- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο άνθρωπος πίσω από τα social media του Τραμπ
Από βοηθός σε γήπεδο γκολφ, η «φωνή» του νέου προέδρου των ΗΠΑ. Μάθε ποιος πραγματικά είναι ο Daniel Scavino Jr.
Έβγαζε μεροκάματο ως μαθητής καθαρίζοντας γήπεδα γκολφ στο «Briar Hall Country Club» της Νέας Υόρκης, όταν ο άνθρωπος που θα του άλλαζε τη ζωή πάρκαρε κοντά του με τη θηριώδη λιμουζίνα του. Ήταν μόλις 16 χρονών και ήταν ο άνθρωπος στο σωστό μέρος, στη σωστή στιγμή. Στα 20 πήρε την πρώτη του προαγωγή ως γενικός διευθυντής του «Τrump National Golf Club», των εγκαταστάσεων στις οποίες πρωτογνωρίστηκε με τον Ντόναλντ Τραμπ και εξαγοράστηκαν από τον ανερχόμενο μεγιστάνα. Η ιστορία του θυμίζει το «αμερικάνικο όνειρο» στην πιο τυποποιημένη εκδοχή του, αλλά έχει αρκετές «εφιαλτικές» πτυχές.
Ο Ντάνιελ Σκαβίνο Τζούνιορ, εξ απορρήτων του 45ου προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εκλογή του αμφιλεγόμενου κροίσου, ακολουθώντας τον καθημερινά για 18 ώρες και όντας ο διευθυντής των μέσων κοινωνικής δικτύωσής του. Μια «αρένα» που θεωρείται πλέον σημαντική στην πολιτική αντιπαράθεση και στις εκλογικές αναμετρήσεις.
Στην άκρως πολωμένη προεκλογική περίοδο που έζησαν οι ΗΠΑ, τροφοδότησε με αναρτήσεις που προκάλεσαν αντιδράσεις και κατακραυγή στο διαδίκτυο, σχεδίασε την ανορθόδοξη στρατηγική επικοινωνίας του υποψήφιου των Ρεπουμπλικάνων. Όπως η αντισημιτική ανάρτηση για τη Χίλαρι Κλίντον στο Twitter: μια εικόνα-κολλάζ με την υποψήφια των Δημοκρατικών, εκατοδόλαρα, ένα άστρο του Δαυίδ και τη λεζάντα «η πιο διεφθαρμένη υποψήφια που έχει υπάρξει ποτέ!».
For the MSM to suggest that I am antisemite is AWFUL. I proudly celebrate holidays w/ my wife's amazing Jewish family for the past 16 years.
— Dan Scavino Jr. (@DanScavino) 5 Ιουλίου 2016
Με σύζυγο εβραϊκής καταγωγής, επιχείρησε να αντικρούσει τις κατηγορίες. Η γυναίκα του, πάντως, έχει δηλώσει πως «ακούγεται ακριβώς σαν τον Ντόναλντ Τραμπ». Ο ίδιος ανταπαντά πως «έχω απλά το ίδιο πάθος θέλησης για επιτυχία».
Γλειμμένο μαλλί με χωρίστρα, αφοσιωμένος υπάλληλος, κοστούμι για στολή εργασίας. Η σελίδα του στο facebook δείχνει πόση αδυναμία έχει στο αφεντικό του. Η προσωπική εταιρία επικοινωνίας του, έχει μια σελίδα-φάντασμα και δεν φαίνεται να έχει μέλλον. Με σπουδές επικοινωνίας στο Plattsburgh State University, ανέλαβε regional manager της Coca-Cola το 1998, θέση που κράτησε για 5 χρόνια, προσέφερε τις υπηρεσίες του στη Galderma Laboratories. Από το 2003 έως το 2013, μετακινήθηκε στις επιχειρήσεις του Τραμπ, αναλαμβάνοντας διάφορα πόστα. Το 2007 τον βρίσκει αντιπρόεδρο στο «Τrump National Golf Club». To 2013 θα αναλάβει διευθυντής ανάπτυξης στο «Joe Torre Safe at Home Foundation», ενός ιδρύματος που εστιάζει στην καταπολέμηση της ενδοικογενειακής βίας. Εργαζόμενος από το 2015 ως σύμβουλος της καμπάνιας του Ντόναλντ Τραμπ, θα επιλεχθεί από τον 70χρονο επιχειρηματία ως επικεφαλής των λογαριασμών του στο Facebook, το Twitter, το Instagram και των άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το Φεβρουάριο του 2016.
Η λήξη της προεκλογικής περιόδου βρήκε τον Ντόναλντ Τραμπ να υπερισχύει αριθμητικά στα social media έναντι της Χίλαρι Κλίντον. 12 εκατομμύρια likes στο Facebook έναντι 9, 14 εκατομμύρια followers στο Twitter έναντι 11. Πόσο καθοριστική υπήρξε η συμβολή του «Νταν»; Θεωρείται πως υπήρξε ο εγκέφαλος πίσω από τις επιθέσεις σε ανθυποψηφίους του Ντόναλντ Τραμπ για το χρίσμα των Ρεπουμπλικάνων και αρχιτέκτονας των hashtags-δογμάτων #CrookedHillary και #DrainTheSwamp, που κατέκλυσαν τις αναρτήσεις της προεκλογικής περιόδου.
Για τον Μπιλ Κλίντον έχει να πει πολλά και καλά λόγια. «Είναι ένας από τους πιο απίστευτους ανθρώπους που έχω ποτέ συναντήσει» εξομολογήθηκε, εκθειάζοντας τα χαρίσματα του πρώην προέδρου των ΗΠΑ.
Υποστηρίζεται πως μία από τις στρατηγικές που ακολούθησε στα social media ήταν η εσκεμμένη προτίμηση ορθογραφικών λαθών, προκειμένου να υπάρχει ταύτιση με τους ψηφοφόρους χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και να δίδεται η εντύπωση ενός πιο «αυθεντικού» ανθρώπου που του ξεφεύγουν πράγματα. Η επιλογή οπτικής επικοινωνίας με λαϊκό ύφος είναι διακριτή και στα πόστερ που συνόδευσαν τη μαξιμαλιστική καμπάνια Τραμπ, πολύ μακριά απο τη μίνιμαλ προσέγγιση εκείνων της Κλίντον. Είναι άγνωστο, αν ήταν ο «εγκέφαλος» πίσω από τις στρατιές των τρολ που κατέκλυζαν τους λογαριασμούς της Χίλαρι Κλίντον, διαδίδοντας ανυπόστατες κατηγορίες εναντίον της και προκαλώντας «θόρυβο». Είναι σίγουρο, πως η στρατηγική της σύγχυσης και η διασπορά ψευδών ειδήσεων είχε την τιμητική της στο επικοινωνιακό οπλοστάσιό του, παρά το γεγονός πως ο ίδιος επανειλλημένα αρνήθηκε τις κατηγορίες.
Αυτό που είναι γνωστό είναι τα όνειρά του για το Λευκό Οίκο. Όταν ρωτήθηκε τι επιθυμεί να κάνει μελλοντικά, σε περίπτωση νίκης του Ντόναλντ Τραμπ στις εκλογές, απάντησε πως «πάντα ήθελα να είμαι ο φωτογράφος του Λευκού Οίκου. Πιστεύω θα ήταν μια πολύ κουλ δουλειά για μένα. Ή να τρέχω το λογαριασμό του Potus στο Twitter». Όπως φαίνεται, θα έχει να κάνει πολλές αναρτήσεις στο μέλλον. Άραγε, θα χρησιμοποιήσει το ίδιο ύφος με εκείνο που συνήθιζε στο παρελθόν; Ανατρέποντας τους παραδοσιακούς κανόνες πολιτικής επικοινωνίας και ορίζοντας τους δικούς του, ο Ντάνιελ Σκαρβίνο Τζούνιορ, μοιράστηκε κατά της διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, στο CNN, τις πεποιθήσεις του. Αυτά είναι όσα υποστήριξε μπροστά στις κάμερες.