Πολιτικη & Οικονομια

Στο πλευρό του Λυμπερόπουλου Σπίρτζης, Παπαχριστόπουλος και Αλεξιάδης (εικόνες)

Στην αντιδικία με την Beat

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Σε εξέλιξη βρίσκεται η εκδίκαση της αγωγής της Beat κατά του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιου Λυμπερόπουλου με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη αλλά και άλλους βουλευτές να παρίστανται στο πλευρό του συνδικαλιστή.

Σε συνέχεια απόφασης της Ομοσπονδίας, τα ταξί σήμερα προχώρησαν σε στάση εργασίας ως ένδειξη συμπαράστασης.

Μαζί με τον κ. Σπίρτζη, στο πλευρό του κ. Λυμπερόπουλου βρέθηκαν και οι κύριοι Παπαχριστόπουλος και Αλεξιάδης.

Σε ό,τι αφορά στη δικαστική διαμάχη, η Beat κατέθεσε αγωγή κατά του Θύμιου Λυπερόπουλου, καθώς ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας των ταξί είχε κάνει λόγο για φοροδιαφυγή της εταιρείας.

Στην αγωγή γίνεται λόγος για «συκοφαντική προσβολή απέναντι στην εταιρεία και προσωπικά στον ιδρυτή της Νίκο Δρανδάκη».

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί εμφανίζεται να έχει κατηγορήσει την εταιρεία Beat ως «φοροφυγάδες, ότι κλέβουν τα λεφτά των οδηγών ταξί και των πελατών τους και τα διοχετεύουν σε φορολογικούς παραδείσους».

Σπίρτζης: Μέλημά μας είναι να υλοποιηθούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες ελέγχου αυτοκινητιστών 

«Οι συνδικαλιστικές διαφωνίες και οι γκρίζες ζώνες στη νομοθεσία που υπήρχαν στο παρελθόν και που τακτοποιήθηκαν με το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο, δεν πρέπει να λύνονται στις αίθουσες των δικαστηρίων. Αν θέλουν και οι κλάδοι και οι εταιρείες, να πηγαίνουν σε έναν εξορθολογισμό και σε έναν συμβιβασμό των μερών». Αυτό δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης από τα δικαστήρια της Ευελπίδων, όπου παραβρέθηκε ως μάρτυρας υπεράσπισης του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιου Λυμπεροπούλου.

Ερωτηθείς, αν θα προχωρήσει σε πρόσθετες νομοθετικές ενέργειες αναφορικά με το ισχύοντα νόμο που ρυθμίζει την αγορά ο κ. Σπίρτζης απάντησε πως δεν χρειάζονται επισημαίνοντας: «Το μέλημά μας είναι να υλοποιηθούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες ελέγχου και των αυτοκινητιστών και των εταιρειών διαμεσολάβησης, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε την ποιότητα της αστικής μεταφοράς, το να τηρούν όλοι τη νομοθεσία, είτε είναι οι αυτοκινητιστές, είτε είναι οι εταιρείες».