Πολιτικη & Οικονομια

Σχέδιο Γαβρόγλου: Στο Πανεπιστήμιο με βαθμό απολυτηρίου

Τι μπορεί να αλλάξει στην εισαγωγή στα ΑΕΙ από τον Ιούνιο του 2020

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
4386234.jpg
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Την πρόθεση από τον Ιούνιο του 2020 να ισχύσει ένα νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με βάση το βαθμό απολυτηρίου, επανέλαβε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, σε συνέντευξη στην εφημερίδα «Real news».

«Ως κυρίαρχη λογική, η πρόσβαση στα ΑΕΙ θα εξαρτάται από τον βαθμό του απολυτηρίου, σε ένα σχολείο, στο οποίο θα υπάρχει μία εντελώς νέα Β' και Γ' λυκείου», είπε και συμπλήρωσε ότι η Γ' λυκείου θα είναι «ένα είδος προπαρασκευαστικού έτους».

Αναφέρθηκε, επίσης, στις αλλαγές στα προγράμματα σπουδών των μαθημάτων κορμού του λυκείου, χαρακτηρίζοντας «μεγάλο βήμα» για τη μεταρρύθμιση του λυκείου, τις αλλαγές στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, την Ιστορία και τις Φυσικές Επιστήμες. «Θα προχωρήσουμε με συντηρητικά βήματα και με ήπια μετάβαση, αλλά θα προχωρήσουμε», σημείωσε.

Σχετικά με την οικονομική κατάσταση των ΑΕΙ, ο υπουργός επανέλαβε ότι έχει υπάρξει φέτος αύξηση της χρηματοδότησης, λαμβάνοντας υπ' όψιν και την έκτακτη επιχορήγηση 52 εκατομμυρίων ευρώ και υποστήριξε για μία ακόμη φορά ότι μία νέα νομική σχολή θα αποφορτίσει τις ήδη υπάρχουσες.

Εξάλλου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, για την εκλογή των μουφτήδων, επεσήμανε ότι είναι ένα «ανοιχτό ζήτημα» για το υπουργείο Παιδείας και την κυβέρνηση συνολικά. «Είναι ένα ζήτημα που συζητιέται», είπε και πρόσθεσε ότι θεωρεί πως «υπάρχουν τα περιθώρια εξεύρεσης συναινετικών και προωθητικών λύσεων».

Τέλος, ερωτώμενος για το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, σημείωσε ότι «όταν υπάρξει συμφωνία, αυτή θα έρθει στη Βουλή» και εκτίμησε ότι «η συντριπτική πλειοψηφία των βουλευτών θα πράξει έχοντας ως μοναδικό κριτήριο το συμφέρον της χώρας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.