Πολιτικη & Οικονομια

Η «Νίκας» πουλάει το Κατίκι Δομοκού στην «ΟΠΤΙΜΑ»

Την Παρασκευή «πέφτουν» οι υπογραφές

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
374203-772606.jpg

Την πώληση του 70% των μετοχών, τις οποίες κατέχει στην εταιρεία ΔΟΜΟΚΟΣ Α.Ε., η οποία παράγει το προϊόν «Κατίκι Δομοκού», αποφάσισε την Πέμπτη, 28/09/2017, το διοικητικό συμβούλιο της Π.Γ.ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αγοράστρια των εν λόγω μετοχών είναι η εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο παραγωγής και εμπορίας τυροκομικών και γαλακτοκομικών προϊόντων. Το συνολικό τίμημα ανέρχεται στο ποσόν των 5,4 εκατ. ευρώ για το σύνολο της εταιρείας, εκ των οποίων 1,5 εκατ. ευρώ αφορά σε τραπεζικό δανεισμό της ΔΟΜΟΚΟΣ ΑΕ, ο οποίος θα αναληφθεί από τον αγοραστή.

Από τη συναλλαγή, η Π.Γ.ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ θα εισπράξει το ποσό των 2,7 εκατ. ευρώ περίπου και θα εγγράψει κέρδος 2,07 εκατ. ευρώ σε ενοποιημένο επίπεδο.

Η οριστική υπογραφή των συμβολαίων έχει προγραμματιστεί για αύριο 29/09/2017.

Ποια είναι η ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ

Η ιστορία της «ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ» σύμφωνα με το site της εταιρείας:

  • 1974

Το 1974, ο Παντελής Παντελιάδης και η σύζυγός του Ουρανία, βρίσκονται στο στάδιο που πρέπει να πάρουν μια βασική απόφαση για το μέλλον τους. Με εφόδια τις σπουδές τους στη Βιέννη και στο Αμβούργο και τις γνώσεις και εμπειρίες τους από το χώρο των τροφίμων στην Ελλάδα, αποφασίζουν να ιδρύσουν τη δική τους εταιρεία, με στόχο και όραμα, να γίνει μία από τις μεγάλες εταιρείες στον τομέα των τροφίμων στον τόπο μας. Αισιόδοξοι για το μέλλον, δίνουν στην εταιρεία ένα αισιόδοξο όνομα… Έτσι ξεκίνησε η ΟΠΤΙΜΑ, που αρχικά στεγάστηκε στον Πύργο των Αθηνών.

  • 1978

Η ΟΠΤΙΜΑ ανοίγει γραφείο στη Θεσσαλονίκη και εξαπλώνεται, μέσω αντιπροσώπων, σε όλη την Ελλάδα.

  • 1979

Αρχικά δραστηριοποιείται εισάγοντας κονσέρβες κρέατος και γάλατα εβαπορέ. Το 1979, γίνεται η μεγάλη και σαφής στροφή προς το τυρί, που θα την οδηγήσει εκεί που βρίσκεται σήμερα. Εισάγεται στην Ελλάδα το Adoro αλλά και το θρυλικό Kerrygold, που τότε ήταν παντελώς άγνωστο και σήμερα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα τυριά του Έλληνα καταναλωτή.

  • 1981

Η ΟΠΤΙΜΑ γίνεται ανώνυμη εταιρεία.

  • 1982

Η εταιρεία εξαπλώνεται, δημιουργώντας τμήματα πωλήσεων και κέντρα διανομής στη βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη.

  • 1983

Η ΟΠΤΙΜΑ μεταφέρει τα γραφεία και τις αποθήκες της στη Μεταμόρφωση Αττικής, εκεί όπου βρίσκεται μέχρι και σήμερα.

Την ίδια χρονιά, η εταιρεία αλλάζει το τοπίο στο marketing των τυριών, βγάζοντας στον αέρα την πρώτη διαφήμιση για τυρί στην Ελληνική αγορά.

  • 1984

Το 1984 ξεκινά τη λειτουργία του το κέντρο διανομής Βορείου Ελλάδος της ΟΠΤΙΜΑ στη Θεσσαλονίκη. Το 1984 όλη η Ελλάδα πλέον μαθαίνει πως έλεγαν εκείνο το τυρί που έδειχναν τότε στην τηλεόραση: Ήταν το Κerrygold και η πρώτη του μεγάλη τηλεοπτική καμπάνια.

  • 1995

Η πορεία δυο μεγάλων εταιρειών συναντιέται, όταν η ΟΠΤΙΜΑ αναλαμβάνει αποκλειστικά τη διανομή των προϊόντων της εταιρίας ΗΠΕΙΡΟΣ.

  • 1997

Το 1997, η ΗΠΕΙΡΟΣ εντάσσεται και ιδιοκτησιακά στην οικογένεια της ΟΠΤΙΜΑ. Έτσι, ξεκινά μια νέα εποχή καταξίωσης και ανάπτυξης, παγκοσμίως, για τα παραδοσιακά τυριά της χώρας μας.

  • 2001

Η εταιρεία μπαίνει δυναμικά στην αγορά της κρέμας γάλακτος, με το λανσάρισμα των κρεμών Adoro.

  • 2005

Το 2005, λανσάρεται το Dirollo , που σήμερα με πάνω από 10 κωδικούς, είναι η πληρέστερη σειρά τυριών με χαμηλά λιπαρά.

  • 2006

Ξεκινούν οι εξαγωγές στην Κύπρο. Μια προσπάθεια που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, φέρνοντας την ΟΠΤΙΜΑ στην πρώτη θέση στο επώνυμο τυρί στην τοπική αγορά.

  • 2007

Η ΟΠΤΙΜΑ, εκτιμώντας τις τάσεις στον τομέα της υγιεινής διατροφής, λανσάρει το Λογάδι ΗΠΕΙΡΟΣ, το παραδοσιακό τυρί με την ιδιαίτερα πλούσια γεύση και με μόνο 17% λιπαρά.

  • 2008

Οι αποθήκες της εταιρείας μεταφέρονται σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις 4.500 τετραγωνικών μέτρων στα Οινόφυτα Αττικής.

  • 2009

Η ΟΠΤΙΜΑ αναλαμβάνει τη διανομή για το «Ταλαγάνι», το χειροποίητο τυρί σχάρας από τους Γαργαλιάνους Μεσσηνίας, το οποίο ξεκινά μια πολλά υποσχόμενη πορεία.

  • 2012

Το «Ταλαγάνι» παράγεται πλέον στο εργοστάσιο της ΗΠΕΙΡΟΣ, ακολουθώντας πάντα την παραδοσιακή συνταγή.

Στο τέλος της χρονιάς, η ΟΠΤΙΜΑ βγάζει στην ελληνική αγορά ένα ιδιαίτερα γευστικό κίτρινο τυρί με μόνο 10 % λιπαρά, το Adoro light 10.

  • 2013

Λανσάρεται το νεότερο μέλος μιας μακράς σειράς επιτυχημένων προϊόντων: το ΗΠΕΙΡΟΣ Οικογενειακό.

  • 2015

H OΠΤΙΜΑ εισέρχεται δυναμικά στον κλάδο της Ζαχαροπλαστικής, με την εκπροσώπηση μεγάλων οίκων του εξωτερικού που παράγουν πρώτες ύλες για τη ζαχαροπλαστική και την παρασκευή παγωτού και δημιουργεί το νέo τμήμα, OPTIMA PASTRY.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μανούσος Μανουσάκης
Η Λίνα Μενδώνη για τον θάνατο του Μανούσου Μανουσάκη: Υπήρξε ακάματος εργάτης της μικρής και της μεγάλης οθόνης

«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.