Πολιτικη & Οικονομια

Ο καινούργιος «9,84» έγινε δύο χρονών

2642-204777.JPG
Δημήτρης Φύσσας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Έναν απολογισμό της διετίας Φεβρουάριος 2010 - Φεβρουάριος 2012 στον «Αθήνα 9,84» παρουσίασε στο ΔΣ της ΔΕΡΑ (Δημοτική Επιχείρηση Ραδιοφωνίας) ο γενικός διευθυντής του σταθμού Τάκης Καμπύλης.

Ως προς το δημοσιογραφικό μέρος, ο κ. Καμπύλης ανέφερε: «Επιλέξαμε έναν σταθμό χωρίς φωνές, χωρίς βία στο λόγο και στις ιδέες, ενημερωτικό, με σύγχρονο περιεχόμενο, έναν οδηγό επιβίωσης στην Αθήνα με βάση όμως την ιδιαιτερότητα και το πολύπλοκο της ταυτότητας “Aθηναίος δημότης”». Ειδικά για τη μουσική, γνώμη του είναι ότι ο σταθμός απέκτησε «ταυτότητα», κάτι που παλιότερα τού έλειπε.

Σχετικά με την πολιτική κατεύθυνση, είπε ότι η η νέα διοίκηση πέτυχε να «μη θεωρείται ο σταθμός και να μην είναι, ούτε ντουντούκα, ούτε φέουδο της δημοτικής αρχής και βέβαια καμιάς άλλης παράταξης».

Αναφερόμενος στην οικονομική πλευρά, ο Τάκης Καμπύλης τόνισε, ανάμεσα σε άλλα, ότι «οι σπατάλες κόπηκαν μαχαίρι», ενώ ο σταθμός είναι πλέον «το πρώτο δημόσιο μέσο που επιστρέφει χρήματα στο δημότη». Παράλληλα, διαθέτει «μηχανισμό αξιοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων με ελάχιστο κόστος και με πολλές υποσχέσεις». «Προσλήψεις δεν κάναμε», είπε ο κ. Καμπύλης, «το αντίθετο… Αντίθετα με ό,τι έχει συμβεί στο δημόσιο τομέα εμείς προχωρήσαμε και σε καταγγελίες συμβάσεων αορίστου χρόνου».

Μιλώντας επίσης για τις διάφορες κατηγορίες εργαζομένων, τόσο ως προς το είδος της εργασίας (δημοσιογράφοι - διοικητικοί - τεχνικοί), όσο και ως προς το είδος των συμβάσεων, υπογράμμισε ότι τα μέτρα καταγγελίας των συμβάσεων ή μείωσης των αποδοχών -όσα αποφασίστηκαν με βάση κοινωνικά κριτήρια ή βρίσκονται προ των πυλών- είναι τα ελάχιστα απαραίτητα, προκειμένου να μπορέσει να διατηρηθεί ο «9,84» στις δύσκολες σημερινές συνθήκες, με απόλυτα αβέβαιη τη συνέχιση της επιχορήγησης από το δήμο Αθηναίων και ενώ ο σταθμός «ανοιγοκλείνει από τις απεργίες της ΕΣΗΕΑ όπως τα διημερεύοντα φαρμακεία».

Προς το τέλος της εισήγησής του, ο κ. Καμπύλης είπε ότι τα χρέη από την προηγούμενη διοίκηση ήταν περίπου 1.200.000 ευρώ, ενώ σήμερα το κόστος λειτουργίας είναι μειωμένο σχεδόν κατά 70%. Αποκάλυψε ότι ο σταθμός διαθέτει «σε χωριστό λογαριασμό –πλέον της δημοτικής επιχορήγησης– 1.100.000 ευρώ. Είναι ο ΦΠΑ που καταφέραμε να μας επιστραφεί πρόσφατα, για τα χρόνια 2007-2010 (για την είσπραξη των οποίων η προηγούμενη διοίκηση δεν είχε αναλάβει την παραμικρή πρωτοβουλία)». Το πλεόνασμα αυτό, είπε, θα χρησιμοποιηθεί για λειτουργία WEB TV, ενίσχυση του μηχανισμού ευρωπαϊκών προγραμμάτων και επιτυχές κούρεμα του χρέους. Τελικός σκοπός: «Να παραδώσουμε ένα σταθμό ελεύθερο από χρέη και ευέλικτο σε οποιαδήποτε κακή συγκυρία».

Ολόκληρη η εισήγηση του Τάκη Καμπύλη είναι εδώ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο κυβερνητικός τσαμπουκάς στα ταξί
Ο κυβερνητικός τσαμπουκάς στα ταξί

Αντί να κάτσει να συζητήσει ώστε να βρεθεί μια κοινώς αποδεκτή λύση για τη σήμανση για POS, μουλαρώνει και λέει «αυτό αποφασίσαμε και αυτό διατάζουμε, κι αν δεν συμμορφωθείτε έχει 1.000 ευρώ πρόστιμο».

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.