- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Tον Αύγουστο θα ενεργοποιηθεί ο εξωδικαστικός συμβιβασμός των επιχειρήσεων
Θα τεθεί σε λειτουργία και η ηλεκτρονική πλατφόρμα
Ο νέος Νόμος 4469/2017 για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, που προβλέπει μία διαδικασία ρύθμισης όλων των οφειλών μια επιχείρησης προς το σύνολο των πιστωτών, δηλαδή τράπεζες, εφορίες, τελωνεία, δήμους, ασφαλιστικά ταμεία και λοιπούς ιδιώτες (π.χ. προμηθευτές) θα ενεργοποιηθεί στις 3 Αυγούστου 2017 και θα παραμείνει σε ισχύ έως τις 31/12/2018, ενώ στις 4 Αυγούστου 2017 θα τεθεί σε λειτουργία και η ηλεκτρονική πλατφόρμα για τον εξωδικαστικό μηχανισμό επίλυσης διαφορών.
Αυτό δήλωσε ο ειδικός γραμματέας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, Φώτης Κουρμούσης, στο διοικητικό συμβούλιο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, αναφερόμενος στο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Αναλύοντας τη διαδικασία ένταξης και τα πλεονεκτήματα του νόμου, ο κ. Κουρμούσης, επεσήμανε, μεταξύ άλλων: «…ο νόμος για τον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών επιχειρήσεων έρχεται να ολοκληρώσει το θεσμικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση του προβλήματος υπερχρέωσης, που προκάλεσε η κρίση. Αξιολογώντας την πραγματική οικονομική ικανότητα της επιχείρησης, η πλειοψηφία των πιστωτών και ο οφειλέτης έχουν τη δυνατότητα να καταλήξουν σε ένα πλάνο αποπληρωμής, που προβλέπει ευνοϊκές ρυθμίσεις ή ακόμα και "κούρεμα" οφειλών. Την προσπάθεια αυτή συντονίζει ανεξάρτητος διαμεσολαβητής και η διαδικασία θα υλοποιείται από ειδικό πληροφοριακό σύστημα, που θα ενεργοποιηθεί 3 μήνες μετά την ψήφιση του νόμου. Στο διάστημα αυτό, οι υπηρεσίες των επιμελητηρίων μπορούν να προετοιμαστούν κατάλληλα, ώστε να βοηθήσουν ουσιαστικά τις επιχειρήσεις".
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης ανέφερε ότι το ΕΒΕΠ δημιουργεί άμεσα "helpdesk" στους χώρους του, ως σημείο υποδοχής των φακέλων, αλλά ταυτόχρονα και για μία ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας για την παροχή οδηγιών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, προκειμένου να αντιμετωπιστούν ευέλικτα και άμεσα τα διάφορα πρακτικά προβλήματα, τα οποία ενδέχεται να ανακύψουν κατά την εφαρμογή του νόμου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ