Πολιτικη & Οικονομια

Τόσα ξοδεύει ο μέσος Έλληνας καταναλωτής στο σούπερ μάρκετ

Τι δείχνει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών  

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
347912-722117.jpg
FREEIMAGES.COM

Σαράντα ευρώ λιγότερα δαπανούν τον μήνα στο σούπερ μάρκετ οι Έλληνες σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που παρουσιάζει η Καθημερινή της Κυριακής.

Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών διαμορφώνεται πλέον στα 274 ευρώ από 310 το 2016.

Αυτή η μείωση περίπου 13% αποτυπώνεται και στα στοιχειά που υπάρχουν μέχρι στιγμής για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ.

Η μελέτη δείχνει ότι έχει φτωχύνει ο λεγόμενος «μέσος καταναλωτής» που αποτελεί και την πολυπληθέστερη ομάδα.

Τα υπερχειλισμένα καρότσια είναι σπάνια εικόνα, καθώς το 63,4% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα ενώ το 45,8% περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα.

Το 54,4% αγοράζει φθηνότερα προϊόντα κυρίως μέσα από το κυνήγι των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, το 2016 το 51% του όγκου των διατιθέμενων από τα σούπερ μάρκετ επώνυμων προϊόντων πωλούνταν σε καθεστώς προσφοράς, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 33,1%.

Πηγή: skai.gr

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κατερίνα Σακελλαροπούλου για τις εκδηλώσεις στον κήπο της Προεδρίας: Nιώσαμε για άλλη μια φορά περήφανοι για τη Δημοκρατία μας
Κατερίνα Σακελλαροπούλου για τις εκδηλώσεις στον Κήπο της Προεδρίας: Nιώσαμε για άλλη μια φορά περήφανοι για τη Δημοκρατία μας

H ανάρτηση της Προέδρου της Δημοκρατίας για τις χθεσινές εκδηλώσεις, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.