- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τις απεργίες σε ηλεκτρικό, μετρό, τραμ
Δύο εν μέρει απροσδόκητες λίστες κι ένα μη απροσδόκητο συμπέρασμα
Από τις επαναλαμβανόμενες απεργίες σε ηλεκτρικό, μετρό, τραμ υπάρχουν κερδισμένοι και χαμένοι.
Χαμένοι είναι:
• Οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα που δυσκολεύονται να πάνε στη δουλειά τους, και κινδυνεύουν είτε με απόλυση (οι μισθωτοί) είτε με μείωση τζίρου (οι αυτοαπασχολούμενοι)
• Οι Αθηναίοι γενικά, λόγω της αύξησης των καυσαερίων από το μποτιλιάρισμα
• Οι Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ) που βλέπουν το έλλειμμά τους να αυξάνεται από τη μείωση των εισιτηρίων
• Οι φορολογούμενοι, επειδή αυτοί θα πληρώσουν το αυξημένο έλλειμμα
Κερδισμένοι είναι:
• Πολλοί απασχολούμενοι του δημόσιου τομέα, που πάνε αργότερα ή και καθόλου στα γραφεία τους
• Οι τσαγκάρηδες, από τη φθορά των παπουτσιών όσων πάνε στη δουλειά τους με τα πόδια
• Οι ταξιτζήδες, από αύξηση της πελατείας τους
• Όσοι σχετίζονται με το ΙΧ (συνεργεία, βετζινάδικα κ.λπ.), γιατί αυξάνεται η χρήση του
• Οι πορτοφολάδες και εφαψίες στα ασφυκτικά γεμάτα τρόλεϊ και λεωφορεία
• Οι τζαμπατζήδες στα παραπάνω μέσα, όπου δεν μπορεί να γίνει κανένας έλεγχος εισιτηρίου
• Όσοι δε θέλουν κανένα έλεγχο εισιτηρίου γενικά στα Μέσα Μεταφοράς, ούτε σε λεωφορεία - τρόλεϊ (είσοδος από μπροστά, έξοδος από μέση και πίσω), ούτε σε ηλεκτρικό - μετρό (καταστροφή νέων μηχανημάτων)
• Ο υπουργός κ. Σπίρτζης και οι άλλοι «αρμόδιοι», που μπορούν να επικαλούνται τις απεργίες για το –έτσι κι αλλιώς– μπάχαλο των δημόσιων συγκοινωνιών
• Οι ΣΥΡΙΖΑΙοι και οι αριστεροί γενικά, γιατί με τις απεργίες «βρίσκονται στο στοιχείο τους»
• Οι απεργοί, που και δε δουλεύουν και πληρώνονται κανονικά (σύμφωνα με την «Καθημερινή»)
• Όσοι τους ζηλεύουν και wannabe σαν αυτούς.
Είναι προφανές ότι όσοι αποτελούν τη δεύτερη ομάδα είναι πολύ περισσότεροι. Για το λόγο αυτό οι απεργίες αυτές έχουν κοινωνική αποδοχή. Κα να σκεφετί κανείς πως είναι ασαφές σε ποια ομάδα πλασάρονται όσοι καίνε τρόλεϊ και λεωφορεία.