- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο Γ. Μυλόπουλος νέος πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Εγκρίθηκε από τη Βουλή ο διορισμός του πρώην πρύτανη του ΑΠΘ
Εγκρίθηκε από την επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο διορισμός του νέου προέδρου του Δ.Σ. και του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Γιάννη Μυλόπουλου και Θόδωρου Παπαδόπουλου, αντιστοίχως. Υπέρ ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες. Το ΚΚΕ και η Ένωση Κεντρώων δήλωσαν «παρών» και το Ποτάμι «παρών» για τον κ. Παπαδόπουλο και αρνητικά για τον κ. Μυλόπουλο. Αρνητική ήταν η τοποθέτηση της Ν.Δ., της Χρυσής Αυγής και του ΠΑΣΟΚ.
Στη συνέχεια ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης αναφέρθηκε στην αύξηση των εισιτηρίων στα ΜΜΜ σημειώνοντας ότι οι μηνιαίες και οι τριμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών δεν αυξήθηκαν, ενώ παραμένει η δωρεάν μετακίνηση των ανέργων και το μισό εισιτήριο στην ίδια τιμή.
«Από την συμφωνία που έγινε το καλοκαίρι του 2015 έχουμε αύξηση του ΦΠΑ από το 13% στο 23%, επομένως αυτό επιβάλλει την αύξηση της τιμής», τόνισε ο κ. Σπίρτζης. Πρόσθεσε ότι «δώσαμε μάχη προκειμένου να μην επιβαρυνθούν οι συμπολίτες που έχουν πρόβλημα. Κρατήσαμε σταθερή την μηνιαία και την τριμηνιαία κάρτα που χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι. Δώσαμε μάχη και διατηρήθηκε να μετακινούνται οι άνεργοι δωρεάν. Επίσης πετύχαμε αυτοί που δικαιούνται μισό εισιτήριο να μην αυξηθεί. Επίσης αυξήσαμε το χρόνο που μπορεί να χρησιμοποιείται το εισιτήριο από τα 70 λεπτά στη 1,5 ώρα».
Για την πρόοδο του μετρό Θεσσαλονίκης ο υπουργός Υποδομών τόνισε ότι «κάναμε διαπραγματεύσεις και πετύχαμε να ανέβει η χρηματοδότηση του Μετρό Θεσσαλονίκης από 50% σε 75%. Ο απερχόμενος πρόεδρος δεν συμμετείχε στην συνάντηση». «Το ξέρουμε ότι σας πονάει, θα μπορούσατε όμως και εσείς να το ζητούσατε και να το πετυχαίνατε. Δεν το ζητήσατε όμως», είπε απευθυνόμενος σε ΝΔ, ΠΑΣΟΚ.
«Το Μετρό Θεσσαλονίκης ήταν κολλημένο. Οι απαιτήσεις του εργολάβου ήταν στο 1,1 δισ., δηλαδή παραπάνω από το ποσό της σύμβασης», υπενθύμισε ο κ. Σπίτζης.
«Η θητεία του Γ. Μυλόπουλου ως πρύτανη κάτω από εξαιρετικά δύσκολες και αντίξοες συνθήκες είχε ως αποτέλεσμα να σταθεί όρθιο το ΑΠΘ και στη συνέχεια να δεχθεί μία αήθη επίθεση που κατέπεσαν όλες οι κατηγορίες σε όλα τα δικαστήρια. Έχουν εκπέσει όλες οι κατηγορίες ήταν απόλυτα διαυγής διαχείριση εξαιρετικά ικανών προσώπων και εξαιρετικό ύφος», υπογράμμισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Κουράκης.
Αρνητική ήταν η τοποθέτηση του βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Τραγάκη που εξέφρασε αντιρρήσεις και για την αντικατάσταση της διοίκησης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για την θητεία του Γιάννη Μυλόπουλου στο ΑΠΘ.
«Πρύτανη στη διαπλοκή και στη λαμογιά», χαρακτήρισε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης, λέγοντας πως ο Γιάννης Μυλόπουλος «ήταν στο ΠΑΣΟΚ και όπως και πολλά άλλα λαμόγια μόλις κατάλαβε ότι τελείωσε η μάσα, μεταπήδησε στον ΣΥΡΙΖΑ».
Για «κομματικό κράτος» έκανε λόγο ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μανιάτης που ρώτησε «γιατί διπλασιάζετε ή τριπλασιάζετε τα κόστη διοίκησης διορίζοντας και πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο; Προφανώς για να βολέψετε δικούς σας».