Πολιτικη & Οικονομια

Ζουράρις για την υπόθεση «Θρησκευτικά»: Μπερδεύονται με τις λέξεις

Το μάθημα θα γίνει

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

«Το μάθημα των θρησκευτικών θα γίνει», τόνισε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, Κώστας Ζουράρις, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 fm». «Εκείνο που είναι βέβαιο είναι ότι το μάθημα των θρησκευτικών θα γίνει, τώρα υπάρχει ένα θέμα τι θα γίνει στο δημοτικό, πώς θα διδάσκεται και στις μεγάλες τάξεις γυμνασίου και λυκείου και η συζήτηση είναι, αν θα είναι με την παλιά μορφή. Όλοι συμφωνούν, θεολόγοι και μη θεολόγοι και αριστεροί, δεξιοί, ότι τα βιβλία ήταν κακά, ξεπερασμένα και επομένως πρέπει να γίνει μια ρύθμιση, αλλά ως μάθημα θα διδάσκεται. Διότι είναι τμήμα του ελληνικού πολιτισμού, η ορθόδοξη παράδοση. Και τώρα, εάν -όπως συμβαίνει τώρα- διδάσκονται στις μεγάλες τάξεις και στοιχεία από τις άλλες θρησκείες, π.χ. τον βουδισμό, τους μουσουλμάνους, τον εβραϊσμό, αυτό θα γίνεται, όπως γινόταν πάντα». 

Σε ερώτηση για το πώς πρέπει, κατά την άποψή του, να διδάσκονται τα θρησκευτικά, ως μάθημα μιας ομολογίας, ή ως μάθημα θρησκειολογίας, ο κ. Ζουράρις επεσήμανε, ότι «μπερδεύονται με τις λέξεις» όσοι χρησιμοποιούν αυτούς τους όρους, καθώς ακόμη και η καθημερινότητα στη χώρα μας διασυνδέεται με στοιχεία και έννοιες της χριστιανικής πίστης και της ορθόδοξης παράδοσης. 

«Μπερδεύονται με τις λέξεις, κανένας δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει ομολογιακό, κανένας δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει μη ομολογιακό. Δηλαδή, π.χ. όταν έχουμε τις διακοπές κι όταν έχουμε το δώρο των Χριστουγέννων - λέει το ΙΚΑ , ή το υπουργείο Οικονομικών δώρο των Χριστουγέννων και δώρο του Πάσχα. Όταν λέει δώρο του Πάσχα, αναφέρεται σε ένα πολιτιστικό γεγονός, το οποίο έχει σχέση με την πίστη, το οποίο διαμόρφωσε ουσιαστικά και ένα τμήμα του ασφαλιστικού μας συστήματος» ανέφερε ο κ. Ζουράρις και πρόσθεσε: «Επομένως, είναι άρρηκτα συνδεδεμένος ο πολιτισμός με την Ορθόδοξη μαρτυρία, όπως και με την Κλασσική Ελλάδα, βεβαίως, εν πολλοίς, με το παλιό δωδεκάθεο και επομένως αυτά είναι στοιχεία του ελληνικού πολιτισμού, δε μπορούν να διακοπούν και να λέγεται ότι είναι ομολογιακόν, ή όχι. Δηλαδή, όταν λέμε δώρο των Χριστουγέννων θα πεις, ας πούμε, στα παιδιά τι σημαίνει Χριστούγεννα».