Πολιτικη & Οικονομια

Μειώνεται συνέχεια η κατανάλωση (και) στα σούπερ μάρκετ

Και άλλα αποκαρδιωτικά στοιχεία από έρευνα της MRB

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
354880-735561.jpg

Μεγάλη μέχρι και αποκαρδιωτική είναι η μείωση σε όλους τους καταναλωτικούς δείκτες που σχετίζονται με το ελληνικό σούπερ μάρκετ, εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Λεπτομερέστερα, μερικά από τα συγκριτικά στοιχεία της έρευνας «ShopperHood Study», που παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της «MRB Hellas» κ. Δημήτρης Μαύρος είναι τα εξής:

  • Ενώ το 2015 η μέση μηνιαία δαπάνη στο σούπερ μάρκετ ήταν 280 ευρώ, τώρα είναι 239 ευρώ: 41 ευρώ κάτω, δηλαδή περίπου 15%
  • Οι μηνιαίες επισκέψεις είναι 9, ενώ ήταν 10 τότε
  • Η μέση επίσκεψη γεμίζει καλάθι αξίας 26,5  ευρώ, έναντι 28 τότε
  • Το 51% περιμένει ν΄ αγοράσει ένα προϊόν μόνο αν βγει  σε προσφορά, ενώ τότε ήταν το 42%
  • Το 36% δεν πάει με λίστα αγορών, γιατί παίρνει τόσο λίγα που τα θυμάται
  • Το 41,6% είναι έτοιμο να περικόψει τις δαπάνες εκτός τροφίμων, ενώ το 22,5% και τροφίμων
  • Το 52% εκτιμά ότι η χώρα θα βγει από την κρίση έπειτα από 8 χρόνια, ενώ ένας στους τέσσερις λέει  ότι αυτό δε θα γίνει ποτέ. 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κατερίνα Σακελλαροπούλου για τις εκδηλώσεις στον κήπο της Προεδρίας: Nιώσαμε για άλλη μια φορά περήφανοι για τη Δημοκρατία μας
Κατερίνα Σακελλαροπούλου για τις εκδηλώσεις στον Κήπο της Προεδρίας: Nιώσαμε για άλλη μια φορά περήφανοι για τη Δημοκρατία μας

H ανάρτηση της Προέδρου της Δημοκρατίας για τις χθεσινές εκδηλώσεις, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.