Πολιτικη & Οικονομια

Πόσο στοίχισε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η κλειστή Ειδομένη

Χώρια το κόστος για τις επιχειρήσεις

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

67 μέρες χρειάστηκε να περάσουν για να γίνει η σχετική αστυνομική επιχείρηση και ν΄ απελευθερωθεί επιτέλους η σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη από πρόσφυγες και μετανάστες που την είχαν καταλάβει, αλλά θα χρειαστεί ακόμα ένα διάστημα συντήρησης μέχρι να είναι έτοιμη να ξαναλειτουργήσει.

Οι μέχρι τώρα ζημιές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έφτασαν τα 2,5 δισ. , τη στιγμή που όλο το 2015 τα κέρδη της ήταν 2,75 δισ., δηλαδή η εταιρία έχασε τα κέρδη μιας χρονιάς. Αυτά είπαν χτες ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κ. Π. Θεοχάρης και Φ. Τσαλίδης.

Τώρα, κατόπιν εορτής, η εταιρία φτιάχνει φράχτη προστασίας των γραμμών και ελπίζει ότι από τις 6 Ιουνίου θα μπορεί α) να κάνει 7 δρομολόγια τη βδομάδα β) να προσελκύσει ξανά πελάτες που έχουν παγιώσει δρομολόγια εισαγωγών - εξαγωγών μέσω Βουλγαρίας γ) να μην ξαναγίνει νέα κατάληψη.

Εξάλλου, το μέχρι τώρα κόστος για τις επιχειρήσεις που είτε έχασαν πελάτες είτε αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν τη βουλγάρικη παράκαμψη υπολογίζεται στα 4-5 δισ.

(Στη φωτογραφία ο υπουργός ΠΡΟ.Πο. κ. Τόσκας).