- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος απείλησε τον υπουργό ότι για να περάσει το νομοσχέδιο για τα ταξί θα πρέπει να περάσει πάνω από 50.000 πτώματα. Ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ δηλώνει ότι είναι έτοιμοι για τζιχάντ εάν εφαρμοστεί η εργασιακή εφεδρεία. Πέρα όμως από τις θορυβώδεις αντιδράσεις, κάποιοι άλλοι κάνουν(;) τη δουλειά τους αθόρυβα και αποτελεσματικά...
Παράδειγμα, όσοι τυχεροί θνητοί βρίσκουν ένα ΚΤΕΛ- όταν τα μέσα μαζικής μεταφοράς απεργούν- για να πάνε αεροδρόμιο, βρίσκονται αντιμέτωποι με μεγάλες καθυστερήσεις, που είναι πλέον ο κανόνας. Και τούτο γιατί το 40% των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας δηλώνει καθημερινά ασθένεια! Κι ενώ ο...μυστηριώδης ιός πλήττει τους ελεγκτές ανεξέλεγκτα, το αποτέλεσμα είναι να μην μπορούν να λειτουργήσουν σε καθημερινή βάση τουλάχιστον 4 εναέριες περιοχές της χώρας, από τις 11 συνολικά που διαθέτει. Τα αεροπλάνα συνεπώς χάνουν χρόνο, οι καθυστερήσεις θεριεύουν και συνολικά τα τελευταία 24ωρα η μείωση της δυνατότητας υποδοχής επιβατών είναι δραματική- από 30% μέχρι και 60% τις ώρες αιχμής.
Κι ούτε Τζιχάντ ούτε πτώματα!