Πολιτικη & Οικονομια

Νέες καταγραφές από το «λυπόμετρο» Σπίρτζη

«Εμείς δε χαιρόμαστε…»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Τη «διαφορά λύπης» μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ αφενός και ΝΔ, ΠΑΣΟΚ από την άλλη -όποτε όμως κάνουν τα ίδια, κατά τον ίδιο- κατέγραψε κι αυτή τη φορά το ειδικό «λυπόμετρο» του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστου Σπίρτζη.

Λεπτομερέστερα, ο υπουργός- που χτίζει συστηματικά την πολιτική του καριέρα εκφράζοντας τη λύπη / τη θλίψη / τον πόνο / την οδύνη κλπ κλπ κατά περίπτωση, για ό,τι εξαναγκάζεται να κάνει η κυβέρνηση- μιλώντας σε συνέδριο με τίτλο «Αναπτυξιακές προοπτικές για τη Δυτική Ελλάδα», που οργάνωσε η ιστορική πατρινή εφημερίδα «Πελοπόννησος», είπε:

«Εμείς δε χαιρόμαστε, όπως ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης, όταν διέλυε την υγεία. Δεν χαιρόμαστε, όπως ο κ. Βενιζέλος, όταν κατακρεουργούσε τα ασφαλιστικά ταμεία με το PSI. Δεν χαιρόμαστε, όπως ο κ. Μητσοτάκης, όταν έκανε απολύσεις.

Εμείς θα χαρούμε μαζί με τον ελληνικό λαό στο τέλος του 2018, όπου θα έχει βγει η χώρα από τη κρίση, όταν θα έχει αναδιαταχθεί το χρέος, όταν θα μπορούμε να ασκήσουμε τις πολιτικές που θέλουμε. Ως τότε αγώνας, αγώνας, αγώνας, μπας και το θυμηθούν και κάποιοι που το έχουν ξεχάσει».

Άλλα σημεία της ομιλίας:

· «Ο κ. Σουφλιάς και οι προηγούμενες κυβερνήσεις πρόβλεπαν την ολοκλήρωσή τους [Σ.Σ. των έργων στην Πεολοπόννησο] σε έξι μήνες έως ένα χρόνο. Δέκα χρόνια δεν είχαν μεταφερθεί τα δίκτυα κοινής ωφέλειας. Δέκα χρόνια δεν είχαν επιλυθεί, στο ίδιο υπουργείο που είχε και τις δύο αρμοδιότητες, τα σημεία τομής του αυτοκινητόδρομου με τον σιδηρόδρομο»

· «Δέκα χρόνια συσσωρευμένες αξιώσεις των παραχωρησιούχων, έργα κολλημένα και εκατοντάδες εκατομμύρια υποσημειώσεις από τις συμβάσεις που, η Ν.Δ., το ΠΑΣΟΚ και οι συνοδοιπόροι τους, δέσμευσαν τον ελληνικό λαό. Δέκα χρόνια ο απολογισμός τους ήταν: μειώνουν το μήκος του δρόμου και αυξάνουν τις αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους. Δέκα χρόνια η Πάτρα και η Δυτική Ελλάδα ήταν αποκλεισμένες και κάποιοι πλούτιζαν»

· Το Δημόσιο και οι πολίτες ωφελούνται από την τμηματική δημοπράτηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος… Μέσα στον μήνα θα δούμε αρκετά ακόμη τμήματα του Πάτρα-Πύργος που θα υπερκαλύψουν το 50% του δρόμου»

· «Οι υποδομές πρέπει να εξυπηρετούν την ανάπτυξη των παραγωγικών δομών. Όχι έργα για τα έργα, αλλά έργα που θα δίνουν υπεραξία στην παραγωγική μηχανή της χώρας».