- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Το κινέζικο μπαϊτζιού εκτοπίζει, παγκόσμια, το ουίσκι
Ποια είναι η κατάταξη στις μάρκες ουίσκι και μπίρας
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![346441-719369.jpg 346441-719369.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2017/03/24/346441-719369.jpg)
Η μάρκα «Μουτάι» του σκληρού αλκοολούχου ποτού μπαϊτζιού και η «μπαντβάιζερ» στις μπίρες, είναι πλέον οι κυρίρχοι παίχτες παγκόσμια.
Λεπτομερέστερα, όπως μεταδίσει ο Αθήνα 9,84, «Το κινέζικο ποτό Baijiu κυριαρχεί πλέον στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών σε όρους αξίας, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το ουίσκι, με μεγαλύτερο brand σε αξία το Moutai, ενώ στην παγκόσμια αγορά μπύρας, κυρίαρχα και ενισχυμένα είναι τα brands της Budweiser, που ανήκουν στον αμερικανικό κολοσσό της μπύρας, AB InBev. Κάθε χρόνο, η εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων Brand Finance, αποτιμά χιλιάδες μάρκες από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου. Οι 50 μεγαλύτερες σε αξία, μάρκες αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, περιλαμβάνονται στην κατάταξη Brand Finance Spirits 50, ενώ οι 25 κορυφαίες μάρκες μπίρας, απαρτίζουν την κατάταξη Brand Finance Beers 25».
Βαριά αλκοολούχα
Το 2017 είναι η χρονιά των εμπορικών σημάτων του κινέζικου αλκοολούχου ποτού Baijiu. Για πρώτη φορά, το «φλογερό» κινέζικο ποτό αντιπροσωπεύει πλέον το μεγαλύτερο μερίδιο στο σύνολο της αξίας των εμπορικών σημάτων από κάθε άλλο είδος αλκοολούχου. Συγκεκριμένα, το μερίδιο του ουίσκι –που μέχρι πέρυσι διατηρούσε τα ηνία– έπεσε στο 28%, με το Baijiu να έχει εκτιναχθεί στο 37,5%. Τα κορυφαία εμπορικά σήματα του ποτού Baijιu έχουν παγκοσμίως συνολική αξία πάνω από 22 δισ. δολάρια.
Το Moutai είναι το brand του Baijiu που διατηρεί την πρώτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη, ως το brand με την υψηλότερη αξία, καταγράφοντας αύξηση 60% και φθάνοντας τα 11,5 εκατ. δολάρια. Η ζήτηση είναι τώρα ισχυρότερη από ποτέ, με την τιμή της φιάλης να αυξάνεται πρόσφατα στην Κίνα, σε 1.200 γουάν.
Άλλα εμπορικά σήματα Baijiu που παρουσιάζουν εξίσου δυναμική ανάπτυξη, είναι τα Gujing Gong Jiu, Wuliangye, Luzhou Laojiao και Yanghe, με αύξηση 86%, 73% και 50% αντίστοιχα, για τα τρία τελευταία brands.
To Johnnie Walker παραμένει η Νο1 σε αξία μάρκα ουίσκι στον κόσμο, με σημαντική διαφορά, στα 4,5 δισ. δολ., διατηρώντας την δεύτερη θέση στο σύνολο της παγκόσμιας κατάταξης.
Στον αντίποδα, η μάρκα Malibu παρουσιάζει την μεγαλύτερη μείωση από οποιοδήποτε άλλο εμπορικό σήμα κατά το τρέχον έτος, κυρίως ως αποτέλεσμα της μείωσης των πωλήσεών του. Η αξία του εμπορικού σήματος μειώθηκε κατά 17%, στα 273 εκατ. δολάρια.
Σε ό,τι αφορά την γενική κατάταξη, πίσω από τα Moutai και Johnnie Walker, την πρώτη 15άδα συμπληρώνουν τα brands: Yanghe, Jack Daniels (3,05 δισ. δολ.), Hennessy, Luzhou Laojiao, Bacardi (2,18 δισ. δολ.), Smirnoff, Wuliangye, Absolut (1,76 δισ. δολ.), Ruang Khao, Grey Goose, Chivas Regal (1,4 δισ. δολ.), Guing Gong Jiu και Jameson (863 εκατ. δολ.).
Μπίρες
«Το μεγαλύτερο σε αξία εμπορικό σήμα μπύρας στον κόσμο είναι η Bud Light. Αποτελεί επίσης την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα μπύρας του τρέχοντος έτους, καταγράφοντας αύξηση 34% στα $ 6,6 δισ. Η «αδελφή» μάρκα Budweiser, βρίσκεται στη δεύτερη θέση με US $ 5,9 δισ. Και τα δύο brands ανήκουν στον αμερικανικό κολοσσό, Anheuser Busch (AB InBev).
Η Heineken βρίσκεται στην 3η θέση και πάλι, με μια αύξηση της αξίας της μάρκας κατά 22% στα US $ 5,2 δισ. Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν τα brands: Brahma, Skol, Asahi, Corona Extra (2,39 δισ. δολ.), Guinness (2,3 δισ. δολ.), Kirin, Miller Lite, Coors, Harbin Beer, Snow, Antarctica, Stella Artois (1,39 δισ. δολ.), Busch, Tecate, Peroni Nastro Azzurro, Carlsberg (1,11 δισ. δολ.), Amstel (1,07 δισ. δολ.), Natural, Cass, Tsingtao, Carling και Sol (904 εκατ. δολ.)»
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Δεν θυμάμαι πολλούς να το έχουν κάνει»
Η εκπρόσωπος της ΕΛ.ΑΣ. για όσα έγιναν στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»
Λίγη ιστορία του «ξέρεις ποιος είμαι εγώ» στην ελληνική κοινωνία και πολλή ντροπή
Για υπόθεση του 2011 σχετικά με την ολλανδική γαλακτοβιομηχανία Lyempf
Οι δηλώσεις που «δείχνουν» Τσίπρα και το πρόσωπο που θα ενώσει την Κεντροαριστερά
Τι δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σε ανάρτησή του
Γι’ αυτό που συνέβη στον Δήμο Αθηναίων και σύντομα και στο ΠΑΣΟΚ ευθύνονται αποκλειστικά και μόνο οι εστέτ αριστεροί
Τι είπε για τον Νίκο Ανδρουλάκη
Mιλώντας στο 28th Annual Economist Government Roundtable
Το χρονικό των εξελίξεων μετά το βίαιο επεισόδιο στο αεροδρόμιο
«Μέσα στις επόμενες μέρες, θα υπάρξουν έλεγχοι, οι οποίοι θα είναι στοχευμένοι» είπε ο Χατζηδάκης
Οι αποφάσεις του Κώστα Τασούλα μετά τις απρεπείς συμπεριφορές των βουλευτών
Nωρίτερα ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου είχε παραγγείλει προκαταρκτική έρευνα
Ικανοποιήστε τις ανάγκες του παρόντος χωρίς να διακινδυνεύσετε την ικανότητα των επόμενων γενεών να ικανοποιήσουν τις δικές τους ανάγκες
Η αδυναμία μετάδοσης ενός σημαντικού πολιτικού μηνύματος
Μέχρι πότε θα διαρκέσουν - Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
«Θυσιάστηκε κάθε μορφή πολιτικής διαδικασίας» είπε μεταξύ άλλων
Τι είπε για τις μεταρρυθμίσεις που αφορούν την ψηφιακή υγεία
Κατόπιν τούτου, η ΝΔ, αριθμεί πλέον 157 βουλευτές
Είναι διαφορετικό να θέλεις απλώς την εξουσία μιας χώρας και διαφορετικό να τη θέλεις αλλά ταυτόχρονα να ξέρεις τι θα την κάνεις.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.