- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
10 καλές πρακτικές experiential marketing
Όταν τα brands βάζουν τις ιστορίες τους στη ζωή μας
Οι εμπειρίες αποτελούν ένα από τα ισχυρότερα μέσα του marketing για να δεθείς και απολαύσεις ένα προϊόν και μια υπηρεσία. Η παγκόσμια βιομηχανία έχει βάλει στοίχημα να απελευθερώσει τον καλύτερο της εαυτό και έχει σχεδιάσει καταπληκτικές εμπειρίες, οργανικά ενσωματωμένες στην καθημερινότητα μας. Ακολουθούν μερικά σπουδαία και βραβευμένα παραδείγματα.
Hyundai Motor Group
Το Chatty School Bus του διαφημιστικού γραφείου Innocean της Νότιας Κορέας είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα πως οι ανάγκες των ανθρώπων μπορούν να εμπνεύσουν τα brands. Εδώ τα κωφά παιδιά ενός ειδικού σχολείου της Κορέας απολαμβάνουν μια διαφορετική εμπειρία στη διαδρομή από και προς το σχολείο.
Grolsch
Η Kubis Interactive στην Ρουμάνια έκανε κάτι πιο τολμηρό. Μέσω της τεχνολογίας επιχείρησε να απεικονίσει πως λειτουργεί ο εγκέφαλος του ανθρώπου κατά τη διάρκεια της απόλαυσης και του άγχους. Ο λόγος για την καμπάνια good vibes της μπύρας Grolsch, η οποία έκανε δημιουργικά πράξη το μήνυμα της.
[[{"fid":"590428","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
SOS Villages
Ένα αγόρι στην καρδιά των Βρυξελλών θα βρεθεί στη θέση του «ζητιάνου» για να υπενθυμίσει σε μικρούς και μεγάλους πως κάποια παιδιά δεν θα μπορούν να πάνε στο σχολείο.
Hasbro
Οι γονείς επισκέπτονται το σχολείο για να μάθουν για την πρόοδο του παιδιού τους και αντί να συναντήσουν τη δασκάλα βρίσκονται απέναντι από τον καλύτερο φίλο του παιδιού τους. Με την παιδική αθωότητα και ειλικρίνεια στο φόντο ακούνε τις αφηγήσεις των λιλιπούτιων φίλων τους και μέσα από τα μάτια τους καταλαβαίνουν πως τα παιδιά μεγαλώνουν με τον σωστό τρόπο. Η δημιουργική ιδέα ανήκει στην Grey Αμερικής.
Heineken
Στη Νέα Υόρκη γίνονται τρελά πράγματα, αλήθεια! Μια παρανοϊκή παρέα αρχιτεκτόνων και όχι μόνο οραματίζονται να κάνουν μπάνιο στους ποταμούς της πόλης και η Heineken αγκαλιάζει την ιδέα αυτή.
Tempo
Το πρώτο τεστ εγκυμοσύνης για άνδρες έγινε πραγματικότητα από την BBDO Ιταλίας.
Samsung
Η πρώτη δημόσια πρόταση γάμου πραγματοποιείται στη Βολιβία με εικόνα high definition και το γραφείο Athos υπογράφει την εμπειρία αυτή.
Volkswagen
Τι πιο απλό από ένα activation σε ταχυδρομική θυρίδα για να δείξεις ότι πλέον μπορείς να παραγγείλεις online στη Δανία το αγαπημένο σου Volkswagen. Οι Δανοί σοκάρονται ευχάριστα και η MediaCom ανεβάζει τις μετοχές της δημιουργικότητάς της.
Dublin Bus και Durex
Το Dublin Bus (ο ΟΑΣΑ του Δουβλίνου) μαζί με τη Durex έκανε την πιο λαμπερή experiential καμπάνια του καλοκαιριού. Με αφορμή το pride της πόλης έφτιαξε ένα λεωφορείο ουράνιο τόξο και οι γονείς των LGBTQ+ νέων ετοιμάσανε μια εξαιρετική έκπληξη στα παιδιά τους. Οι υπερήφανοι πατεράδες συνόδεψαν και γιόρτασαν μαζί με τα παιδιά τους στο φεστιβάλ υπερηφάνειας και συγκίνησαν χιλιάδες ανθρώπους ανά τον κόσμο.
Hellman’s
Η γνωστή μάρκα μαγιονέζας λάνσαρε το πρόγραμμα “real food rescue” για την πάταξη της σπατάλης τροφίμων κατά τη διάρκεια ενός ποδοσφαιρικού αγώνα στο Scotiabank Arena του Καναδά. Σοκαρισμένοι καθώς τρώγανε διάφορα snacks βλέπανε στις γιγαντοοθόνες του σταδίου χιλιάδες συνανθρώπους τους να πεινάνε, ενώ παράλληλα τους ενημέρωναν πως τα κεράσματα της Hellman’s’ ήταν φαγητό το οποίο χρησιμοποιήθηκε από τρόφιμα που «σώθηκαν» για να δοθούν σε όσους έχουν ανάγκη. Η Ogilvy του Τορόντο μετέφερε με τον εύσχημο τρόπο το μήνυμα που δανείζομαι από την ΜΚΟ Μπορούμε, «καμία μερίδα φαγητού χαμένη».