- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Newsroom
1’
ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κρατικοποιείται ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), εφόσον τουλάχιστον προχωρήσουν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις.
Λεπτομερέστερα, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, το σχετικό νομοσχέδιο (ν/σ) λέει:
- Ιδρύονται δύο νέοι δημόσιοι φορείς, ο ΟΣΕΘ (Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης) και ο ΑΣΙΘ (Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης)
- Όλες οι θέσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ (και στον ΣΑΣΘ) διασφαλίζονται και μεταφέρονται στους νέους φορείς
- Στο Δημόσιο περνάει και η περιουσία του ΟΑΣΘ, η οποία ωστόσο παραμένει προσωρινά στην κατοχή του Οργανισμού για ένα μεταβατικό στάδιο, αργότερο μέχρι το τέλος του 2019
- Στη διοίκηση των δύο νέων φορέων συμμετέχουν εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης
Η Νέα Δημοκρατία αντέδρασε εντονότατα, λέγοντας, μεταξύ άλλων:
- «Έχουν ενημερώσει για το σχέδιό τους τους ευρωπαϊκούς θεσμούς ή θα κάνουν για άλλη μια φορά –όπως άλλωστε μας έχουν συνηθίσει– στροφή 180 μοιρών και το μόνο που θα καταφέρουν είναι εν μέσω καλοκαιριού να ταλαιπωρήσουν το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης;
- Καλούμε τον κ. Σπίρτζη να προσγειωθεί στον 21ο αιώνα και στο 4ο μνημόνιο, που με "πόνο ψυχής" ψήφισαν ο ίδιος και οι σύντροφοί του πριν από λίγες ημέρες».
Αναμένεται και η αντίδραση των θεσμών / τρόικας.