- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Φίλης: Ζήτημα ημερών η διευθέτηση του ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση
«Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το θέμα με ευαισθησία»
Εντός των επόμενων ημερών θα έχει διευθετηθεί το ζήτημα του ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση σύμφωνα με δήλωση του αρμόδιου υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη στο Star. «Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το θέμα με ευαισθησία» είπε ο υπουργός Παιδείας, προσθέτοντας ότι «ήδη καταλήγουμε σε κάποια ισοδύναμα, και τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν οι λύσεις στο ζήτημα».
Για τα προβλήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ο κ. Φίλης επανέλαβε ότι γίνονται προσπάθειες να διευκολυνθούν τα ιδρύματα, παρά τη μείωση της χρηματοδότησής τους, με τη μείωση δημοτικών τελών ή τον περιορισμό του κόστους του ρεύματος. Ωστόσο, επισήμανε ότι η μείωση της χρηματοδότησης οφείλεται στο γεγονός ότι δόθηκε προτεραιότητα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς η τριτοβάθμια μπορεί να βρει χρηματοδότηση και από ερευνητικά προγράμματα. «Οι επιστήμονές μας είναι περιζήτητοι στο εξωτερικό και αυτό αποδεικνύει την ποιότητα των σπουδών στα ελληνικά πανεπιστήμια», υπογράμμισε ο κ. Φίλης και ανακοίνωσε ότι γίνονται προσπάθειες να στελεχωθούν από περισσότερους μεταδιδακτορικούς φοιτητές τα ερευνητικά κέντρα και τα πανεπιστήμια. Επιπλέον, εξήγγειλε την ψηφιακή κάρτα φοιτητή, η οποία θα αφορά τη σίτιση των φοιτητών, με στόχο να γίνει πράξη πριν το τέλος του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους.
Στη συνέχεια ο κ. Φίλης εξήγγειλε την εφαρμογή ενός πιλοτικού προγράμματος σίτισης, που θα αρχίσει να υλοποιείται τις επόμενες μέρες και το οποίο προβλέπει την παροχή 10.000 μερίδων φαγητού ημερησίως σε σχολεία που δεν έχουν κυλικείο, με την αρωγή της εκκλησίας, μη κυβερνητικών οργανώσεων και ιδιωτικών φορέων. Τέλος διευκρίνισε ότι το ωράριο των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση παραμένει ως έχει, ούτε θα αυξηθεί, ούτε θα μειωθεί.