- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ούτε ο κυβισμός, ούτε η (χειραγωγήσιμη) εργοστασιακή τιμή: η νέα βάση φορολόγησης των ΙΧ θα είναι πλέον η λιανική τους αξία, όπως δηλώνεται από τους εισαγωγείς στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείο. Οι συντελεστές φόρων, που κυμαίνονται από 5% έως 50%., θα διατηρηθούν. Αυτά αναφέρουν πληροφορίες που δημοσιεύει η "Ημερησία".
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι ένα πανάκριβο αυτοκίνητο με μηχανή χαμηλού κυβισμού (ή και παράνομα "πειραγμένο" εκ των υστέρων, με ισχυρότερη μηχανή) τώρα θα "συλλαμβάνεται" από τα τεκμήρια πολυτελούς διαβίωσης, με τις ανάλογες φορολογικές συνέπειες. Αντίθετα, ένα δίλιτρο π.χ. πενταετίας δεν θα καταβάλει πια φόρο πολυτελείας, λόγω παλαιότητας.
Μ.Φ.