- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Φουντώνουν ολοένα και περισσότερο οι διαρροές από το υπουργείο Οικονομικών που θέλουν να μην προχωρά καμία από τις εξαγγελίες για αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας που αφορούσαν σε μικρές μειώσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες Ι.Χ. αυτοκινήτων, αλλά και στο επίδομα θέρμανσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπουργείο Οικονομικών είναι αντιμέτωποι με τεχνικές δυσκολίες που δεν τους επιτρέπουν να κάνουν αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας.
Το τεχνικό πρόβλημα έγκειται στο γεγονός πως το υπουργείο Οικονομικών δεν έχει τα μέσα έτσι ώστε να προσδιορίσουν τις εμπορικές αξίες των αυτοκινήτων και με βάση αυτές να βγουν οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας.
Τα ίδια τεχνικά προβλήματα αντιμετωπίζει το οικονομικό επιτελείο αναφορικά με τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα, καθώς οι βάσεις δεδομένων από τις ασφαλιστικές εταιρείες, βοήθησαν μεν αλλά δεν ήταν αρκετές δε για να εντοπιστούν όλα τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα.
Παράλληλα σύμφωνα με πληροφορίες της «Αγοράς» μία νέα εμπλοκή , αυτή τη φορά από το υπουργείο Μεταφορών, έχει δημιουργηθεί στην αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας από τον κυβισμό στις εκπομπές CO2 για τα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά την 1η/1/2007.
Μάλιστα το ηλεκτρονικό σύστημα Taxisnet που δέχεται πληροφορίες από τη βάση δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών δεν είναι έτοιμο ώστε να προσδιορίσει το ακριβές ποσό των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους καθώς υπάρχουν πολλές ελλείψεις.
Σύμφωνα με την ίδια εφημερίδα, πέραν των Τελών Κυκλοφορίας το οικονομικό επιτελείο εξέταζε και τη ριζική αλλαγή των Τεκμηρίων και κατ’ επέκταση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης στα αυτοκίνητα. Οι προτάσεις για τα νέα τεκμήρια διαβίωσης στα ΙΧ περιλαμβάνουν την σύνδεσή τους με την Αξία Λιανικής προ Φόρων σε ποσοστό 15 ή 20%. Δηλαδή αν η Αξία ενός αυτοκινήτου ήταν 20.000 ευρώ το τεκμήριο διαβίωσης που θα έπρεπε να καλύψει ο ιδιοκτήτης του θα ήταν 3.000 ή 4.000 ευρώ αντίστοιχα. Όσον αφορά στον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης επίσης θα υπολογίζονταν με βάση την Αξία Λιανικής των αυτοκινήτων σε ποσοστό από 5% έως και 20% και θα συμπεριληφθούν και όλα τα εταιρικά αυτοκίνητα. Όλα αυτά βέβαια, παραμένουν προθέσεις, μέχρι να υλοποιηθούν.
Όσον αφορά στο επίδομα θέρμανσης, που σύμφωνα με τις αλλαγές που επρόκειτο να δρομολογηθούν, προβλεπόταν η ανακατανομή των ποσών επιδότησης ανάλογα με τις κλιματολογικές συνθήκες ακόμα και εντός του ίδιου νομού, ωστόσο κι εδώ τεχνικά το υπουργείο δεν είναι έτοιμο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι Κυριακές με ανοιχτά καταστήματα
«Είναι σαφές ότι δεν σέβονται την ψήφο των πολιτών» δήλωσε για τις ανεξαρτητοποιήσεις Τζάκρη και Πούλου
Αιχμές από τον υποψήφιο για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ στην τελική ευθεία πριν τις εκλογές στην Κουμουνδούρου
«Τις ανεμογεννήτριες τις ξέρω πολύ καλά, με πίεζε ο χρόνος», είπε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
«Μακάρι να επαναληφθεί και να ανανεωθεί η θητεία της» σημειώνει ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου
Ποιο είναι το σχέδιο δράσης για το 2025
«Ο Κώστας Καραμανλής τοποθετείται με ευπρέπεια», λέει ο Παύλος Μαρινάκης
Ο ΣΥΡΙΖΑ τελείωσε μεν αλλά άφησε ανεξίτηλο λεκέ στο συλλογικό υποσυνείδητο
Η αρμοδιότητα ανήκει στο υπουργείο Πολιτισμού, καθώς έχει κηρυχθεί μνημείο
«Αυτή είναι η επιτυχία της φορολογικής μας πολιτικής» ανέφερε χαρακτηριστικά
Όποιο και αν είναι το στιλ σας, το να προσθέσετε την ενσυναίσθηση στις τεχνικές σας, θα σας φέρει μόνο αύξηση πωλήσεων
«Εμείς ψυχραιμία»: Πώς σχολιάζει τις εξελίξεις για το κόμμα που γίνεται αξιωματική αντιπολίτευση
Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις για την εκλογική διαδικασία της Κυριακής
Τι απάντησε στις κατηγορίες περί «πράσινου ΣΥΡΙΖΑ»
Με αφορμή την έκπτωση του ΣΥΡΙΖΑ από την αξιωματική αντιπολίτευση
Από την μικρασιατική καταστροφή και μετά, η Ελλάδα ασκεί την εξωτερική της πολιτική με μάλλον φοβικό τρόπο
Τι περιλαμβάνουν οι επενδύσεις άνω των 5 δισ. ευρώ
Πώς σχολιάζει το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πια Αξιωματική Αντιπολίτευση
Τι παραμένει αμετάβλητο
«Με το ζόρι παντρειά δε γίνεται» δηλώνει ο υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.