- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ήταν η πιο χυδαία, η πιο επιθετική εικόνα της εβδομάδας. Στα όρια της πορνογραφίας. Ένα αυτόματο, με μηχανικές κινήσεις ρίχνει, όχι τα λουλούδια, ολόκληρους τους δίσκους, στο κεφάλι της τραγουδίστριας. Με σταθερές, επαναλαμβανόμενες, ρομποτικές κινήσεις, βίαιες και υποτιμητικές. Μοιάζουν με απάνθρωπα χτυπήματα στο κεφάλι, ψυχρά, αδιάφορα, ίσως και με ελάχιστα κρυμμένο μίσος προς τη γυναικεία φιγούρα.
Η τραγουδίστρια έχει απόλυτη επίγνωση του τι συμβαίνει. Αγέλαστη, χωρίς να γυρνάει να ρίξει ούτε μια ματιά, υπομένει στωικά τον εξευτελισμό της. Απούσα. Με τη στάση της διασώζει την αξιοπρέπειά της. Τουλάχιστον δεν χαριεντίζεται μαζί του.
Είναι η χορογραφία του χρήματος και της εξουσίας. Των αυταρχικών καθεστώτων, των σκοτεινών διαδρομών, της κτηνώδους δύναμης. Του πλούτου χωρίς την πατίνα και το πλανάρισμα της αστικής κουλτούρας.
Είναι η εικόνα μιας Ελλάδας που αντικατέστησε την προβληματική μεταπολίτευση, με μια χειρότερη ακόμα εξέλιξη: Μετασοβιετικής δημοκρατίας της Κεντρικής Ασίας.