Πολιτικη & Οικονομια

Κακόγουστη δυσφήμιση της Κρήτης

Χαρακτήρισε η Κεφαλογιάννη τη διαφημιστική αφίσα πάρκου στη Σουηδία

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Την παρέμβαση της υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη, προκάλεσε η αφίσα σουηδικού ψυχαγωγικού πάρκου, στην οποία απεικονίζεται ένα αγόρι να κλαίει και από κάτω εμφανίζεται η φράση: «Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε μέχρι την Κρήτη το καλοκαίρι».

Η υπουργός Τουρισμού, η οποία τυγχάνει να βρίσκεται στη Στοκχόλμη με στόχο την τόνωση του τουριστικού ρεύματος από τη σκανδιναβική χώρα, εξέφρασε την έκπληξή της για τον τρόπο που επέλεξε το ψυχαγωγικό πάρκο του Γκέτεμποργκ να προσελκύσει πελάτες. Η Όλγα Κεφαλογιάννη χαρακτήρισε «κακόγουστη» την αρνητική παρουσίαση ενός τόσο δημοφιλούς τουριστικού προορισμού στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη. «Η συγκεκριμένη ενέργεια προκαλεί την εύλογη δυσαρέσκεια μας και για το λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με την πρεσβεία μας στη Σουηδία, η οποία έχει ήδη προβεί σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες», είπε η κ. Κεφαλογιάννη και πρόσθεσε ότι από ελληνικής πλευράς το επίμαχο διαφημιστικό μήνυμα θεωρείται ως μία άτυχη και κακόγουστη καμπάνια ιδιωτικού φορέα.

 Λ.Χ.