προήλθαν από τις αγορές εκτός ΗΠΑ.

Γ.Σ.