Πολιτικη & Οικονομια

Δύο σκέψεις για το σποτ Τσίπρα

Ο εθνικολαϊκισμός στην οθόνη

stavros-konstantinidis.jpg
Σταύρος Κωνσταντινίδης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη

Δύο σύμβολα. Το laptop σερβιρισμένο σε μία ντεμοντέ εκδοχή σύγχρονης, σκληρής και μοναχικής δήθεν εργασίας, το κόκκινο χαλί, σαν το αποτέλεσμα, η κατάκτηση δηλαδή της εξωστρέφειας προς το κόσμο και την Ευρώπη.

Το πρώτο όπως θα χρησιμοποιούνταν σε διαφήμιση νεαρού δικηγόρου με προσόν την τυφλή πληκτρολόγηση, και το δεύτερο όπως θα κολάκευε τις συνειδήσεις επηρμένων εθνοσυντηρητικών. Το πρώτο φθηνός λαϊκισμός εμπορικής διαφήμιση, το δεύτερο στις παρυφές ενός παρωχημένου εθιμοτυπικού συμβολισμού, που γοητεύει αρχοντοχωριάτες.

Λόγος μη πειστικός σε ύφος, ούτε για δευτεροκλασάτο σκηνοθέτη. Περιεχόμενο λόγου μακριά από την πραγματικότητα και την αλήθεια. Όλα πρωτόλεια, σαν παιδικά. Ακόμη και η ανάγκη να ζουμάρει στις καθαρίστριες. Ο εθνικολαϊκισμός σε σποτ.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.