- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Eurostat: 18 λεπτά την ημέρα αφιερώνουν οι Έλληνες για shopping
Προτελευταίοι στη λίστα
Την προτελευταία θέση στη λίστα της Eurostat με τον χρόνο που περνούν οι Ευρωπαίοι για τα ψώνια τους καταλαμβάνουν οι Έλληνες σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Eurostat για τα χρόνια 2008-2015.
Μόνον οι Ρουμάνοι (17 λεπτά) δαπανούν λιγότερο χρόνο από τους Έλληνες στα ψώνια. Στον αντίποδα, «πρωταθλητές» στο shopping είναι οι Γερμανοί, οι οποίοι αφιερώνουν 36 λεπτά ανά εικοσιτετράωρο σε αγορές και υπηρεσίες. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Ολλανδοί και ακολουθούν οι Βρετανοί, οι Βέλγοι και οι Φινλανδοί.
Ειδικότερα, μόλις το 30,7% των Ελλήνων που ερωτήθηκαν απάντησε πως βγήκε για ψώνια ή απευθύνθηκε σε κάποια υπηρεσία τις ημέρες που έλεγξε η Eurostat. Αντίθετα, λίγο περισσότεροι από τους μισούς Φινλανδούς δήλωσαν πως βγήκαν στην αγορά, ενώ στην Γερμανία το ποσοστό συμμετοχής διαμορφώθηκε στο 48,8%.
Σε όλες τις χώρες που μελετήθηκαν οι γυναίκες συμμετείχαν στις αγορές περισσότερο από ό,τι οι άνδρες.
Η έρευνα αφορά τον χρόνο που αφιερώνουν οι Ευρωπαίοι ηλικίας 20 έως 74 ετών σε αγορές και προσωπικές υπηρεσίες (όπως μια επίσκεψη σε γιατρό ή ένα ραντεβού σε κομμωτήριο).