- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Η «Νίκας» πουλάει το Κατίκι Δομοκού στην «ΟΠΤΙΜΑ»
Την Παρασκευή «πέφτουν» οι υπογραφές
Την πώληση του 70% των μετοχών, τις οποίες κατέχει στην εταιρεία ΔΟΜΟΚΟΣ Α.Ε., η οποία παράγει το προϊόν «Κατίκι Δομοκού», αποφάσισε την Πέμπτη, 28/09/2017, το διοικητικό συμβούλιο της Π.Γ.ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αγοράστρια των εν λόγω μετοχών είναι η εταιρεία ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο παραγωγής και εμπορίας τυροκομικών και γαλακτοκομικών προϊόντων. Το συνολικό τίμημα ανέρχεται στο ποσόν των 5,4 εκατ. ευρώ για το σύνολο της εταιρείας, εκ των οποίων 1,5 εκατ. ευρώ αφορά σε τραπεζικό δανεισμό της ΔΟΜΟΚΟΣ ΑΕ, ο οποίος θα αναληφθεί από τον αγοραστή.
Από τη συναλλαγή, η Π.Γ.ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ θα εισπράξει το ποσό των 2,7 εκατ. ευρώ περίπου και θα εγγράψει κέρδος 2,07 εκατ. ευρώ σε ενοποιημένο επίπεδο.
Η οριστική υπογραφή των συμβολαίων έχει προγραμματιστεί για αύριο 29/09/2017.
Ποια είναι η ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ
Η ιστορία της «ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ» σύμφωνα με το site της εταιρείας:
- 1974
Το 1974, ο Παντελής Παντελιάδης και η σύζυγός του Ουρανία, βρίσκονται στο στάδιο που πρέπει να πάρουν μια βασική απόφαση για το μέλλον τους. Με εφόδια τις σπουδές τους στη Βιέννη και στο Αμβούργο και τις γνώσεις και εμπειρίες τους από το χώρο των τροφίμων στην Ελλάδα, αποφασίζουν να ιδρύσουν τη δική τους εταιρεία, με στόχο και όραμα, να γίνει μία από τις μεγάλες εταιρείες στον τομέα των τροφίμων στον τόπο μας. Αισιόδοξοι για το μέλλον, δίνουν στην εταιρεία ένα αισιόδοξο όνομα… Έτσι ξεκίνησε η ΟΠΤΙΜΑ, που αρχικά στεγάστηκε στον Πύργο των Αθηνών.
- 1978
Η ΟΠΤΙΜΑ ανοίγει γραφείο στη Θεσσαλονίκη και εξαπλώνεται, μέσω αντιπροσώπων, σε όλη την Ελλάδα.
- 1979
Αρχικά δραστηριοποιείται εισάγοντας κονσέρβες κρέατος και γάλατα εβαπορέ. Το 1979, γίνεται η μεγάλη και σαφής στροφή προς το τυρί, που θα την οδηγήσει εκεί που βρίσκεται σήμερα. Εισάγεται στην Ελλάδα το Adoro αλλά και το θρυλικό Kerrygold, που τότε ήταν παντελώς άγνωστο και σήμερα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα τυριά του Έλληνα καταναλωτή.
- 1981
Η ΟΠΤΙΜΑ γίνεται ανώνυμη εταιρεία.
- 1982
Η εταιρεία εξαπλώνεται, δημιουργώντας τμήματα πωλήσεων και κέντρα διανομής στη βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη.
- 1983
Η ΟΠΤΙΜΑ μεταφέρει τα γραφεία και τις αποθήκες της στη Μεταμόρφωση Αττικής, εκεί όπου βρίσκεται μέχρι και σήμερα.
Την ίδια χρονιά, η εταιρεία αλλάζει το τοπίο στο marketing των τυριών, βγάζοντας στον αέρα την πρώτη διαφήμιση για τυρί στην Ελληνική αγορά.
- 1984
Το 1984 ξεκινά τη λειτουργία του το κέντρο διανομής Βορείου Ελλάδος της ΟΠΤΙΜΑ στη Θεσσαλονίκη. Το 1984 όλη η Ελλάδα πλέον μαθαίνει πως έλεγαν εκείνο το τυρί που έδειχναν τότε στην τηλεόραση: Ήταν το Κerrygold και η πρώτη του μεγάλη τηλεοπτική καμπάνια.
- 1995
Η πορεία δυο μεγάλων εταιρειών συναντιέται, όταν η ΟΠΤΙΜΑ αναλαμβάνει αποκλειστικά τη διανομή των προϊόντων της εταιρίας ΗΠΕΙΡΟΣ.
- 1997
Το 1997, η ΗΠΕΙΡΟΣ εντάσσεται και ιδιοκτησιακά στην οικογένεια της ΟΠΤΙΜΑ. Έτσι, ξεκινά μια νέα εποχή καταξίωσης και ανάπτυξης, παγκοσμίως, για τα παραδοσιακά τυριά της χώρας μας.
- 2001
Η εταιρεία μπαίνει δυναμικά στην αγορά της κρέμας γάλακτος, με το λανσάρισμα των κρεμών Adoro.
- 2005
Το 2005, λανσάρεται το Dirollo , που σήμερα με πάνω από 10 κωδικούς, είναι η πληρέστερη σειρά τυριών με χαμηλά λιπαρά.
- 2006
Ξεκινούν οι εξαγωγές στην Κύπρο. Μια προσπάθεια που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, φέρνοντας την ΟΠΤΙΜΑ στην πρώτη θέση στο επώνυμο τυρί στην τοπική αγορά.
- 2007
Η ΟΠΤΙΜΑ, εκτιμώντας τις τάσεις στον τομέα της υγιεινής διατροφής, λανσάρει το Λογάδι ΗΠΕΙΡΟΣ, το παραδοσιακό τυρί με την ιδιαίτερα πλούσια γεύση και με μόνο 17% λιπαρά.
- 2008
Οι αποθήκες της εταιρείας μεταφέρονται σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις 4.500 τετραγωνικών μέτρων στα Οινόφυτα Αττικής.
- 2009
Η ΟΠΤΙΜΑ αναλαμβάνει τη διανομή για το «Ταλαγάνι», το χειροποίητο τυρί σχάρας από τους Γαργαλιάνους Μεσσηνίας, το οποίο ξεκινά μια πολλά υποσχόμενη πορεία.
- 2012
Το «Ταλαγάνι» παράγεται πλέον στο εργοστάσιο της ΗΠΕΙΡΟΣ, ακολουθώντας πάντα την παραδοσιακή συνταγή.
Στο τέλος της χρονιάς, η ΟΠΤΙΜΑ βγάζει στην ελληνική αγορά ένα ιδιαίτερα γευστικό κίτρινο τυρί με μόνο 10 % λιπαρά, το Adoro light 10.
- 2013
Λανσάρεται το νεότερο μέλος μιας μακράς σειράς επιτυχημένων προϊόντων: το ΗΠΕΙΡΟΣ Οικογενειακό.
- 2015
H OΠΤΙΜΑ εισέρχεται δυναμικά στον κλάδο της Ζαχαροπλαστικής, με την εκπροσώπηση μεγάλων οίκων του εξωτερικού που παράγουν πρώτες ύλες για τη ζαχαροπλαστική και την παρασκευή παγωτού και δημιουργεί το νέo τμήμα, OPTIMA PASTRY.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιο είναι το σχέδιο δράσης για το 2025
Η αρμοδιότητα ανήκει στο υπουργείο Πολιτισμού, καθώς έχει κηρυχθεί μνημείο
«Αυτή είναι η επιτυχία της φορολογικής μας πολιτικής» ανέφερε χαρακτηριστικά
Όποιο και αν είναι το στιλ σας, το να προσθέσετε την ενσυναίσθηση στις τεχνικές σας, θα σας φέρει μόνο αύξηση πωλήσεων
«Εμείς ψυχραιμία»: Πώς σχολιάζει τις εξελίξεις για το κόμμα που γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για την εκλογική διαδικασία της Κυριακής
Τι απάντησε στις κατηγορίες περί «πράσινου ΣΥΡΙΖΑ»
Με αφορμή την έκπτωση του ΣΥΡΙΖΑ από την αξιωματική αντιπολίτευση
Από την μικρασιατική καταστροφή και μετά, η Ελλάδα ασκεί την εξωτερική της πολιτική με μάλλον φοβικό τρόπο
Τι περιλαμβάνουν οι επενδύσεις άνω των 5 δισ. ευρώ
Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πια Αξιωματική Αντιπολίτευση
Τι παραμένει αμετάβλητο
«Με το ζόρι παντρειά δε γίνεται» δηλώνει ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος
Η πρώτη αντίδραση μετά την παραίτηση Τζάκρη - Πούλου
Το ΠΑΣΟΚ γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»
«Είναι μία οδυνηρή απόφαση για εμένα», είπε η βουλεύτρια
Το Σάββατο ανακοινώνεται η ιδρυτική διακήρυξη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.