- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
16.129 ευρώ κόστισαν τελικά τα λογότυπα της Περιφέρειας Αττικής, με απευθείας ανάθεση
Ο διαγωνισμός δεν τελεσφόρησε, καθώς υπηρεσιακοί παράγοντες έκριναν τις προτάσεις ακατάλληλες
Τα σχόλια του Τύπου, ως προς το κόστος και τη χρησιμότητά τους, προκάλεσαν τα νέα λογότυπα που αφορούν στην τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Αττικής.
Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για 20.000 αντί των 16.129 ευρώ που είναι η επίσημη δαπάνη, σύμφωνα με την Περιφέρεια, η οποία μάλιστα εξέδωσε και σχετικό Δελτίο Τύπου με την επιχειρηματολογία της, για το αν η δαπάνη κρίνεται δικαιολογημένη ή όχι..
Σημειώνουμε ότι το έργο υλοποιήθηκε με απευθείας ανάθεση. Ο σχετικός διαγωνισμός, αν και προκηρύχτηκε, δεν τελεσφόρησε, καθώς οι προτάσεις κρίθηκαν ακατάλληλες από υπηρεσιακούς παράγοντες.
Ακολουθεί ολοκληρωμένη η απάντηση του Γραφείου Τύπου της Περιφέρειας Αττικής σχετικά με τα λογότυπα
Για την ενημέρωση των αναγνωστών σας, οφείλουμε να επισημάνουμε τα παρακάτω
σχετικά με τη διαδικασία για την ανάπτυξη του οδηγού της τουριστικής ταυτότητας
(destination brand) της Αττικής :
1.Δεν πρόκειται για το απλό λογότυπο που χρησιμοποιείται από όλες τις
Περιφέρειες στα διοικητικά έγγραφα αλλά για το τουριστικό λογότυπο για την
προβολή του προορισμού.
2.Είχε προκηρυχθεί σχετικός διαγωνισμός, που παρά το χαμηλό του
προϋπολογισμό, ήταν σύνθετος και με υψηλές απαιτήσεις. Ωστόσο ο
διαγωνισμός δεν τελεσφόρησε λόγω του ότι οι προσφερθείσες προτάσεις
κρίθηκαν ακατάλληλες για το σκοπό για τον οποίο προορίζονταν. Και αυτό
σύμφωνα με τη γνώμη της αρμόδιας Γνωμοδοτικής Επιτροπής που αποτελείται
από υπηρεσιακούς παράγοντες.
3.Κατόπιν αυτής της εξέλιξης, δεν υπήρχε άλλος τρόπος για την επίτευξη
του επιδιωκόμενου αποτελέσματος, ως προς την τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας Αττικής, παρά μόνο η προσφυγή στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.
4.Έτσι, ο σημερινός προϋπολογισμός για τα 4 παραδοτέα είναι κάτω
των 20.000 ευρώ (είναι 16.129 ευρώ για την ακρίβεια). Ολόκληρη η
σχετική απόφαση βρίσκεται αναρτημένη στη Διαύγεια.
5.Ειδικότερα τα τέσσερα παραδοτέα αφορούν: α) Σύστημα λογοτύπησης για
το θεματικό και γεωγραφικό χαρτοφυλάκιο της Περιφέρειας Αττικής β)
Εικαστικές εφαρμογές της νέας τουριστικής ταυτότητας της Περιφέρειας
Αττικής γ) Συγγραφή 10 κειμένων για τη νέα τουριστική ταυτότητα της
Περιφέρειας Αττικής δ) Εκπόνηση εγχειριδίου για τη νέα τουριστική
ταυτότητας της Περιφέρειας Αττικής (brand manual).
6.Τέλος, το ύψος του ποσού της ανάθεσης δεν θεωρείται υψηλό, αν
μάλιστα ληφθεί υπόψη ότι η προηγούμενη Διοίκηση για το λογότυπο
πλήρωσε 138.000 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο ΣΥΡΙΖΑ τελείωσε μεν αλλά άφησε ανεξίτηλο λεκέ στο συλλογικό υποσυνείδητο
Ποιο είναι το σχέδιο δράσης για το 2025
Η αρμοδιότητα ανήκει στο υπουργείο Πολιτισμού, καθώς έχει κηρυχθεί μνημείο
«Αυτή είναι η επιτυχία της φορολογικής μας πολιτικής» ανέφερε χαρακτηριστικά
Όποιο και αν είναι το στιλ σας, το να προσθέσετε την ενσυναίσθηση στις τεχνικές σας, θα σας φέρει μόνο αύξηση πωλήσεων
«Εμείς ψυχραιμία»: Πώς σχολιάζει τις εξελίξεις για το κόμμα που γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για την εκλογική διαδικασία της Κυριακής
Τι απάντησε στις κατηγορίες περί «πράσινου ΣΥΡΙΖΑ»
Με αφορμή την έκπτωση του ΣΥΡΙΖΑ από την αξιωματική αντιπολίτευση
Από την μικρασιατική καταστροφή και μετά, η Ελλάδα ασκεί την εξωτερική της πολιτική με μάλλον φοβικό τρόπο
Τι περιλαμβάνουν οι επενδύσεις άνω των 5 δισ. ευρώ
Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πια Αξιωματική Αντιπολίτευση
Τι παραμένει αμετάβλητο
«Με το ζόρι παντρειά δε γίνεται» δηλώνει ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος
Η πρώτη αντίδραση μετά την παραίτηση Τζάκρη - Πούλου
Το ΠΑΣΟΚ γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
«Ο Μανούσος Μανουσάκης έκανε ποιοτική τηλεόραση για το ευρύ κοινό, χωρίς εκπτώσεις στις απαιτήσεις του, αλλά και χωρίς να εγκαταλείψει το σινεμά»
«Είναι μία οδυνηρή απόφαση για εμένα», είπε η βουλεύτρια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.